 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
potrzebny elektryk do podłaczenia silnika |
Autor |
Wiadomość |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 16-05-2010, 10:37 potrzebny elektryk do podłaczenia silnika
|
|
|
Piszę bo potrzebuje pomocy , robię swojego miśka, i przekładam silnik. Silnik niby ma iskrę i paliwo ale nie zapala, potrzebna mi osoba która jest w stanie poradzić sobie z podłączeniem wiązki i innego kompa silnik 2.4 usa od automatu, a michu miał wcześniej 1.6 Mnie to jakoś przerosło:P Czy jest taka osoba która jeat w stanie mi pomóc? oczywiście za opłatą, ale też wyrozumiałą... auto stoi na obrzeżach Warszawy.. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-05-2010, 12:58
|
|
|
A masz interfejs diagnostyczny, który poprawnie działa z tym nowym silnikiem ? W ogóle masz cokolwiek podłączone ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 17-05-2010, 23:15
|
|
|
próbowałem odpalić go na wiązce od 1.6 , iskrra była paliwo też ale nie zapalał, widocznie iskra w złym miejscu...... wiązka jest założona na siniku teraz od 2.4 i tylko trzeba by ją do środka wsadzić i podłaczyć (pokombinować z kablami przy kompie), nie mam intterfejsu |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-05-2010, 09:08
|
|
|
A masz komputer od 2.4 ? Bo do komputera od 1.6t nie da rady podłączyć silnika 2.4. Znaczy się nie zagada |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|