 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Klimatyzacja |
Autor |
Wiadomość |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 07-06-2010, 22:34 [E54A 2.0 V6] Klimatyzacja
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczow! Posiadam w swoim galancie klimatyzacje manualna i ost.bylem na jej serwisie..sprawdzenie szczelnosci i uzupelnienie czynnika.. i niby wszystko ok.uklad jest szczelny ale mam wrazenie,ze jakos malo tego chlodu albo moze w tym modelu tak jest.I pyt.brzmi w jakiej temperaturze powinno byc utrzymywane wnetrze auta?i jak to wypada w waszych pojazdach? Pozdrawiam. |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 07-06-2010, 23:25
|
|
|
Powiem Ci, że w naszym E88A jak jeszcze klimatronik był w pełni sprawny, to chłodziło lepiej niż w domowej lodówce... Więc albo cościk źle ustawiasz, albo jedź i niech Ci przejrzą jeszcze raz na wszelki wypadek... (ewentualnie złóż reklamacje) |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 08-06-2010, 11:12
|
|
|
Przemi80, podawali Ci wartości ciśnienia dolnego i górnego? One decydują o tym jak będzie chłodziła klima. Jak mi nabijali to mówili, że bodajże dolne jest ważniejsze i proporcjonalne do temp na parowniku.
Jeśli wartości będą odbiegały od normy to przyczyną jest sprężarka. Jeśli ciśnienia są ok to może coś z klapą od powietrza, filtrem kabinowym lub zabrudzony parownik który nie chłodzi powietrza. |
|
|
|
 |
|
|