Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E5xx] Klimatyzacja- wydajnosć, konserwacja, klimatronik
Autor Wiadomość
chuddy22 
Nowy Forumowicz


Auto: Mistubishi Galant 2.0 16V Komb
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: Raciborz
Wysłany: 10-09-2008, 00:31   [E5xx] Klimatyzacja- wydajnosć, konserwacja, klimatronik

Witam,

Padło mi podświetlenie konsoli środkowej ,a dokładniej lewa strona klimy(klima automatyczna). Ma ktoś może jakiś manual jak się dobrać do żaróweczek w konsoli ?Bo nie mam pojęcia jak rozebrać tę deskę.
_________________
Biały Chłopak z Czarną Muzą Na Japońskim Systemie.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2010, 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 10-09-2008, 08:51   

chuddy22 napisał/a:
Ma ktoś może jakiś manual jak się dobrać do żaróweczek w konsoli ?Bo nie mam pojęcia jak rozebrać tę deskę.

To samo co w EA:
http://forum.mitsumaniaki...6893&highlight=
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 11-09-2008, 10:03   

Jak już jesteśmy przy temacie klimatyzacji mam następujące pytane

W moim Galance(E5xA) mam manualna klimatyzacje, ale widziałem galanty na allegro z mojego rocznika z automatyczną klimatyzacja ? same klimatyzacje automatyczne(panele) widziałem na allegro ... i moje pytane brzmi czy i jak można przejść z manualnej klimy na ta automatyczną ? ? ? wiąże się to z wymiana samego panelu w kokpicie czy może potrzebujemy czegoś jeszcze pod pokrywą silnika? :oops:

np. http://moto.allegro.pl/it...nic_galant.html

? i to wystarczy ? czy może potrzebne jest coś jeszcze ?

bo Mój panel wygląda dokładne tak:



Pytam dlatego bowiem oglądam allegro i znalazłem coś takiego

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6017104

i właśnie owy Galant ma klimę w automacie i ciekawi mnie jak daleko sięgaja modyfikacje aby mieć automat zamiast ręcznej ? (chodzi o klimatyzacje naturalne )
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
Ostatnio zmieniony przez marcin4g 11-09-2008, 10:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2008, 10:16   

agentmk napisał/a:
same klimatyzacje automatyczne(panele) widziałem na allegro ... i moje pytane brzmi czy i jak można przejść z manualnej klimy na ta automatyczną ? ? ? wiąże się to z wymiana samego panelu w kokpicie czy może potrzebujemy czegoś jeszcze pod pokrywą silnika?


Wymiana samego panelu nic nie da - potrzebna jest zmiana sterownika.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 11-09-2008, 11:00   

slo_mo napisał/a:
Wymiana samego panelu nic nie da - potrzebna jest zmiana sterownika

Prawda!
agentmk napisał/a:
czy może potrzebne jest coś jeszcze ?

Masz tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26460
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
chuddy22 
Nowy Forumowicz


Auto: Mistubishi Galant 2.0 16V Komb
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: Raciborz
Wysłany: 11-09-2008, 13:13   

Podswietlanie gotowe,trzeba bylo wyjac caly panel ktory byl skrecony 2 srubami na dole przy lewarku zmiany biegow,sama oslona lewarka jest umocowany na zaciskach ktore dosc latwo schodza.Nastepnie po odkreceniu srub cala oslone sciagamy z klipsow,schodzi bez problemu.Sam panel klimy jest mocowany na 4 srubach.Zarowki mocowane sa od tylu z lewej i z prawej strony(po jednej na strone).
Dzieki wszystkim za pomoc i POZDRAWIAM ! ! !

SZEROKOSCI ! ! !
_________________
Biały Chłopak z Czarną Muzą Na Japońskim Systemie.
 
