Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Zamulenie, przerywanie przy przyspieszaniu
Autor Wiadomość
Lukasz.ztj.Luki 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Plymouth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2010, 14:09   [1G 90-94] Zamulenie, przerywanie przy przyspieszaniu

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.
Pojawił się w moim aucie pewien problem, gdy dodaje gazu silnik zamula, przerywa tak jakby dostawał za małą dawkę paliwa, dziwne jest to że poprzedniego dnia było wszystko OK.
Podejrzewam że to filtr paliwa, w Noreauto krzyknęli 80zł, także nie chce kupować w ciemno.
Pozdrawiam.

PS> W ogóle podjechałbym chętnie na jakiś przegląd ogólny autka pod względem mechaniczno-technicznym (cieknie mi olej, coś tam stuka przy kole, kontrolka Check engine sie zapala itp) w Warszawie, może jakiś forumowicz-mechanik pomoże, jakiś namiar na dobry tani warsztat? :) Dzwonię do niejakiego Maretzkiego ale niestety nr nieosiągalny.
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-03-2010, 20:11   

skoro zapala ci się kontrolka check engine to te przerywanie raczej nie jest spowodowane filtrem powietrza, przynajmniej tak podejrzewam, musisz odczytać błędy ecu, a jak to zrobić masz objaśnione na stronie krzyzaka http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html w dziale dane naprawczo-regulacyjne i diagnoza błędów ecu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Kazber 28-03-2010, 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rectronic 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2010, 21:07   jw

a na wolnych jak chodzi ????
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-03-2010, 21:10   

kable, świece albo cewka dostały wilgoci pewnie i dostają przebicia, albo coś z elektroniki, może zapłon szwankuje albo poprostu świece do wymiany, chwile zajmuje ich kontrola
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-03-2010, 22:11   

Jeśli świeci Check Engine to koniecznie trzeba odczytać błędy. Mulenie może być spowodowane uszkodzeniem wtysku, sondy lambda a nawet ECU.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 29-03-2010, 11:03   

Lukasz.ztj.Luki napisał/a:
gdy dodaje gazu silnik zamula, przerywa

nieszczelność w układzie dolotowym , prawdopodobnie rura dolotu pekła i powietrze ucieka,filtr paliwa także moze być jak sam napisałeś,

ale skoro masz CE to trzeba zczytać błedy, jesli wszystko masz szczelne to mozliwe ze pał przepływomierz, opcji jest wiele a przez internet ciezko coś powiedziec jak sie nie ma tego przed oczami :)
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-03-2010, 11:20   

u mnie jest to samo muli strasznie ale rura prowadzaca od filtra do kolektora jest lekko peknieta...
PS nie wiecie gdzie moge taka dostac??
 
 
Lukasz.ztj.Luki 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Plymouth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2010, 12:08   

Dzięki za propozycje przyczyny problemu ale oddałem w końcu auto do mechanika, zobaczymy co z tego wyniknie. Pozdr
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 29-03-2010, 14:55   

Furman89 napisał/a:
PS nie wiecie gdzie moge taka dostac??

allegro.pl albo w serwisie z tym że nie wiem czy jest sens kupowania jej skoro za 300-400zł można miec dolot z kwasówki
 
 
Misieklbn 
Forumowicz

Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 29-03-2010, 19:30   

MATi1G napisał/a:
Furman89 napisał/a:
PS nie wiecie gdzie moge taka dostac??

allegro.pl albo w serwisie z tym że nie wiem czy jest sens kupowania jej skoro za 300-400zł można miec dolot z kwasówki

a co z przeływką bo sam się nad tym zastanawiam, widziałem takie cudo jak rura z kwasówki przepływka od 2G i stożek w Eclipse 1G :) a sens jest bo za taka rurę zapłaci kilkadziesiąt złotych a nie kilkaset + dobry filtr K&N...
 
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-03-2010, 22:59   

a w tej rurze jest przeplywomierz?? bo zamowilem niby od kogos z allegro za 40zł ale mówił że jeżeli tam jest przepływomierz w środku to może wynieść więcej... mam nadzieję że facet nie zarzyczy sobie jakiejś kosmicznej ceny bo tak naprawdę to mi żaden przepływomierz nie jest potrzebny poprostu sama rura mi pękła no i nic więcej nie potrzebuje
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-03-2010, 23:06   

W temacie - przestawiony rozrząd o ząbek, padnięty czujnik spalania stukowego i ubytek płynu chłodniczego powodujący czasami dziwne odczyty temperatury silnika.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 30-03-2010, 09:38   

Furman89 napisał/a:
a w tej rurze jest przeplywomierz??

w 1g przepływomierz jest w puszce z filtrem ,rura jest pusta ,ja mam dolot z kwasówki od puszki do kolektora ,ładnie wyglada i spełnia swoje zadanie koszt 300zł ,nic sie nie przepali i nie sparcieje tak jak oryginalna rura dolotowa,
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-03-2010, 23:44   

oryginalna rura dolotowa niejest pusta, posiada 2 "łopatki" przy wylocie z puszki filtra na "zakręcie" rury, służy to lepszemu (liniowemu) przepływowi zaraz za przepływomierzem, kwasówka dobra ale jest głośniejsza, nieposiada tych łopatek a za taką cenę można by coś lepszego zmodzić do silnika :) ale zależy kto co lubi

PS, dobrze że o jeden ząbek tylko rozrząd przestawiony, apropos czujnika spalania stukowego, sprawdziłeś na dataloggerze czy tylko z error code? bo jak tylko z error code to warto go jeszcze sprawdzić zanim wywalisz, może się okazać że to wtyczka zaszwankowała kiedyś czy coś i błąd został a KS działa jeszcze

PS2 wie ktoś od czego padają KSy? bo mi padł prawie (póki co mnie denerwuje czasem) a tu widzę coraz więcej osób ma z nimi problemy a podobno one nie padają same... to tylko element pizoelektryczny ;/
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-03-2010, 23:49   

zenek_bb, Sprawdzałem na dataloggerze :) Okazało się też, że był źle wkręcony. Przy misce olejowej, a powinien być na górze bloku. Zobaczymy czy teraz cokolwiek zagada, ale wątpię, bo już się wylał...

KSy padają ze starości prawdopodobnie i teraz nadchodzi czas KSów z lat 90tych ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.