Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia z Automatu na manual ?
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
  Wysłany: 12-01-2010, 11:35   Skrzynia z Automatu na manual ?

Mam pytanie udalo mi sie znalezc anglika vr4 na przeszczep do mojego SLa, jednak jest problem wlasnie sie dowiedzialem ze Vr ma automat :roll: , podejdzie skrzynia manualna z Sla do Vra na automacie ? Jak to ugrysc ?
 
 
 
karol89
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2010, 12:51   

jeśli ma automat, to nie jest to vr-4... pozdrawiam:)
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 12-01-2010, 12:54   

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem co chcesz zrobić, ale jeśli masz na myśli przełożenie napędu na 4 koła z anglika vr4 do SL ale w miejsce skrzyni automatycznej chcesz założyć skrzynie fwd z SL to na pewno nie będzie pasować, karol89 są wersje VR4 w automacie tyle że z wolnossącym silnikiem 225km, VR4 oznacza napęd na 4 koła a wiele osób mylnie myśli że wersje twin turbo.
 
 
 
karol89
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2010, 13:58   

sorry, mój błąd, do dzisiaj żyłem w niewiedzy dzięki za informacje:) pozdrawiam
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 12-01-2010, 14:30   

wlasnie tez myslalem ze vr4 to tylko z 2 dmuchawkami, jak zobaczylem fotki okazalo sie ze ma naped na 4 ale silnik bez dmuchawek, tak wiec nie aktualne. Szukam dalej. Temat mozna zamknac. Dzieki
 
 
 
kain 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2010, 09:36   

Witam ja mam pytanko do znawców modeli: ja mam stealtha 96r na plastiku rt bez turbo to pewne i na 2wd w automacie troche mnie ta skrzynia dobija bo jak jest zimna to potrafi przy gwałtownym chamowaniu do zera - gasic lub dławic silnik wydałem sporo siana na remont skrzyni bo sie tarcze cierne zjechały i kujawski w niej tez wymienili nic to nie dało, jak sie rozgrzeje to chodzi rewelacyjnie i tak przechodzi mi co jakis czas mysl o przełożeniu manuala czy jest to realne i opłacalne?
I pytanka dla zaspokojuenia mojej ciekawosci czy przy tej płycie podogowej zawieszeniu etc da sie 4wd zrobic przyszłościowo oraz jak dołożenie turbo (czy nie jest to abstrakcja) wpływa na spalanie bo jestem teraz szczesliwy bo pali mi po miescie 14-15l (latem)
Jesli w złym miejscu pisze to prosze mi to wytłuc na pw z góry dzięki
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 19-01-2010, 11:09   

Konwersja na manual to dość skomplikowana i droga sprawa, 4wd tez da się zrobić ale to także duże koszta a uturbianie to naprawdę droga przyjemność, wiec jeśli patrzysz tylko pod względem finansowym to nie opłaca się bo koszta tych modów przewyższają wartość auta.
 
 
 
kain 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-05-2010, 11:52   

po wielkiej kasie jaką popłynałem po raz kolejny na robocie automatu z sl-ki dojrzałem do zmiany skrzyni na manualną, pewnie za te pieniądze zrobił bym to juz 3 razy ale mądry polak po szkodzie.
Czy mógłby mi ktoś ze znawców wymienić jakie elementy trzeba nabyć przed taką robotą oczywiscie bedzie to robił warsztat ale czesci musze sam załatwić.
A rewelacją by było jak by ktoś jeszcze może jakimiś namiarami zarzucił bo widze ze manualne skrzynie fwd to rzadkość.

[ Dodano: 16-06-2011, 20:30 ]
Witam tak sie chciałem podzielić tym co wypłynęło przy wymianie.
A więc od początku:
mam sl-ke i oddałem ją na przeszczep konkretnemu zapaleńcowi z pod wrocławia jak na razie to powiem że uczciwy i maniany nie odp. co jakiś problem to wzywal na konsultacje co dalej robimy, Kupiłem manuala od sigmy, to poratował mnie swoimi częsciami (sprowadza dawców) bo wiele drobnicy nie pasuje (łapa pasuje) od niej a co najgorsze to u mnie wyszło że do wymiany (bo nie ma miejsca na pedały ) jest ścianka grodziowa ;( i kolumna kier bo są inne jej kąty i nie ma miejsca na pedał, i nie było też oworu na ciągno od pedału sprzęgla ani żadnych jego mocowań.
Pisze dla nnych bo sam prawie sie za to zabrałem i to bylby wielki błąd z moim zapleczem, bo ktoś z forum mówił że wystarczy 2 dni krata browarów i drugi kolega ;)
Sądze że po tej walce ze skrzynią raczej sie wiecej za to nie zabierze ale jak ktoś z wrocławia to polecam do innych mechanicznych robót ps nr na priv
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.