 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Za wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
przemoGT
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 10-06-2010, 22:00 Za wysokie obroty
|
|
|
Witam
Jak w temacie problem polega na tym że mam za wysokie obroty na biegu jałowym .
Chodzi o pajero I 3.0 V6 12v autko jest na lpg również
Na zimnym silniku jest około 1,5 tys. ale jak się rozgrzeje sięgają 2 tys. lub wyżej nie zależnie czy jest to benzyna czy gaz.
Na śrubkę od obrotów nie reaguje nawet cofnięcie pancerza nic nie pomaga.
Macie jakieś pomysły w tej sprawie z góry dziękuje.
Pozdrawiam mitsumaniaków |
_________________ 3000gt SL 1992r. v6 24v
 |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 14-06-2010, 23:08 Re: Za wysokie obroty
|
|
|
przemoGT napisał/a: | Witam
Jak w temacie problem polega na tym że mam za wysokie obroty na biegu jałowym .
Chodzi o pajero I 3.0 V6 12v autko jest na lpg również
Na zimnym silniku jest około 1,5 tys. ale jak się rozgrzeje sięgają 2 tys. lub wyżej nie zależnie czy jest to benzyna czy gaz.
Na śrubkę od obrotów nie reaguje nawet cofnięcie pancerza nic nie pomaga.
Macie jakieś pomysły w tej sprawie z góry dziękuje. Pozdrawiam mitsumaniaków | Tak mamy...na początek do sprawdzenia wszystkie przewody powietrzne połączone z kolektorem ssącym za przepustnicą, a jak masz gaz to przyglądnij się temu co idzie do serwa hamulców...u mnie był rozerwany po jak podejrzewam małym bum gazu w kolektorze, zawór ERG czy zamyka no i na koniec ssanie. Siedzi ono pod przepustnicą. Aby do tego draństwa się dostać to musisz odkręcić cała przepustnicę od kolektora i zdemontować dolną jej część( to która nagrzewana jest płynem). W środku będzie tłoczek reagujący na temperaturę- jak cały element jest ciepły to tłoczek się zamyka, jak zimny to ma być uchylony. Prześwit tego draństwa reguluje się taką nakrętka do której będziesz miał dostęp jak wypchniesz taki żelazny korek(zaślepka). Samo ustawienie metodą prób i błędów ja całkowite zamknięcie ustawiłem na 40C i jest ok. Na koniec przestroga... żeby pod żadnym pozorem nie ruszać czujnika TPS(na oście przepustnicy siedzi) i śrubki regulującej minimalne uchylenie przepustnicy bo potem prawidłowe ustawienie tego graniczy z cudem. Choć nie twierdze że nie jest wykonalne.
Powodzenia i pozdrawiam kolejnego Mitsumaniaka w benzynie niech żyje 3.0v6...niewielu nas jest to musimy się wspierać, bo "Wysokoprężni" niewiele nam pomogą.
|
|
|
|
 |
|
|