Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zapala się kontrolka ciśnienia oleju na wyższyc
Autor Wiadomość
leszek738 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '97 EA2A 2.0 sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2016, 22:13   [EA2A/W 2.0] Zapala się kontrolka ciśnienia oleju na wyższyc

Witam wszystkich!
Mam pytanie: ostatnio pękł mi pasek rozrządu, po naprawie głowicy i wymianie kompletu rozrządu jechałem do domu i po wyprzedzaniu auta zaczęła mi mrugać, a póżniej zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju.
Profilaktycznie dolałem 0,5l, bo nie bardzo widziałem na bagnecie poziom, po dolewce wygląda na nieco powyżej max (tak 1mm ponad stan). Po tym zabiegu kontrolka zgasła, ale jak auto się "wkręci" powyżej 3,5tys obr to kontrolka się zapala ciągłym światłem, jak zejdzie z obrotów to gaśnie.
Niestety na forum nie znalazłem odpowiedzi, bo raczej wszyscy mają problem z lampką na niskich obrotach, a u mnie na niskich jest ok, a na wysokich zaczyna się świecić.
Samochód to 97, 2.0 at., ole wymieniany 1000km temu, 5w30.

Jeśli to może mieć związek: po zerwaniu się paska rozrządu auto przetoczyło się jeszcze ze 100m na "drive", silnik zgasł.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-06-2016, 22:32   

Czujnik moze nie sprawny lub przewód masuje przy wyzszych obrotach mozliwe że smok przypchany w misce olejowej
Odłącz przewód od czujnika i zobacz podczas jazdy czy sie zapala kontrolka
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
leszek738 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '97 EA2A 2.0 sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2016, 23:05   

Przejechałem się kawałek, żeby zobaczyć co jest i doszła nowa usterka: przy około 4tys obr zaczął trochę "wyć" jakby coś wpadało w rezonans, zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju i chodzi jak diesel... Czy to może być panewka, bo gdzieś czytałem o podobnych objawach?
No i pytanie, czy opłaca się przy tym jeszcze grzebać (bo trochę mi szkoda 1700 wydanych na tą naprawę) czy wymienić na 2.5 (bo mam "rozbitka")?

Szwagier zasugerował że może to być jeszcze "zawór ciśnienia oleju", w sensie że nie czujnik, tylko (jak to mi tłumaczył) jakiś zawór ze sprężyną.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-06-2016, 08:40   

leszek738, wymieniaj na 2,5 V6. Bez sensu grzebać się w 2,0 Pewnie panewka się obróciła.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.