Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 vs Pajero
Autor Wiadomość
Bob27 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 66
Skąd: Chełm
Wysłany: 06-05-2012, 21:06   L200 vs Pajero

Witam,

Jestem użytkownikiem Pajero III 2002 r., i rozważam wymianę go na L200 (jedyny powód - potrzebuję więcej miejsca ładunkowego).

Poprosiłbym o porównanie tych samochodów, zakładam, że kupiłbym L200 w wersji po 2006 r. z SS. Jak wyglądają koszty utrzymania, właściwości terenowe, komfort, awaryjność itd. Automat czy manual? (To są te same skrzynie co w PIII?) Na co zwracać uwagę przy zakupie?

Pozdrawiam.
Bob
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2012, 23:22   

Bob27 napisał/a:
komfort,

Dno...
Bob27 napisał/a:
To są te same skrzynie co w PIII?)

Dopiero L200 167KM dostało skrzynię z Pajero czyli V5A5A
Bob27 napisał/a:
awaryjność

Bywa że silnik się przegrzeje :mrgreen: Poza tym stukające kolumny kierownicze, zdarzały się uszkodzenia sprężyny airbag, czujnika SAS, pękają resory. Możesz spotkać się z grzechotaniem skrzyni na luzie - trzeba zamontować tarczę sprzęgła ze zmodyfikowanym tłumikiem drgań skrętnych.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-05-2012, 23:35   

ja mam i PIII i PIV i L200 2008 rok. i nic się nie dzieje, A L200 bardzo lubię jeździć. Na wertepach dużo lepiej się sprawuje niż Pajero. Pajero lecę tylko w dalekie trasy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Lucjusz 
Nowy Forumowicz
Lucjusz

Auto: Parę :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 1
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-05-2012, 06:13   

Komfort w L200 jest wystarczający, jeśli nie nastawiasz się na mercedesa klasy S :) . W dalszych trasach ( szczególnie na autostradach i ekspresówkach ), przydałby się 6 bieg, bo w okolicach 120 km/h robi się głośno, ale poza tym mankamentem jest ok.

Moja Elka przejechała dotychczas 55 tys km i pomijając tą nieszczęsną kolumnę kierownicy, brak innych usterek.

Przęglądy w ASO są dość kosztowne, jak to wygląda w nieautoryzowanych serwisach nie miałem jeszcze okazji sprawdzić.

Jeśli zaś chodzi o własności terenowe to są naprawdę w porządku, nawet seryjne L200 zajedzie daleko.
_________________
L200 HP 2010.
EA5 - 1999
E33 - 1992
 
 
Bob27 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 66
Skąd: Chełm
Wysłany: 07-05-2012, 10:42   

W autoryzowanym serwisie nie serwisuję samochodu, to jakaś kpina, ceny z kosmosu jakość obsługi i kompetencja jak w składnicy złomu niestety.

A jak ceny części w porównaniu do PIII?

Skrzynia manualna - jest z dwumasem? Po jakim przebiegu zwykle trzeba wymieniać?
Automat - jak wytrzymałość? Elastycznośc? Wymiana oleju co 45kkm jak w PIII?

Rozrząd - czy tak skonstruowany jak w PIII i z podobną częstotliwością obsługi?

Pompa - jak wygląda awaryjność i koszty ewentualnej wymiany/regeneracji?


Czy wszystkie L200 po 2006 r. mają skrzynie SS?
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 07-05-2012, 19:19   

Z tego co mi wiadomo elka nie ma dwumasy więc problem z jej wymianą odpada. Rozrząd robi się co około 100 tyś. km. Kolumnę kierowniczą wymieniono na gwarancji ponad 2 lata temu i do tej pory spokój, resory pękają ale nie jakoś mega często i można z tym żyć u nas jeden na gwarancji drugi już po teraz pękły 2 pióra w kolejnym ale mamy ten poprzedni i będziemy rzeźbić 2 w 1. Wymieniane mieliśmy krzyżaki wału napędowego obydwie półosie i z awaryjności to tyle, ale auto ma trochę ponad 4 lata a na liczniku już 282 tyś. km w tym niemało w trudnym terenie więc jej prawo, że coś się może popsuć. Dopiero teraz skończyły się amortyzatory i przeguby, które służyły od nowości. Auto jest wygodne jak na pikapa. Co do napędów to podstawowa wersja miała napęd Easy Select. Ja L200 polecam bo to naprawdę dobre auto i z parę tygodni w garażu na miejscu naszego L200 stanie nowe L200 HP :twisted:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.