Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Za wysokie obroty
Autor Wiadomość
przemoGT 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 10-06-2010, 22:00   Za wysokie obroty

Witam
Jak w temacie problem polega na tym że mam za wysokie obroty na biegu jałowym .
Chodzi o pajero I 3.0 V6 12v autko jest na lpg również
Na zimnym silniku jest około 1,5 tys. ale jak się rozgrzeje sięgają 2 tys. lub wyżej nie zależnie czy jest to benzyna czy gaz.
Na śrubkę od obrotów nie reaguje nawet cofnięcie pancerza nic nie pomaga.
Macie jakieś pomysły w tej sprawie z góry dziękuje.

Pozdrawiam mitsumaniaków
_________________
3000gt SL 1992r. v6 24v
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 14-06-2010, 23:08   Re: Za wysokie obroty

przemoGT napisał/a:
Witam
Jak w temacie problem polega na tym że mam za wysokie obroty na biegu jałowym .
Chodzi o pajero I 3.0 V6 12v autko jest na lpg również
Na zimnym silniku jest około 1,5 tys. ale jak się rozgrzeje sięgają 2 tys. lub wyżej nie zależnie czy jest to benzyna czy gaz.
Na śrubkę od obrotów nie reaguje nawet cofnięcie pancerza nic nie pomaga.
Macie jakieś pomysły w tej sprawie z góry dziękuje. Pozdrawiam mitsumaniaków
Tak mamy...na początek do sprawdzenia wszystkie przewody powietrzne połączone z kolektorem ssącym za przepustnicą, a jak masz gaz to przyglądnij się temu co idzie do serwa hamulców...u mnie był rozerwany po jak podejrzewam małym bum gazu w kolektorze, zawór ERG czy zamyka no i na koniec ssanie. Siedzi ono pod przepustnicą. Aby do tego draństwa się dostać to musisz odkręcić cała przepustnicę od kolektora i zdemontować dolną jej część( to która nagrzewana jest płynem). W środku będzie tłoczek reagujący na temperaturę- jak cały element jest ciepły to tłoczek się zamyka, jak zimny to ma być uchylony. Prześwit tego draństwa reguluje się taką nakrętka do której będziesz miał dostęp jak wypchniesz taki żelazny korek(zaślepka). Samo ustawienie metodą prób i błędów ja całkowite zamknięcie ustawiłem na 40C i jest ok. Na koniec przestroga... żeby pod żadnym pozorem nie ruszać czujnika TPS(na oście przepustnicy siedzi) i śrubki regulującej minimalne uchylenie przepustnicy bo potem prawidłowe ustawienie tego graniczy z cudem. Choć nie twierdze że nie jest wykonalne.
Powodzenia i pozdrawiam kolejnego Mitsumaniaka w benzynie niech żyje 3.0v6...niewielu nas jest to musimy się wspierać, bo "Wysokoprężni" niewiele nam pomogą.
:partyman:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.