Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG w Carismie 1.6
Autor Wiadomość
mheniek 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 08-06-2010, 17:27   LPG w Carismie 1.6

Witam
Chce zainstalowac instalacje LPG w Mitsubishi Carismie 1.6 103KM.
Po wstepnym rozeznaniu polecana jest przez warsztaty instalacja BRC Sekwent 24 z lubryfikacja (chlodzeniem zaworow) z butla w kole zapasowym 42l.
Jakies opinie na temat tej instalacji?
Zastanawiam sie tez nad montazem zaworu za klapka obok wlewu paliwa. Ale powiedziano mi ze zawor mosiezny mimo uszczelek moze zachodzic w reakcje z blacha auta i po paru latach na blotniku wychodzi rdza.
A moze ktos poleca jakis warsztat z montazem LPG w okolicach Trojmiasta?
Z gory wielkie dzieki za pomoc
heniek
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 09-06-2010, 00:02   

Witam,
Heniu niech CI nie pierdu ,pierdu że wchodzi w reakcję z nadwoziem. Nie chce sie leniom. Powiedz im że zakładają pod klapką wlewu i tyle jeśli nie to pozbyli się klienta.Instalacja dobra, dobrze ustawią to git.
Pozdrawiam.
 
 
Faraday 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 252
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 09-06-2010, 07:08   

mirekbdeblin napisał/a:
Heniu niech CI nie pierdu ,pierdu że wchodzi w reakcję z nadwoziem. Nie chce sie leniom.

Może rdzewieć jesli blacha zostanie niewłaściwie zabezpieczona po wykonaniu otworu i montazu zaworu.

O żadnych reakcjach pomiędzy mosiądzem a blachą samochodu jeszcze nie słyszałem :roll:
Rzeczywiście gościom może się nie chcieć montować zaworu pod klapką paliwa.. no ale jeśli nawet tego nie chcą zrobić, to z pewnością montować instalacji też im się nie zachce... później nie będą chcieli jej wyregulować, serwisować itp. itd.

Ja tego typu gości omijam z daleka 8)
 
 
PaczekDNA 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 55
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 14-06-2010, 22:11   

Panowie z zakładu mogą mieć rację, ponieważ mosiądz jest to stop miedzi i cynku a blacha naszych miśków jest wykonana ze stopu zawierającego żelazo. Jeżeli dwa takie metale dotykają się do siebie tworzy się ogniwo elektrochemiczne i powstaje rdza, metal sie utlenia. Dla spragnionych wiedzy:

LINK

A co do gazu, ja mam zamontowany gaz Stag 300 bodajże, jest to sekwencja. Chwale sobie:) Najważniejsze w pierwszej kolejności wymień kable wysokiego napięcia, kapturki i świece, jeżeli na tym przyoszczędzisz to nawet jeśli instalacja będzie wyregulowana idealnie to możesz to przypłacić wystrzałem w przepływomierz. Powiadam to na własnym przykładzie.

Pozdrawiam! Gdybyś miał pytania, pisz tutaj lub na mail, to podam Ci dokładną nazwę instalacji.
PS. Jeszcze spalanie: Jazda po Łodzi, dość dynamiczna to 12l/100 w trasie gdy jade Łódź-Warszawa do 130 spalam 10l też dynamicznie, można spokojnie zejść do 9, niżej nie wiem bo nie sprawdzałem.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-06-2010, 23:59   

PaczekDNA napisał/a:
trasie gdy jade Łódź-Warszawa do 130 spalam 10l


Z doświadczenia to tego nie wiem, ale słyszałem, że auto będzie palić litr czy dwa litry gazu więcej, ale żeby aż 3-4l? Na pewno masz wszystko wporzo? Zakładając, że cari 1.6 na trasie spali 6-7l PB :P
 
 
 
PaczekDNA 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 55
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 16-06-2010, 00:30   

jechałeś na tej trasie? Najpierw tłuczesz się miasteczkami do Rawy Maz. A potem na "Trasie" rozpedzamy się do 120, hamujemy bo albo sportowy lanos itp. leci 90 lewym pasem albo fotoradar i ograniczenie do 70 i tak w kółko, wjedziesz do wawy i przejeżdżasz ją na sprzęgle.

6-7 Pb to spala na trasie jadąc bardzo równo do 100km/h bez klimatyzacji, wynik mojej mamy dawno temu. Jak ja jechałem na benzynie to spaliłem 8. Ostatnio jeździłem z kumplami w nocy krajoznawczo, że tak powiem, jeździliśmy tak koło 80-90 równo to koło 7-8 LPG na włączonej klimatyzacji.

Dodam że wyniki w powyższym poście dot. jazdy na włączonej klimatyzacji non stop.
Dokładniejsze wyniki będę mógł przedstawić za jakiś miesiąc.

[ Dodano: 17-06-2010, 12:21 ]
Teraz sobie pomyślałem tak, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak działa tak reakcja jak opisałem wcześniej, w naszym przypadku z rdzewieniem blachy to możecie zrobić ja w domu.
Miska z gorącą wodą, rozpuszczamy w niej łyżeczkę soli kuchennej wkładamy folie aluminiową i wrzucamy zaśniedziałe srebro, łyżeczki itd. najlepiej jedną najbardziej zaśniedziałą np. łyżeczkę włóżcie do połowy. Zobaczycie że ten brud zejdzie a ja przystawicie nos do wody to będzie trochę siarką czuć:) Pozdrawiam
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-06-2010, 15:05   

Nie jechałem tam, bo to nie moje rejony :P
no ale to taką trochę lipną tą trase masz, to teraz się nie dziwie skąd masz takie spalanie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.