 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zakup samochodu pytania porady |
Autor |
Wiadomość |
Menda
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2015 Posty: 24 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 27-12-2015, 22:29 Zakup samochodu pytania porady
|
|
|
Witam. Przymierzam się do zakupu Outlandera drugiej generacji i mam kilka pytań. Obecnie jeżdżę benzynówka i ku takiemu silnikowi bym się skłaniał ale jeśli trafił by się fajny diesel też bym nie pogardził. Takie pytanie którego diesla wybrać? Bardziej interesuje mnie 2.2 177 silnika PSA trochę się boje czy są ku temu obawy? Powiedzcie mi jak z korozja w tych samochodach? Trzeba zwrócić uwagę na poszczególne elementy które lubią korodować?Dziękuje wszystkim za wyrozumiałość i za pomoc. Pozdrawaim |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 28-12-2015, 08:55
|
|
|
Ja osobiście celowalbym w benzynę i to od razu 3,0 V6.Zagazujesz ,albo kupisz zagazowaną z dobrze ustawiona instalacją to będziesz miał eksploatacje nizsza lub podobną jak w dieslu , a przynajmniej nie zjedzą Cie nieuniknione raczej wydatki na naprawę ( lub wymiane ) sprzegla ,dwumasu , turba ,wtryskow .Kupujac diesla i na dodatek nie nowego musisz się liczyc ze będzie on miał prawie lub ponad 200 tys km czyli zacznie się sypać. |
|
|
|
 |
jurellas
Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: SBL
|
Wysłany: 28-12-2015, 15:19
|
|
|
Parę miesięcy temu miałem podobny dylemat,oglądałem tzw krajówkę szary metalik 2008 rok 195 tyś przebiegu 2.0 DiD - były już nie ładne ogniska korozji zwłaszcza na tyle podwozia,typowy golec bida-edyszyn. Właściciel trzymał kurczowo cenę - bo pewna krajówka Było już wymienione sprzęgło. Następnym był w kolorze czarnym sprowadzony parę lat wcześniej z niemiec z nie jasną przeszłością -szyba przód wymieniona,inna baza lakieru na przednich elementach,można przypuszczac że był po bliskim spotkaniu Przebieg na liczniku 165tyś cenowo też w górnych granicach. Oglądałem jeszcze mega okazje z włoch 6-7 tyś taniej, gdzie na około różne odcienie i baza lakieru - można wnioskowac że miał przynajmniej dwa dzwoneczki.
Aż wreszcie kupiłem też 2008r 2.0 DiD /173 ps dokręcone w 2013 w bielskim warsztacie/ sprowadzony z niemiec bardzo dobrze wyposażony
- skóra,szyber-dach,ksenony,oryginalna stacja multi-medialna,hak,letnie na 18cal,zimówki też alu na 16cal.Przebieg 149tyś. bez wspomnianej rdzy od spodu. Przy wymianie oleju w warsztacie mitsubishi /serwis mitsu od lat 70tych/ właściciel warsztatu zapytał mnie czy rzeczywiście chcę potwierdzenia przebiegu bo już różne reakcje klientów tu widział
Podłączył i przebieg się potwierdził. Dlatego uważam że nie ma reguły który samochód lepszy,krajowy czy sprowadzony. Musisz Panie kolego szukac aż znajdziesz Jeśli chodzi o silnik to też właściciel wspomnianego warsztatu polecał 3.0 i LPG Jak narazie nie narzekam na mojego 2.0 DiD spalanie 7.4 - 7.9 mniej ani więcej nie wyszło. |
_________________ 126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/ |
|
|
|
 |
TomiF19
Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 90 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 28-12-2015, 17:03
|
|
|
Tylko i wyłącznie 3.0 V6. Niczym wtedy się nie interesujesz tylko lać i jechać. Mam miśka z tym motorem od kilku lat bez gazu bo nie jestem zwolennikiem gazu, i tak naprawdę wychodzi taniej w utrzymaniu bo nie martwisz się że padnie turbina albo jakieś inne g..no co jest w dieslach, także kase zaoszczędzoną na częściach które w dieslu padają przeznaczam na benzynę i mam przynajmniej fan z jazdy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Menda
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2015 Posty: 24 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 28-12-2015, 18:36
|
|
|
Dziękuje bardzo wszystkim za odpowiedzi. Obecnie poruszam się Honda Accord VII 2.0 +gaz tak że auto na gaz jak najbardziej. Szukałem samochodu z tymi silnikami 3.0 ale nie ma nic ciekawego szczególnie w mojej okolicy a jestem z Podkarpacia. Powiedzcie mi bo kolega wyżej wspomniał ze w ASO potwierdzili przebieg czy po pojechaniu autkiem do ASO sprawdzą mi jego przebieg? Mitsubishi prowadzi taka bazę europejska? Wiem ze w przypadku Hondy tak nie jest. |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 28-12-2015, 18:45
|
|
|
Menda napisał/a: | czy po pojechaniu autkiem do ASO sprawdzą mi jego przebieg |
Tylko w Polsce
Tylko jak auto było serwisowane w ASO |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
jurellas
Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: SBL
|
Wysłany: 28-12-2015, 19:27
|
|
|
Warsztat w którym byłem zajmuje się tylko mitsubishi ale nie jest warsztatem ASO.
Znajduje się w Mikołowie w śląskim,myślę że w podkarpackim też jest warsztat z odpowiednią diagnostyką gdzie można odczytac przebieg i inne parametry. |
_________________ 126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/ |
|
|
|
 |
Menda
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2015 Posty: 24 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 28-12-2015, 21:37
|
|
|
Kurcze szkoda że auta sprowadzonego nie można sprawdzić w ASO pod względem przebiegów i wcześniej wykonywanych napraw. To może zapytam tak które elementy zużywają się szybko chodzi mi o gałkę zmiany biegów i kierownice czy przy przebiegu 150-200 tyś są mocno zmęczone?
[ Dodano: 29-12-2015, 16:39 ]
Witam. Dzisiaj oglądałem jednego Outlandera i mam takie pytanie czy jeśli na pokrywie silnika pisze DI-D Mivec to jest to silnik o mocy 177 km? Czy można w jakiś sposób rozpoznać silnik 156 i 177 km? |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 29-12-2015, 17:06
|
|
|
O ile pamiętam to tylko 2,2 177KM był w dieslu jako MIVEC, 156 KM to nie MIVEC. Ze swojej strony polecam 2,4 w benzynie (gazu nie mam). |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
|
|