 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
silnik nie wszedl na wyzsze obroty |
Autor |
Wiadomość |
slav10
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 42 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 10-06-2010, 10:45 silnik nie wszedl na wyzsze obroty
|
|
|
Wczoraj przytrafil mi sie ciekawy przypadek. Jechalem w korku od okolo 40 minut, na zewnatrz 32C, klimatyzacja na drugim biegu. W pewnym momencie jak jechalem pod gorke na 2gim biegu czuje ze silnik nie zwieksza obrotow. Wcisnalem sprzeglo, dodalem wiecej gazu a tu obroty podskakuja do okolo 1500 i koniec. Zadnego dymienia, zadnego buczenia nic podejzanego jedynie obroty sie nie zwiekszaja. Wylaczylem od razu klimatyzacje, auto sie zatrzymalo jako ze pod gore, sprobowale jeszcze dwa razy dodac gazu i zaczal isc normalnie. Po parunastu minutach dalszej jazdy wlaczylem klime spowrotem i przejechalem kolejne 300 km bez podobnych przygod. Co to moze byc? Zdarzylo mi sie to pierwszy raz, do tej pory nie mialem zadnych problemow z silnikiem. Czy jest mozliwosc ze auto bylo przegrzane i wlaczyl sie jakis ogranicznik obrotow?
Z innych objawow jakie ostatnio zaobserwowalem to okolice przepustnicy gaszącej sa pobrudzone olejem, chociaz nie zauwazylem zeby oleju ubywalo miedzy wymianami. Moze to jest lepszy trop...
Prosze o porade w tej sprawie. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
|
|
|
 |
slav10
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 42 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 10-06-2010, 13:00
|
|
|
Problem w tym ze zawsze tankuje na firmowych stacjach, na ogol BP, Orlen, ostatnio Lukoil. Na tych stacjach tankowalem juz dziesiatki razy zawsze do pelna. Na tym zbiorniku zrobilem 240 km zanim nastapil ten problem i dalej juz sie nie powtorzyl. W sumie to bym chcial zeby to byla tylko kwestia paliwa... |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 10-06-2010, 14:17
|
|
|
Zatankuj paliwo na stacji firmowej nie franczyzowej i dodaj jakis preparat do czyszczenia wtrysków.
Być może wysoka temperatura i wolny przepływ w listwie wtryskowej i wibracje spowodowało wytrącenie się syfu.
W polsce paliwo musi spełniać słabe normy chyba tylko temperaturę zapłonu i liczbę cetanową więc dieslem można nazwać nawet mazut rozcieńczonym z dodatkami |
|
|
|
 |
|
|