 
Baks
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2008, 15:18   Obieg wewnetrzny/zewnetrzny

Temat byl na forum i nie znalazlem odpowiedzi


jest taki guziczek do wlacza obieg powietrza z zewnatrz i tylko wewnatrz auta (centralna konsola nad przelcznikami nadmuchu) i jest taki myk ze jak sie wylaczy obieg powietrza w srodku to cos stuka w okolicy schowka przed pasazerem tak jakby cos kolo komputera... jak to usunac
 
 
gradio
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2008, 15:33   

to chyba normalne , u mnie jest identycznie już od 1,5 roku (chyba załącza się przekaźnik albo sama klapa która otwiera /zamyka wlot)
pozdrawiam
 
 
Banolito 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 115
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-12-2008, 15:37   

gradio napisał/a:
to chyba normalne , u mnie jest identycznie już od 1,5 roku (chyba załącza się przekaźnik albo sama klapa która otwiera /zamyka wlot)
pozdrawiam


zgadzam się z kolega mija już drógi rok jak mam gala i też tak jest więc to chyba normalne. raczej. poczekaj z czasem nie beziesz zwracać na to uwagi :mrgreen:
_________________
http://www.elan-vital.com.pl/
 
 
ptwardy
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2008, 19:02   

Hmm? W moim dziadku ten dinx przełącza/zamyka dopływ ciepłego powietrza na konsolę centralną i nic mi nie stuka.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 15-12-2008, 19:39   

Z tego co wiem, klapy są sterowane siłowniczkami elktrycznymi lup pneumatycznymi (nie jestem pewien) i takie odgłosy to normalka, znaczy, że klapy się przemieszczają...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2008, 20:00   Re: Obieg wewnetrzny/zewnetrzny

Baks napisał/a:

jest taki guziczek do wlacza obieg powietrza z zewnatrz i tylko wewnatrz auta (centralna konsola nad przelcznikami nadmuchu) i jest taki myk ze jak sie wylaczy obieg powietrza w srodku to cos stuka w okolicy schowka przed pasazerem tak jakby cos kolo komputera... jak to usunac


włączasz tym "myk" silniczek, który poprzez przekładnię otwiera/zamyka obieg wewnętrzny.
A stukać może właśnie wyrobiona przekładnia i silniczek nie wie kiedy się wyłączyć.

U mnie otwieranie/zamykanie obiegu wew jest prawie bezgłośne.
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 15-12-2008, 21:51   Re: Obieg wewnetrzny/zewnetrzny

BodoV6 napisał/a:


włączasz tym "myk" silniczek, który poprzez przekładnię otwiera/zamyka obieg wewnętrzny.
A stukać może właśnie wyrobiona przekładnia i silniczek nie wie kiedy się wyłączyć.

U mnie otwieranie/zamykanie obiegu wew jest prawie bezgłośne.



Dokładnie tak jak pisze kolega.
Jeśli stuka to wina uszkodzonego mechanizmu. Za schowkiem jest mały siłowniczek zbudowany z silniczka i jeśli mnie pamięc nie myli 3 zębatek. Przerabiałem to w tamtym roku wiec wiem co nieco :)
W moim przypadku wyłamały sie chyba 2 ząbki na jednej zębatce i wogóle nie sterwoało. Rozebrałem i poodwracałem zębatki tak, że zaczęło działać. Jedno z tych kółek nie robi całego obrotu podczas zamykania i otwierania i jak sie je odpowiednio ustawi, brak ząbków nie będzie problemem.

Pozdrawiam.
 
 
 
agja 
Nowy Forumowicz

Auto: EA54; 6A12; 93r. ;2.0 V6 24V.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 14-01-2009, 13:52   

Kod:
jest taki guziczek do wlącza obieg powietrza z zewnątrz i tylko wewnątrz auta (centralna konsola nad przeącznikami nadmuchu) i jest taki myk ze jak się wyłączy obieg powietrza w środku to coś stuka w okolicy schowka przed pasażerem tak jakby coś kolo komputera... jak to usunać


Zgadzam się z poprzednikiem. Są 3 zębatki wystarczy obrócić tą gdzie wyłamane są ząbki o 180 st. i po problemie. W zeszłym roku poszedłem na łatwiznę i zamówiłem ten silniczek koszt jego to 25-30 zeta i po zamontowaniu było to samo więc rozebrałem go i przekręciłem zębatkę i do niedawna było OK ale zauważyłem że od tygodnia czasami cyknie ale zdarza się to sporadycznie.
Spróbuj go naprawić a jak to nie pomoże patrz niżej.

ps.
Można wyciągnąć silniczek i zablokować mechanizm w dolnej części prowadnicy co prawda nie ma możliwości sterowania wtedy obiegiem ale szyby nie parują a po paru km i tak jest ciepło w kabinie no i luksus z szybami
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 14-01-2009, 14:04   

U mnie w poprzednim i tym zawsze chwilke stukały łopatki jak się przemiszczały. Ale nie zwracałem na to uwagi, może dlatego że muzyka zagłuszała wszystko :D hehehe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.