 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Carisma GDI - pomocy! |
Autor |
Wiadomość |
katij
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Gru 2009 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-08-2010, 18:24 [Cari 1.8 GDI] Carisma GDI - pomocy!
|
|
|
Może ktoś ma pomysł na to, co się dzieje. Moja cari po sprawdzeniu w ASO (brak błędów, wszystko OK) i kupnie jeździła dobrze, ale pokazywała zawyżone spalanie na komputerze (pisałam o tym wcześniej na forum). Pewnego razu zgasł silnik w trakcie jazdy, mechanik stwierdził. że to brak połączenia pompy niskiego ciśnienia z komputerem, zrobił pompę "na krótko" i było OK. Po pewnym czasie znów stanęłam. Okazało się, ze mam uszkodzoną przepustnicę. Po regeneracji przepustnica OK, ale mechanik odkrył jakieś dodatkowe kable, które omijały komputer. Po ich odłączeniu pojawiły się błąd tps - wymieniony został na nowy. Auto nadal nie działało jak powinno, stwierdzono, że benzyna była zanieczyszczona ropą (zawsze tankowałam na shellu, rachunek sprawdziłam, zalana była benzyna) i uszkodziła:
-czujnik stukowy,
-pompę wysokiego ciśnienia,
-wtryski,
-czujnik położenia wału.
Po wyczyszczeniu baku i wymianie tych części auto działało przez godzinę, a potem znów pokazały się błędy wszystkich wymienionych części. Warsztat kiedyś miał autoryzację mitsubishi, nadal ma cały sprzęt i wyszkolonych mechaników.
Pomocy, trwa to już 2 miechy. Może jakieś propozycje, co może dolegać mojej cari? |
|
|
|
 |
pawelek_krak
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 48 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-08-2010, 22:23
|
|
|
Nie ma takiej możliwości żeby ropa uszkodziła czujnik spalania stukowego lub czujnik połozenia wału.
A pompka paliwa w zbiorniku była wymieniona? Lub może czujnik wysokiego cisnienia paliwa padł. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-08-2010, 22:24
|
|
|
Najlepiej podaj kody błędów, w Manualu są diagramy z ich interpretacją i sposobem usuwania usterek. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|