 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
coś bardzo dziwnego |
Autor |
Wiadomość |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 04-06-2010, 18:23 coś bardzo dziwnego
|
|
|
witam,dziś w mojej byłej sigmie zdarzyło się coś bardzo dziwnego,mianowicie nie da się zgasić silnika,wyjmuję kluczyki a silnik pracuje dalej ,po zduszeniu na biegu i wyjęciu kluczyków świecą wszystkie kontrolki tak jak bym włączył zapłon,miał ktoś coś takiego ,bo nie mam pojęcie od czego takie cuda |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
zuku19
Forumowicz

Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 121 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-06-2010, 20:57 Re: coś bardzo dziwnego
|
|
|
Bulwa napisał/a: | witam,dziś w mojej byłej sigmie zdarzyło się coś bardzo dziwnego,mianowicie nie da się zgasić silnika,wyjmuję kluczyki a silnik pracuje dalej ,po zduszeniu na biegu i wyjęciu kluczyków świecą wszystkie kontrolki tak jak bym włączył zapłon,miał ktoś coś takiego ,bo nie mam pojęcie od czego takie cuda |
Myślę że kostka stacyjki do wymiany. |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 04-06-2010, 21:39
|
|
|
kostka raczej nie po odłączeniu wtyczki od stacyjki kontrolki świecą nadal zero reakcji,już gaśnie ale swiecą kontrolki po wyjęciu kluczyka,gaśnie tylko check i srs,reszta świeci,jutro będe walczył dalej,gdzieś jest zwarcie ale nie mam schematu i trudno je zlokalizować. |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
zuku19
Forumowicz

Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 121 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-06-2010, 22:50
|
|
|
Bulwa napisał/a: | kostka raczej nie po odłączeniu wtyczki od stacyjki kontrolki świecą nadal zero reakcji,już gaśnie ale swiecą kontrolki po wyjęciu kluczyka,gaśnie tylko check i srs,reszta świeci,jutro będe walczył dalej,gdzieś jest zwarcie ale nie mam schematu i trudno je zlokalizować. |
Szukaj po przewodzie zasilającym prąd na układ od stacyjki może tam jest gdzieś zwarcie , normalnie po odcięciu prądu co idzie do stacyjki nie ma prawa nic działać |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-06-2010, 23:23
|
|
|
Dziwne faktycznie. Popatrzę na schemat później, ale jeśli pali sie nie tylko kontrolka CHECK ENGINE to jest jakieś zwarcie w instalacji. Wyjście ze stacyjki jest podzielone na 3 obwody. ACC, IG1 i IG2. IG1 i IG2 są włączone w pozycji ON.
ACC i IG2 są przerywane w momencie włączenia stacyjki na pozycję START. IG1 jest podawane cały czas - to jest zasilanie wszystkich urządzeń które pobierają prad w trakcie rozruchu silnika. Jesteś pewien że nie ma jakiejś autorskiej konstrukcji (przeróbki) w instalacji? Alarm czy coś? Sprawdź jeszcze miernikiem stacyjkę. Schematy są w MAGNA WORKSHOP. Str 1049 (Rozdział 54 - 3D - 12) Power Distribution Circuit. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 05-06-2010, 21:40
|
|
|
Ok ,zrobione,znalazłem zwarcie,w wiązce pod chłodnicą ,gdy ją otworzyłem wyleciało chyba z pół litra wody,przepaliło się kilka przewodów i pozwierało,pół dnia lutowania i wszystko działa, |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
|
|