 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Colt KJS |
Autor |
Wiadomość |
mikus_1984
Forumowicz

Auto: CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 31-05-2010, 20:18 [CA4A 1.6] Colt KJS
|
|
|
Powodem napisania tego tematu jest brak przyczepności na torze wyścigowym. Mimo dobrej bazy (mitsubishi colt 1.6) sredniego kierowcy (ja ) uzyskiwałem słabe czasy wyprzedziły mnie trzy hondy civic 1.4 które jeździły jak przyklejone. Chciałem wsa spytac co jeszcze zrobić w aucie aby zyskać choć tą 1 sekundę ??? Mam założona opony Toyo R888 w rozmiarze 195/50R15. Sprężyny obniżające Jamex -40mm. Kubełkowy fotel, sportowa kierownica i tyle modyfikacji. Silnik seria (wydech przelotowy), hamulce seria, amortyzatory seria. Planowane modyfikacjie: rozpórka kielichów przód i tył, stożkowy filtr powietrza, stabilizator tylnej osi, Co jeszcze nalezy zrobić aby zostawic hondy z tyłu? Ale wszystko oczywiście w rozsądnych pieniądzach. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 31-05-2010, 20:34
|
|
|
mikus_1984 napisał/a: | amortyzatory seria | |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 31-05-2010, 21:27
|
|
|
mikus_1984 napisał/a: | przyczepności na torze wyścigowym | a konkretnie? podsterowność? nadsterowność ? u mnie w gtiku ucieka strasznie tył |
_________________
 |
|
|
|
 |
mikus_1984
Forumowicz

Auto: CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 31-05-2010, 21:51
|
|
|
Powiem tak: z nadsterownością nigdy nie miałem problemu nawet w zimie. jednak na torze gdzie sa długie i zacieśniejące sie zakręty pojawił mi się problem z nadsterownością. A jak widomo jazda bokiem może się podobac ale nigdy nie ma z niej dobrych czasów
A więc jesli chodzi o jazdę uliczną (parkingową) to auto zawsze jest podsterowne, a jeśli chodzi o jazdę na torze wyścigowym to w pierwszej fazie zakrętu jest podsterowne ale jak jest długi zakręt to ucieka tył samochodu. |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 01-06-2010, 08:53
|
|
|
trzeba dociążyć tył, rozkład masy w colcie jest beznadziejny, stabilizator też tu nie pomoże, wrzuć aku do bagażnika i wszystko co sie da mnie też to czeka |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|