Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Remont!!
Autor Wiadomość
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-09-2010, 20:08   Remont!!

Witam!! Moja Cari ma najechane 300 tys jest to wersja 103 KW. Oczywiscie bierze olej ale z umiarem. Chce zrobić jej kapitalke, ale zastanawiam sie czy ze szlifami i nadwymiarami cze tylko nowe pierscienie, panewki itd ? Jak jest z dostepnoscia nadwymiarów ? serwis??
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-09-2010, 20:20   

Poszukaj adresu do firmy Legra mieszczacej sie w milanówku, tam powinienes dostac tłoki i pierścienie, choć wg mnie ten zabieg moze byc zbedny, wymiana uszczelniaczy powinna pomoc, jezeli twierdzisz, ze niewielkie ilosci oleju podjada.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-09-2010, 21:01   

No tak tylko ze auto uzywam raczej weekendowo bo na co dzien mam inne, a cari bedzie ciagneła przyczepke wiec fajnie by było mieć takie auto żylete, ze jak pojedzie to i wróci np z hiszpanii ;) Ale sprawdze sprężanie, jak bedzie ok to tylko zrobie uszczelke pod glowica, i glowice, oglądne gładzie i złoże. i tak olej juz do wymiany i płyn chłodniczy. Ktoś wie ile te silniki wytrzymuja bez remonty?? a ktos robił juz uszczelke i przy jakim przebiegu??
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-09-2010, 21:04   

Widziałem blok takiego silnika przy przebiegu około 250tys licznikowe, gładzie byłay jak nowe, ewentualnie możęsz zajrzec na panewki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-09-2010, 09:15   

Zmień uszczelniacze zaworowe i reszty silnika nie tykaj, ori uszczelka zawsze najlepsza. Nie rozumiem po co zdejmować głowicę ze sprawnego silnika, lepiej zainwestować w rozrząd i nowe uszczelniacze. Gdzieś tu na forum ktoś się chwalił przebiegiem w cari ponad 500 000km i pisał, że silnik malinka...
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 07-09-2010, 10:06   

viader napisał/a:
Nie rozumiem po co zdejmować głowicę ze sprawnego silnika


Też jestem tego zdania - lepiej nie ruszać.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-09-2010, 10:35   

Mateusz071, Nie wiem jak jest rozwiązane w GDI uszczelnienie popychaczy (hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych), ale miałem podobny problem w moim byłym Lancerze CBO. Brał olej około 1litra na 2000-3000km. Po wymianie uszczelniaczy zaworowych, które wyglądały i były elastyczne jak drewno :D przestał. Teraz ma nakulane już 300.000 km i nadal nie bierze ani grama oleju, jest żwawy i niewiele pali.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-09-2010, 10:49   

wichura1 napisał/a:
Nie wiem jak jest rozwiązane w GDI uszczelnienie popychaczy

jak wszędzie - z małą różnicą, że trzeba rozpinać rozrząd a głowica składa się z 2 części i jedną trzeba zdjąć
rozkręcania sporo (do ściągnięcia kolektor, pompa WC...)
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-09-2010, 18:13   

tak wiem ze lepiej jest nie ruszać, ale z doswiadczenia wiem ze uszczelka jest a zaraz jej nie ma a chce uniknać rozczarowania typu ja rodzina i przyczepa na obwodnicy Rzymu :D Wiem ze same uszczelniacze zaworowe załatwia sprawe ( wszytskie inne wymienione włącznie z rozrzadem i tym od strony skrzyni, w to juz zainwestowałem, rowniez nowe sprzeglo i takie tam)
viader napisał/a:
Gdzieś tu na forum ktoś się chwalił przebiegiem w cari ponad 500 000km i pisał, że silnik malinka...

O to mi chodziło!! bo np. w Asterce 1.6 na mono to normą jest ze uszczelka przy 200 tys sie sypie i nie ma takiej siły co to powstrzyma. Mi poszla przy 198tys naszczescie pod domem po tygodniu po trasie 1500km. poprostu kompresja weszla w chłodzenie i woda wypompowała sie. nie mowiac o 125 fiaciorach gdzie te miały co chwila kapitalki bo silniki nie dawały rady.

Jak juz pisałem to auto jest weekendowe wiec chce aby było niezawodne i zadbane taki cukiereczek ;) Ale jak silnik dopiero jest w kiwecie wieku to mnie to cieszy ;)

Wiadomo że pierdzionki od razu nie pójdą tak samo jak i panewki wiec przy jakis objawach i tak dojade ale uszczelka pod glowica to moze byc niespodzianka.

Sprawdze kompresje na cyl. i jak bedzie ok to zmieniam tylko uszczelniacze.

Krzyzak napisał/a:
wichura1 napisał/a:
Nie wiem jak jest rozwiązane w GDI uszczelnienie popychaczy

jak wszędzie - z małą różnicą, że trzeba rozpinać rozrząd a głowica składa się z 2 części i jedną trzeba zdjąć
rozkręcania sporo (do ściągnięcia kolektor, pompa WC...)


Mam czas na zabawe :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.