 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Zapala się kontrolka ciśnienia oleju na wyższyc |
Autor |
Wiadomość |
leszek738
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '97 EA2A 2.0 sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2016, 22:13 [EA2A/W 2.0] Zapala się kontrolka ciśnienia oleju na wyższyc
|
|
|
Witam wszystkich!
Mam pytanie: ostatnio pękł mi pasek rozrządu, po naprawie głowicy i wymianie kompletu rozrządu jechałem do domu i po wyprzedzaniu auta zaczęła mi mrugać, a póżniej zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju.
Profilaktycznie dolałem 0,5l, bo nie bardzo widziałem na bagnecie poziom, po dolewce wygląda na nieco powyżej max (tak 1mm ponad stan). Po tym zabiegu kontrolka zgasła, ale jak auto się "wkręci" powyżej 3,5tys obr to kontrolka się zapala ciągłym światłem, jak zejdzie z obrotów to gaśnie.
Niestety na forum nie znalazłem odpowiedzi, bo raczej wszyscy mają problem z lampką na niskich obrotach, a u mnie na niskich jest ok, a na wysokich zaczyna się świecić.
Samochód to 97, 2.0 at., ole wymieniany 1000km temu, 5w30.
Jeśli to może mieć związek: po zerwaniu się paska rozrządu auto przetoczyło się jeszcze ze 100m na "drive", silnik zgasł. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 18-06-2016, 22:32
|
|
|
Czujnik moze nie sprawny lub przewód masuje przy wyzszych obrotach mozliwe że smok przypchany w misce olejowej
Odłącz przewód od czujnika i zobacz podczas jazdy czy sie zapala kontrolka |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
leszek738
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '97 EA2A 2.0 sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2016, 23:05
|
|
|
Przejechałem się kawałek, żeby zobaczyć co jest i doszła nowa usterka: przy około 4tys obr zaczął trochę "wyć" jakby coś wpadało w rezonans, zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju i chodzi jak diesel... Czy to może być panewka, bo gdzieś czytałem o podobnych objawach?
No i pytanie, czy opłaca się przy tym jeszcze grzebać (bo trochę mi szkoda 1700 wydanych na tą naprawę) czy wymienić na 2.5 (bo mam "rozbitka")?
Szwagier zasugerował że może to być jeszcze "zawór ciśnienia oleju", w sensie że nie czujnik, tylko (jak to mi tłumaczył) jakiś zawór ze sprężyną. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-06-2016, 08:40
|
|
|
leszek738, wymieniaj na 2,5 V6. Bez sensu grzebać się w 2,0 Pewnie panewka się obróciła. |
|
|
|
 |
|
|