 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Trzeszczy i strzela przy zapietym 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:29 Trzeszczy i strzela przy zapietym 4x4
|
|
|
Witam
Jak w temacie.
Głównie przy skręcaniu w lewo.
Wykluczam przeguby bo są nowe.
A że się nie znam to zakładam, że sprzęgiełka.
Wiecie czy da się te automatyczne wyregulować, czy trzeba wymienić, cokolwiek bo nadal jestem lajkonikiem w temacie Mitsu..... a się chcę nauczyć Bo mi sie ta mała cholera podoba i chyba sobie zostawię
Pozdrawiam
Maciek |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:31
|
|
|
Whitie napisał/a: | Głównie przy skręcaniu w lewo. |
Na jakim podłożu? Asfalt czy coś mniej przyczepnego? |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:35
|
|
|
bartek2800 Na asfalcie.
W jeepie jest tak, że mam Part Time i Full Time i o ile na Full mogę smigać po czarnym o tyle na Part trzeszczy - wiadomo. W Pajero jak zapinam 4x4 to ... nie mam pojęcia co się spina???
Panowie, może ktoś z Wawy chętny by się przejechał tym moim maluchem i z doświadczenia powiedział co mu trzeba zrobić ??? w wolnej chwili...... |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-05-2010, 20:50 Re: Trzeszczy i strzela przy zapietym 4x4
|
|
|
Whitie napisał/a: | Witam
Jak w temacie.
Głównie przy skręcaniu w lewo.
Wykluczam przeguby bo są nowe.
A że się nie znam to zakładam, że sprzęgiełka.
Wiecie czy da się te automatyczne wyregulować, czy trzeba wymienić, cokolwiek bo nadal jestem lajkonikiem w temacie Mitsu..... a się chcę nauczyć Bo mi sie ta mała cholera podoba i chyba sobie zostawię
Pozdrawiam
Maciek |
Od kiedy pajero Jedynka można jadzić na zapiętym przodzie na czarnym?
Strzela ci prawdopodobnie łańcuch w reduktorze, albo skrzęgiełko.
Często jest tak że, Jeśli to sprzęgiełko, że winę za to ponosi uszkodzone łożysko igiełkowe, które jest w zwrotnicy i przez które przechodzi przegub. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2010, 21:03
|
|
|
Whitie napisał/a: | W jeepie jest tak, że mam Part Time i Full Time i o ile na Full mogę smigać po czarnym o tyle na Part trzeszczy - wiadomo. W Pajero jak zapinam 4x4 to ... nie mam pojęcia co się spina??? |
W Pajero I jest tylko Part-time: http://forum.mitsumaniaki...p=269915#269915
Nie można bezmyślnie używać 4H w Pajero I na asfalcie. Tu jeszcze nie ma SS'a. |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 30-05-2010, 11:54
|
|
|
No i o taka mi chodziło odpowiedź Dzięki. |
|
|
|
 |
|
|