Wezwanie Mitsubishi do usunięcia fabrycznych usterek. |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-10-2008, 22:57 Wezwanie Mitsubishi do usunięcia fabrycznych usterek.
|
|
|
Podaję użytecznego linka do strony z Hong-Kongu (bo jest też po angielsku), gdzie MMC wzywa na tzw. recall między innymi Galanty do usunięcia fabrycznych usterek.
http://www.td.gov.hk/publ...ecall/index.htm
Taka sama opcja istnieje na stronie głównej japońskiego Mitsu, ale tam są krzaczki. Niestety sprawdzenie statusu własnego auta nie wchodzi w grę, bo tylko japońskie VINy działają.
http://recall.mitsubishi-...recallstatus.do
W dolne pole wpisuje się vin (chyba tylko japoński format vinu wchodzi). Poza tym proponuję użycie Babefish'a (kopiuje się zaznaczony fragment i wkleja do tłumacza na Babelfishu jap - ang)
Warto by było sprawdzić w polskim centrum Mitsu, czy są w stanie za darmo usunąć fabryczne usterki, które jak widać dręczą wszystkie Galanty EA/EC.
Na własnym przykładzie mogę podać, że po sprawdzeniu statusu swego auta angielski serwis Mitsu, gdy im wysłałem maila z zapytaniem, zorganizował usunięcie wad fabrycznych w ciągu 40 dni (m.in. wymiana przednich wahaczy dolnych) bez żadnych opłat.
Myślę, że warto powalczyć z polską centralą MMC. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 09-10-2008, 00:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2008, 23:46
|
|
|
O jakie wady chodzi? Bo mi się nie chcę wierzyć żeby Mitsu w Polsce zrobiło komukolwiek remont zawieszenia za free w 10 letnim aucie. |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2008, 00:59
|
|
|
EA5 tam nie widze...nie wiem czy sie cieszyc czy nie |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-10-2008, 08:20
|
|
|
Jak sprawdzałem status swego auta, to były dwa rodzaje wezwań: generalne (wszystkie modele EA/EC) i specyficzne dla danego modelu. Z generalnych było:
1. dolne ramię wahacza przedniego, obie strony (nadmierne zużywanie się i możliwość "wypięcia" się sworznia w trakcie jazdy)
2. zbiornik paliwa w modelach 1996-1999 (???)
3. dmuchawa wentylacji i obwód elektryczny ogrzewania i klimy (możliwe zwarcia i spięcia skutkujące pożarem).
Wszystkie te wady jako fabryczne powinny być usuwane za darmo, niezależnie od wieku (moje VR4 w trakcie roboty miało 11 lat). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-10-2008, 08:25
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | 2. zbiornik paliwa w modelach 1996-1999 (???) | Tomek sprawdziłeś dokładnie wydaje mi się, że chodziło o wymianę uszczelki pompy paliwa
Reszta tak jak mówisz
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-10-2008, 17:40
|
|
|
Masz rację Piotrek, ale sam "recall" wisi jako ogólnie zbiornik paliwa i dopiero na fakturze z opisaną robocizną masz wyszczególnioną pompę paliwa. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 08-10-2008, 17:43
|
|
|
Hmm byłoby świetnie jakby MMC PL wyszło z taką inicjatywą. Ktoś się już kontaktowałw tej sprawie? |
|
|
|
 |
jin
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 14 Skąd: PIOTRKÓW TRYB
|
Wysłany: 15-10-2008, 18:41
|
|
|
a więć
kontaktowałem sie z MMC Car Poland i otrzymałem taką odpowiedź
Dział gwarancji może sprawdzić jakim akcjom recall podlega Galant na podstawie numerów VIN. U nas była informacja tylko o wahaczach i do wszystkich 9 klientów zostały wysłane listy. Dopóki nie mamy numeru VIN nie możemy powiedzieć czy taka akcja nie była już zrobiona.
jutro prześlę im nr VIN i zobaczymy co i jak dalej,... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-10-2008, 18:59
|
|
|
Znaczy jest postęp
Przynajmniej przyznają, że w ogóle recall istnieje.
A do sprawdzenia, rzeczywiście trzeba VINu. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jin
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 14 Skąd: PIOTRKÓW TRYB
|
Wysłany: 15-10-2008, 19:06
|
|
|
najbardziej mnie zdziwiło że tylko 9 listów wysłali, no ale może tylko tyle osób odwiedzało servis z Galem |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-10-2008, 19:14
|
|
|
jin napisał/a: | najbardziej mnie zdziwiło że tylko 9 listów wysłali, no ale może tylko tyle osób odwiedzało servis z Galem |
Możesz podać kontakt na jaki wysyłałeś zapytanie? Chętnie też im podeślę swój VIN |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
jin
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 14 Skąd: PIOTRKÓW TRYB
|
Wysłany: 15-10-2008, 19:26
|
|
|
myślę że mogę adres wzięty ze strony MMC
biuro.klienta@mitsubishi.pl
ale może zrobić liste i na raz im wysłać nr VIN z indywidualnymi adresami mail
wydaje mi sie, że tak będzie szybciej niż każdy ma pisać z zapytaniem osobno i czekać jak ktoś się zabierze do odpisywania na kilkadziesiąt maili
chociaż sam nie wiem, co o tym sądzicie sami sie wypowiedzcie |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 15-10-2008, 19:40
|
|
|
jin napisał/a: | ale może zrobić liste i na raz im wysłać nr VIN z indywidualnymi adresami mail |
Osobiście uważam, że jest to bardzo dobry pomysł. Żeby nadać tylko przedsięwzięciu bardziej oficjalny ton proponuję zebrać VINy zainteresowanych nawet na piśmie i wysłać jako zorganizowana grupa użytkowników. Zawsze to powód do poważniejszego potraktowania sprawy przez MMC, niż dziesięciu oddzielnych telefonów dziennie. |
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2008, 19:44
|
|
|
Żeby się tylko nie okazało że akcja dotyczy aut kupionych w kraju. Czyli importowanych nie dotyczy, a w zasadzie dotyczy ale w kraju pochodzenia.
W razie coś jestem za listą i czekam na dalsze info.
Podrawiam! |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-10-2008, 19:46
|
|
|
Przekonaliście mnie... |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
|