Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup samochodu pytania porady
Autor Wiadomość
Menda 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 24
Skąd: Ropczyce
  Wysłany: 27-12-2015, 22:29   Zakup samochodu pytania porady

Witam. Przymierzam się do zakupu Outlandera drugiej generacji i mam kilka pytań. Obecnie jeżdżę benzynówka i ku takiemu silnikowi bym się skłaniał ale jeśli trafił by się fajny diesel też bym nie pogardził. Takie pytanie którego diesla wybrać? Bardziej interesuje mnie 2.2 177 silnika PSA trochę się boje czy są ku temu obawy? Powiedzcie mi jak z korozja w tych samochodach? Trzeba zwrócić uwagę na poszczególne elementy które lubią korodować?Dziękuje wszystkim za wyrozumiałość i za pomoc. Pozdrawaim 8)
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 28-12-2015, 08:55   

Ja osobiście celowalbym w benzynę i to od razu 3,0 V6.Zagazujesz ,albo kupisz zagazowaną z dobrze ustawiona instalacją to będziesz miał eksploatacje nizsza lub podobną jak w dieslu , a przynajmniej nie zjedzą Cie nieuniknione raczej wydatki na naprawę ( lub wymiane ) sprzegla ,dwumasu , turba ,wtryskow .Kupujac diesla i na dodatek nie nowego musisz się liczyc ze będzie on miał prawie lub ponad 200 tys km czyli zacznie się sypać.
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 28-12-2015, 15:19   

Parę miesięcy temu miałem podobny dylemat,oglądałem tzw krajówkę szary metalik 2008 rok 195 tyś przebiegu 2.0 DiD - były już nie ładne ogniska korozji zwłaszcza na tyle podwozia,typowy golec bida-edyszyn. Właściciel trzymał kurczowo cenę - bo pewna krajówka ;-) Było już wymienione sprzęgło. Następnym był w kolorze czarnym sprowadzony parę lat wcześniej z niemiec z nie jasną przeszłością -szyba przód wymieniona,inna baza lakieru na przednich elementach,można przypuszczac że był po bliskim spotkaniu :-) Przebieg na liczniku 165tyś cenowo też w górnych granicach. Oglądałem jeszcze mega okazje z włoch 6-7 tyś taniej, gdzie na około różne odcienie i baza lakieru - można wnioskowac że miał przynajmniej dwa dzwoneczki.
Aż wreszcie kupiłem też 2008r 2.0 DiD /173 ps dokręcone w 2013 w bielskim warsztacie/ sprowadzony z niemiec bardzo dobrze wyposażony
- skóra,szyber-dach,ksenony,oryginalna stacja multi-medialna,hak,letnie na 18cal,zimówki też alu na 16cal.Przebieg 149tyś. bez wspomnianej rdzy od spodu. Przy wymianie oleju w warsztacie mitsubishi /serwis mitsu od lat 70tych/ właściciel warsztatu zapytał mnie czy rzeczywiście chcę potwierdzenia przebiegu bo już różne reakcje klientów tu widział :-)
Podłączył i przebieg się potwierdził. Dlatego uważam że nie ma reguły który samochód lepszy,krajowy czy sprowadzony. Musisz Panie kolego szukac aż znajdziesz :-) Jeśli chodzi o silnik to też właściciel wspomnianego warsztatu polecał 3.0 i LPG Jak narazie nie narzekam na mojego 2.0 DiD spalanie 7.4 - 7.9 mniej ani więcej nie wyszło.
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
TomiF19 
Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 90
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-12-2015, 17:03   

Tylko i wyłącznie 3.0 V6. Niczym wtedy się nie interesujesz tylko lać i jechać. Mam miśka z tym motorem od kilku lat bez gazu bo nie jestem zwolennikiem gazu, i tak naprawdę wychodzi taniej w utrzymaniu bo nie martwisz się że padnie turbina albo jakieś inne g..no co jest w dieslach, także kase zaoszczędzoną na częściach które w dieslu padają przeznaczam na benzynę i mam przynajmniej fan z jazdy.
_________________

 
 
Menda 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 24
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 28-12-2015, 18:36   

Dziękuje bardzo wszystkim za odpowiedzi. Obecnie poruszam się Honda Accord VII 2.0 +gaz tak że auto na gaz jak najbardziej. Szukałem samochodu z tymi silnikami 3.0 ale nie ma nic ciekawego szczególnie w mojej okolicy a jestem z Podkarpacia. Powiedzcie mi bo kolega wyżej wspomniał ze w ASO potwierdzili przebieg czy po pojechaniu autkiem do ASO sprawdzą mi jego przebieg? Mitsubishi prowadzi taka bazę europejska? Wiem ze w przypadku Hondy tak nie jest.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 28-12-2015, 18:45   

Menda napisał/a:
czy po pojechaniu autkiem do ASO sprawdzą mi jego przebieg

Tylko w Polsce
Tylko jak auto było serwisowane w ASO
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 28-12-2015, 19:27   

Warsztat w którym byłem zajmuje się tylko mitsubishi ale nie jest warsztatem ASO.
Znajduje się w Mikołowie w śląskim,myślę że w podkarpackim też jest warsztat z odpowiednią diagnostyką gdzie można odczytac przebieg i inne parametry.
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
Menda 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 24
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 28-12-2015, 21:37   

Kurcze szkoda że auta sprowadzonego nie można sprawdzić w ASO pod względem przebiegów i wcześniej wykonywanych napraw. To może zapytam tak które elementy zużywają się szybko chodzi mi o gałkę zmiany biegów i kierownice czy przy przebiegu 150-200 tyś są mocno zmęczone?

[ Dodano: 29-12-2015, 16:39 ]
Witam. Dzisiaj oglądałem jednego Outlandera i mam takie pytanie czy jeśli na pokrywie silnika pisze DI-D Mivec to jest to silnik o mocy 177 km? Czy można w jakiś sposób rozpoznać silnik 156 i 177 km?
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 29-12-2015, 17:06   

O ile pamiętam to tylko 2,2 177KM był w dieslu jako MIVEC, 156 KM to nie MIVEC. Ze swojej strony polecam 2,4 w benzynie (gazu nie mam).
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.