 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Remont!! |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-09-2010, 20:08 Remont!!
|
|
|
Witam!! Moja Cari ma najechane 300 tys jest to wersja 103 KW. Oczywiscie bierze olej ale z umiarem. Chce zrobić jej kapitalke, ale zastanawiam sie czy ze szlifami i nadwymiarami cze tylko nowe pierscienie, panewki itd ? Jak jest z dostepnoscia nadwymiarów ? serwis?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-09-2010, 20:20
|
|
|
Poszukaj adresu do firmy Legra mieszczacej sie w milanówku, tam powinienes dostac tłoki i pierścienie, choć wg mnie ten zabieg moze byc zbedny, wymiana uszczelniaczy powinna pomoc, jezeli twierdzisz, ze niewielkie ilosci oleju podjada. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-09-2010, 21:01
|
|
|
No tak tylko ze auto uzywam raczej weekendowo bo na co dzien mam inne, a cari bedzie ciagneła przyczepke wiec fajnie by było mieć takie auto żylete, ze jak pojedzie to i wróci np z hiszpanii Ale sprawdze sprężanie, jak bedzie ok to tylko zrobie uszczelke pod glowica, i glowice, oglądne gładzie i złoże. i tak olej juz do wymiany i płyn chłodniczy. Ktoś wie ile te silniki wytrzymuja bez remonty?? a ktos robił juz uszczelke i przy jakim przebiegu?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-09-2010, 21:04
|
|
|
Widziałem blok takiego silnika przy przebiegu około 250tys licznikowe, gładzie byłay jak nowe, ewentualnie możęsz zajrzec na panewki. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-09-2010, 09:15
|
|
|
Zmień uszczelniacze zaworowe i reszty silnika nie tykaj, ori uszczelka zawsze najlepsza. Nie rozumiem po co zdejmować głowicę ze sprawnego silnika, lepiej zainwestować w rozrząd i nowe uszczelniacze. Gdzieś tu na forum ktoś się chwalił przebiegiem w cari ponad 500 000km i pisał, że silnik malinka... |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 07-09-2010, 10:06
|
|
|
viader napisał/a: | Nie rozumiem po co zdejmować głowicę ze sprawnego silnika |
Też jestem tego zdania - lepiej nie ruszać. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-09-2010, 10:35
|
|
|
Mateusz071, Nie wiem jak jest rozwiązane w GDI uszczelnienie popychaczy (hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych), ale miałem podobny problem w moim byłym Lancerze CBO. Brał olej około 1litra na 2000-3000km. Po wymianie uszczelniaczy zaworowych, które wyglądały i były elastyczne jak drewno przestał. Teraz ma nakulane już 300.000 km i nadal nie bierze ani grama oleju, jest żwawy i niewiele pali. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-09-2010, 10:49
|
|
|
wichura1 napisał/a: | Nie wiem jak jest rozwiązane w GDI uszczelnienie popychaczy |
jak wszędzie - z małą różnicą, że trzeba rozpinać rozrząd a głowica składa się z 2 części i jedną trzeba zdjąć
rozkręcania sporo (do ściągnięcia kolektor, pompa WC...) |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-09-2010, 18:13
|
|
|
tak wiem ze lepiej jest nie ruszać, ale z doswiadczenia wiem ze uszczelka jest a zaraz jej nie ma a chce uniknać rozczarowania typu ja rodzina i przyczepa na obwodnicy Rzymu Wiem ze same uszczelniacze zaworowe załatwia sprawe ( wszytskie inne wymienione włącznie z rozrzadem i tym od strony skrzyni, w to juz zainwestowałem, rowniez nowe sprzeglo i takie tam)
viader napisał/a: | Gdzieś tu na forum ktoś się chwalił przebiegiem w cari ponad 500 000km i pisał, że silnik malinka... |
O to mi chodziło!! bo np. w Asterce 1.6 na mono to normą jest ze uszczelka przy 200 tys sie sypie i nie ma takiej siły co to powstrzyma. Mi poszla przy 198tys naszczescie pod domem po tygodniu po trasie 1500km. poprostu kompresja weszla w chłodzenie i woda wypompowała sie. nie mowiac o 125 fiaciorach gdzie te miały co chwila kapitalki bo silniki nie dawały rady.
Jak juz pisałem to auto jest weekendowe wiec chce aby było niezawodne i zadbane taki cukiereczek Ale jak silnik dopiero jest w kiwecie wieku to mnie to cieszy
Wiadomo że pierdzionki od razu nie pójdą tak samo jak i panewki wiec przy jakis objawach i tak dojade ale uszczelka pod glowica to moze byc niespodzianka.
Sprawdze kompresje na cyl. i jak bedzie ok to zmieniam tylko uszczelniacze.
Krzyzak napisał/a: | wichura1 napisał/a: | Nie wiem jak jest rozwiązane w GDI uszczelnienie popychaczy |
jak wszędzie - z małą różnicą, że trzeba rozpinać rozrząd a głowica składa się z 2 części i jedną trzeba zdjąć
rozkręcania sporo (do ściągnięcia kolektor, pompa WC...) |
Mam czas na zabawe |
|
|
|
 |
|
|