Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Carisma GDI - pomocy!
Autor Wiadomość
katij 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma GDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Gru 2009
Posty: 6
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-08-2010, 18:24   [Cari 1.8 GDI] Carisma GDI - pomocy!

Może ktoś ma pomysł na to, co się dzieje. Moja cari po sprawdzeniu w ASO (brak błędów, wszystko OK) i kupnie jeździła dobrze, ale pokazywała zawyżone spalanie na komputerze (pisałam o tym wcześniej na forum). Pewnego razu zgasł silnik w trakcie jazdy, mechanik stwierdził. że to brak połączenia pompy niskiego ciśnienia z komputerem, zrobił pompę "na krótko" i było OK. Po pewnym czasie znów stanęłam. Okazało się, ze mam uszkodzoną przepustnicę. Po regeneracji przepustnica OK, ale mechanik odkrył jakieś dodatkowe kable, które omijały komputer. Po ich odłączeniu pojawiły się błąd tps - wymieniony został na nowy. Auto nadal nie działało jak powinno, stwierdzono, że benzyna była zanieczyszczona ropą (zawsze tankowałam na shellu, rachunek sprawdziłam, zalana była benzyna) i uszkodziła:
-czujnik stukowy,
-pompę wysokiego ciśnienia,
-wtryski,
-czujnik położenia wału.
Po wyczyszczeniu baku i wymianie tych części auto działało przez godzinę, a potem znów pokazały się błędy wszystkich wymienionych części. Warsztat kiedyś miał autoryzację mitsubishi, nadal ma cały sprzęt i wyszkolonych mechaników.
Pomocy, trwa to już 2 miechy. Może jakieś propozycje, co może dolegać mojej cari?
 
 
pawelek_krak 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 48
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-08-2010, 22:23   

Nie ma takiej możliwości żeby ropa uszkodziła czujnik spalania stukowego lub czujnik połozenia wału.
A pompka paliwa w zbiorniku była wymieniona? Lub może czujnik wysokiego cisnienia paliwa padł.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-08-2010, 22:24   

Najlepiej podaj kody błędów, w Manualu są diagramy z ich interpretacją i sposobem usuwania usterek.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.