 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 vs Pajero |
Autor |
Wiadomość |
Bob27
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 66 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 06-05-2012, 21:06 L200 vs Pajero
|
|
|
Witam,
Jestem użytkownikiem Pajero III 2002 r., i rozważam wymianę go na L200 (jedyny powód - potrzebuję więcej miejsca ładunkowego).
Poprosiłbym o porównanie tych samochodów, zakładam, że kupiłbym L200 w wersji po 2006 r. z SS. Jak wyglądają koszty utrzymania, właściwości terenowe, komfort, awaryjność itd. Automat czy manual? (To są te same skrzynie co w PIII?) Na co zwracać uwagę przy zakupie?
Pozdrawiam.
Bob |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-05-2012, 23:22
|
|
|
Bob27 napisał/a: | komfort, |
Dno...
Bob27 napisał/a: | To są te same skrzynie co w PIII?) |
Dopiero L200 167KM dostało skrzynię z Pajero czyli V5A5A
Bob27 napisał/a: | awaryjność |
Bywa że silnik się przegrzeje Poza tym stukające kolumny kierownicze, zdarzały się uszkodzenia sprężyny airbag, czujnika SAS, pękają resory. Możesz spotkać się z grzechotaniem skrzyni na luzie - trzeba zamontować tarczę sprzęgła ze zmodyfikowanym tłumikiem drgań skrętnych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-05-2012, 23:35
|
|
|
ja mam i PIII i PIV i L200 2008 rok. i nic się nie dzieje, A L200 bardzo lubię jeździć. Na wertepach dużo lepiej się sprawuje niż Pajero. Pajero lecę tylko w dalekie trasy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Lucjusz
Nowy Forumowicz Lucjusz
Auto: Parę :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-05-2012, 06:13
|
|
|
Komfort w L200 jest wystarczający, jeśli nie nastawiasz się na mercedesa klasy S . W dalszych trasach ( szczególnie na autostradach i ekspresówkach ), przydałby się 6 bieg, bo w okolicach 120 km/h robi się głośno, ale poza tym mankamentem jest ok.
Moja Elka przejechała dotychczas 55 tys km i pomijając tą nieszczęsną kolumnę kierownicy, brak innych usterek.
Przęglądy w ASO są dość kosztowne, jak to wygląda w nieautoryzowanych serwisach nie miałem jeszcze okazji sprawdzić.
Jeśli zaś chodzi o własności terenowe to są naprawdę w porządku, nawet seryjne L200 zajedzie daleko. |
_________________ L200 HP 2010.
EA5 - 1999
E33 - 1992 |
|
|
|
 |
Bob27
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 66 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 07-05-2012, 10:42
|
|
|
W autoryzowanym serwisie nie serwisuję samochodu, to jakaś kpina, ceny z kosmosu jakość obsługi i kompetencja jak w składnicy złomu niestety.
A jak ceny części w porównaniu do PIII?
Skrzynia manualna - jest z dwumasem? Po jakim przebiegu zwykle trzeba wymieniać?
Automat - jak wytrzymałość? Elastycznośc? Wymiana oleju co 45kkm jak w PIII?
Rozrząd - czy tak skonstruowany jak w PIII i z podobną częstotliwością obsługi?
Pompa - jak wygląda awaryjność i koszty ewentualnej wymiany/regeneracji?
Czy wszystkie L200 po 2006 r. mają skrzynie SS? |
|
|
|
 |
maćko z lubań
Forumowicz

Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 69 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 07-05-2012, 19:19
|
|
|
Z tego co mi wiadomo elka nie ma dwumasy więc problem z jej wymianą odpada. Rozrząd robi się co około 100 tyś. km. Kolumnę kierowniczą wymieniono na gwarancji ponad 2 lata temu i do tej pory spokój, resory pękają ale nie jakoś mega często i można z tym żyć u nas jeden na gwarancji drugi już po teraz pękły 2 pióra w kolejnym ale mamy ten poprzedni i będziemy rzeźbić 2 w 1. Wymieniane mieliśmy krzyżaki wału napędowego obydwie półosie i z awaryjności to tyle, ale auto ma trochę ponad 4 lata a na liczniku już 282 tyś. km w tym niemało w trudnym terenie więc jej prawo, że coś się może popsuć. Dopiero teraz skończyły się amortyzatory i przeguby, które służyły od nowości. Auto jest wygodne jak na pikapa. Co do napędów to podstawowa wersja miała napęd Easy Select. Ja L200 polecam bo to naprawdę dobre auto i z parę tygodni w garażu na miejscu naszego L200 stanie nowe L200 HP |
|
|
|
 |
|
|