[1G 90-94] wymiana wachaczy |
Autor |
Wiadomość |
andre1981
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0,BMW 535
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 16 Skąd: orzesze,Zory
|
Wysłany: 14-05-2010, 21:19 [1G 90-94] wymiana wachaczy
|
|
|
witam ,potrzebuje wymienić wachacze lub sworzeń plus tuleje, dostane te częśći ??czy lepiej wymienić na nowe ,jakie są ceny ????pozd. |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 14-05-2010, 21:29
|
|
|
Witam,
Niektórzy będą polecać wymianę całego wachacza szczególnie serwis ale jeżeli wachacz jest nie pogięty to spoko można wymienić sam sworzeń bo fabryczny jest wprasowany i zgrzany-lekko walniesz młotkiem i wypada. Wciskasz nowy i zabezpieczasz za pomocą pierścienia sefera, koszt sworznia ok 50-60 zł. Tyleja jak jest wybita też da się wymienić koszt ok.25-35 zeta. dp przodu tylne większe są droższe. Nowy przedni koszt do 200 zł.
Pozdrawiam
[ Dodano: 14-05-2010, 21:32 ]
W bejcy na tyle lepiej odrazu wymieniać dwa sworznie na wachaczu |
|
|
|
 |
darco24
Nowy Forumowicz miski gora
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: nowy dwor gdanski
|
Wysłany: 15-05-2010, 08:21
|
|
|
tak jak wyżej kolega napisał , powiem tak sam 3 dni temu wymieniałem końcówki drążków tuleje na wachaczach i gumy także jest to do zrobienia samemu a co do sfozni to lepiej jak bys miał ściagacz to wtedy elegancko wyskakuje bo jak masz zamier walic tam młtem to odradzam, ja teraz walcze z belką tylną i tuleją w niej |
|
|
|
 |
andre1981
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0,BMW 535
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 16 Skąd: orzesze,Zory
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:26
|
|
|
witam
no ciesze sie ze jest to do zrobienia ,jedynie zbierzność bendzie trzeba zrobić ?
a macie na stanie albo na allegro wgląd ja wygląda ten sworzen i tuleje ??bo ja jeszcze nie wchodziłem pod auto i niewiem jak to wygląda ,zeby wiedzieć co kupywać ?
dzięki pozd.
[ Dodano: 15-05-2010, 21:30 ]
W bejcy na tyle lepiej odrazu wymieniać dwa sworznie na wachaczu[/quote]
ale to bejca tez to przerabiałem to sa gumy w belce tylnej (za to zjezdza opony od środka ) |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 16-05-2010, 21:04
|
|
|
Witam,
Jeżeli nie wymieniasz końcówek drążka kierowniczego a wymieniasz sworzeń i tuleje w wachaczu dolnym to nie ingerujesz w zbieżnośc i nie potrzeba jej ustawiać po takiej operacji.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Furman89
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 16-05-2010, 21:12
|
|
|
dokładnie ja po zmianie tuleji i sworzni nie ustawialem zbierznosci chociaz mam to za darmo... sprawdzilem i nie trzeba bylo!! co do kupna to komplet sworzni i tuleji na przod kupilem za jakies 150pln!! jednak najpierw zajrzyj pod samochod co masz kupic bo u mnie na przyklad szly inne niz wynikalo z katalogu |
|
|
|
 |
darco24
Nowy Forumowicz miski gora
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: nowy dwor gdanski
|
Wysłany: 17-05-2010, 21:00
|
|
|
jesli nie jestes pewien jakie idą do twojego auta to w niekturych motoryzacyjnych sklepach proszą o numer vin i wtedy wiadomo czy takie czy inne i nawet bedziesz wiedział czy masz europejczyka czy z za oceanu autko |
|
|
|
 |
|