Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
coś bardzo dziwnego
Autor Wiadomość
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 04-06-2010, 18:23   coś bardzo dziwnego

witam,dziś w mojej byłej sigmie zdarzyło się coś bardzo dziwnego,mianowicie nie da się zgasić silnika,wyjmuję kluczyki a silnik pracuje dalej ,po zduszeniu na biegu i wyjęciu kluczyków świecą wszystkie kontrolki tak jak bym włączył zapłon,miał ktoś coś takiego ,bo nie mam pojęcie od czego takie cuda :roll:
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2010, 20:57   Re: coś bardzo dziwnego

Bulwa napisał/a:
witam,dziś w mojej byłej sigmie zdarzyło się coś bardzo dziwnego,mianowicie nie da się zgasić silnika,wyjmuję kluczyki a silnik pracuje dalej ,po zduszeniu na biegu i wyjęciu kluczyków świecą wszystkie kontrolki tak jak bym włączył zapłon,miał ktoś coś takiego ,bo nie mam pojęcie od czego takie cuda :roll:

Myślę że kostka stacyjki do wymiany.
 
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 04-06-2010, 21:39   

kostka raczej nie po odłączeniu wtyczki od stacyjki kontrolki świecą nadal zero reakcji,już gaśnie ale swiecą kontrolki po wyjęciu kluczyka,gaśnie tylko check i srs,reszta świeci,jutro będe walczył dalej,gdzieś jest zwarcie ale nie mam schematu i trudno je zlokalizować.
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2010, 22:50   

Bulwa napisał/a:
kostka raczej nie po odłączeniu wtyczki od stacyjki kontrolki świecą nadal zero reakcji,już gaśnie ale swiecą kontrolki po wyjęciu kluczyka,gaśnie tylko check i srs,reszta świeci,jutro będe walczył dalej,gdzieś jest zwarcie ale nie mam schematu i trudno je zlokalizować.

Szukaj po przewodzie zasilającym prąd na układ od stacyjki może tam jest gdzieś zwarcie , normalnie po odcięciu prądu co idzie do stacyjki nie ma prawa nic działać :shock:
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 04-06-2010, 23:23   

Dziwne faktycznie. Popatrzę na schemat później, ale jeśli pali sie nie tylko kontrolka CHECK ENGINE to jest jakieś zwarcie w instalacji. Wyjście ze stacyjki jest podzielone na 3 obwody. ACC, IG1 i IG2. IG1 i IG2 są włączone w pozycji ON.
ACC i IG2 są przerywane w momencie włączenia stacyjki na pozycję START. IG1 jest podawane cały czas - to jest zasilanie wszystkich urządzeń które pobierają prad w trakcie rozruchu silnika. Jesteś pewien że nie ma jakiejś autorskiej konstrukcji (przeróbki) w instalacji? Alarm czy coś? Sprawdź jeszcze miernikiem stacyjkę. Schematy są w MAGNA WORKSHOP. Str 1049 (Rozdział 54 - 3D - 12) Power Distribution Circuit.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 05-06-2010, 21:40   

Ok ,zrobione,znalazłem zwarcie,w wiązce pod chłodnicą ,gdy ją otworzyłem wyleciało chyba z pół litra wody,przepaliło się kilka przewodów i pozwierało,pół dnia lutowania i wszystko działa, :lol:
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.