Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Padły dwa cylindry BŁAGAM POMÓŻCIE
Autor Wiadomość
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
  Wysłany: 20-05-2010, 20:06   [Cari 1.8 GDI] Padły dwa cylindry BŁAGAM POMÓŻCIE

Witam
Panowie błagam o pomoc :cry: jeżdżąc po wrocławskich drogach spadła mi opaska z węża chłodnicy cari straciła całą wodę, dojeżdżając do domu auto zagotowało się całkowicie w trakcie jazy wyświetlił się komunikat odnośnie awaria i po paru sekundach silnik stracił całkowicie moc i po chwili auto kompletnie się wyłączyło, po około 10-15min się zalałem wodom (teraz wiem ze dałem dupy powinienem poczekać aż silnik całkowicie ostygł) po zalaniu tej wody i ostygnięci silnika spróbowałem odpalić silnik auto pali na dwa gary 2 i 4 gar sprawdzałem kompresje jest prawidłowa, świece również działają, myślałem że rozrząd się przestawił ale również wszystka jest ok sądzę że chyba nie dostaje paliwa ale to tylko maje zdanie
dzięki za wszelką pomoc
 
 
West-Cbradio
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2010, 20:35   

kompresja na cylindrach -OK
swiece podaja iskre-OK
kat zaplonu -OK
czy swiece sa zalewane????jezeli tak to stawiam na wtryski - dla testu mozesz pozamieniac
miejscami

chyba ze jeszcze cos ze strony elektronicznej padlo?
 
 
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 20-05-2010, 20:50   

nie świece nie są mokre, nalałem do tych dwóch działających garów paliwa strzykawką i wydawało mi się że silnik pracował równo do czasu wypalenia paliw ale podkreślam że wydawało mi się
 
 
West-Cbradio
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2010, 21:01   

SHEN napisał/a:
nie świece nie są mokre, nalałem do tych dwóch działających garów paliwa strzykawką i wydawało mi się że silnik pracował równo do czasu wypalenia paliw ale podkreślam że wydawało mi się


Nie dolewaj niczego strzykawka pokrec silnikiem i sprawdz czy sa suche czy mokre

mokre swiece -cos z zaplonem lub za niskie napiecie aby zapalilo mieszanke moga byc tez same swiece ,kable ,cewka przebicia
suche swiece brak mieszanki w cylindrze
jest tez 3 wyjscie GDI ma elektronike co reguluje ERG czy cos takiego ale to juz przekracza moja wiedze z zakresu silnikow benzynowych
 
 
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 20-05-2010, 21:20   

świece były suchutkie gdy je zdementowałem, zastanawia się co mogło paść że nie dochodzi mieszanka
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-05-2010, 21:52   

A przepustnica pracuje prawidłowo? Po przegrzaniu lubi sobie paść.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 20-05-2010, 22:32   

ale chyba gdyby padła przepustnica to by nie dostawał na wszystkie gary a nie na dwa?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-05-2010, 23:20   

SHEN, wiem co piszę - jednym z objawów padaki przepustnicy jest odcięcie paliwa dla 2 cylindrów. Jeżeli przepustnica jest OK, wyjmij pompę wysokiego ciśnienia i zobacz, czy nie ścięło krzywki napędzającej. Jeżeli krzywka jest OK, umarły wtryskiwacze lub powielacz napięcia sterującego (ta czarna skrzyneczka na grodzi) - oscyloskop w dłoń i musisz szukać.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 20-05-2010, 23:32   

ok jutro z koro świt zaczynam walczyć
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-05-2010, 23:41   

Który rocznik Cari? Przepustnica elektroniczna i plastikowy kolektor?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 20-05-2010, 23:44   

1997
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-05-2010, 23:47   

Wiec raczej będzie OK. Ale mogły uszkodzić się końcówki wtrysków - sporo kręcenia kluczami przed Tobą...
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 20-05-2010, 23:55   

ojj zastanawiam się czy dam rade :(
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-05-2010, 00:06   

Bez problemu, ale ściągnij sobie z działu download manual do Cari GDi - wkładanie listwy wtryskowej jest zupełnie inne niż w zwykłym silniku, ale zachowując higienę i oliwiąc uszczelki przed montażem powinieneś obejść się bez nowych
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
SHEN 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Oława
Wysłany: 29-05-2010, 15:20   

tak panowie padły mi dwa wtryski kupiłem całą listwę z wtryskami zamontowałem i wszystko pracuje jak należy :D wielkie dzięki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.