 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS GDI] problemy z odpowietrzeniem sprzęgła ??? |
Autor |
Wiadomość |
adamos743
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 3 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 21-05-2010, 20:36 [MSS GDI] problemy z odpowietrzeniem sprzęgła ???
|
|
|
witam
od pewnego czasu mój misiek zaczął piszczeć w momencie wciskania pedału sprzęgła. Sprzęgło działało prawidłowo ,ale ten odgłos denerwował mnie niesamowicie. Zlokalizowałem miejsce piszczenia ( w okolicach siłownika sprzęgła)i postanowiłem ten siłownik (wysprzęglik) wymienić. Pomyślałem że może się zacierać. Rzecz prosta 2 śrubki mocujące siłownik i śrubka mocująca przewód. Wykręciłem to i moje pierwsze zdziwienie było takie że z przewodu wcale nie leci płyn. Zamontowałem nowy siłownik odpowietrzałem około 20 minut i nic ( tłok przesuwa się około 0,5 cm) Po wielu próbach odkręciłem przewód i pompowałem pedałem, ciśnienie płynu jest bardzo słabe , spokojnie mogę zatkać przewód palcem i powstrzymać płyn. Zbiorniczek jest pełny. Niewiem czy tak powinno być. Może to pompka sprzęgła ? Ale jak to ma się do tego że wcześniej wszystko elegancko działało i co ma wykręcenie siłownika do działania pompki ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-05-2010, 23:48
|
|
|
Probowales odpowietrzac grawitacyjnie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
adamos743
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 3 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 29-05-2010, 19:30
|
|
|
dobrze jednak się domyślałem , przyczyną była pompka sprzęgła, po założeniu nowej ( koszt 244 zł) wszystko działa bez zarzutów (autko nie piszczy) Dziwne jest tylko to że wcześniej ( zanim wziąłem się za wymianę siłownika) pompka działała dobrze . Może w jakiś sposób szlak ją trafił gdy rozszczelniłem układ ? |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 29-05-2010, 20:27
|
|
|
Możliwe że wysprzęglik już nie trzymał ciśnienia więc i na pompce było mniejsze. A jak założyłeś nowy i szczelny to ciśnienie wywaliło uszczelnienie na tłoczku pompy.
W którymś samochodzie w instrukcji serwisowej widziałem też uwagę aby nie odpowietrzać układów w sposób tradycyjny (przez "pompowanie") bo można pompy uszkodzić tylko przyrządem podciśnieniowym. Co prawda nie było to Mitsu ale może tu tez tak jest. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
|
|