 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
LPG w Carismie 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
mheniek
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: trojmiasto
|
Wysłany: 08-06-2010, 17:27 LPG w Carismie 1.6
|
|
|
Witam
Chce zainstalowac instalacje LPG w Mitsubishi Carismie 1.6 103KM.
Po wstepnym rozeznaniu polecana jest przez warsztaty instalacja BRC Sekwent 24 z lubryfikacja (chlodzeniem zaworow) z butla w kole zapasowym 42l.
Jakies opinie na temat tej instalacji?
Zastanawiam sie tez nad montazem zaworu za klapka obok wlewu paliwa. Ale powiedziano mi ze zawor mosiezny mimo uszczelek moze zachodzic w reakcje z blacha auta i po paru latach na blotniku wychodzi rdza.
A moze ktos poleca jakis warsztat z montazem LPG w okolicach Trojmiasta?
Z gory wielkie dzieki za pomoc
heniek |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 09-06-2010, 00:02
|
|
|
Witam,
Heniu niech CI nie pierdu ,pierdu że wchodzi w reakcję z nadwoziem. Nie chce sie leniom. Powiedz im że zakładają pod klapką wlewu i tyle jeśli nie to pozbyli się klienta.Instalacja dobra, dobrze ustawią to git.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Faraday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 252 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 09-06-2010, 07:08
|
|
|
mirekbdeblin napisał/a: | Heniu niech CI nie pierdu ,pierdu że wchodzi w reakcję z nadwoziem. Nie chce sie leniom. |
Może rdzewieć jesli blacha zostanie niewłaściwie zabezpieczona po wykonaniu otworu i montazu zaworu.
O żadnych reakcjach pomiędzy mosiądzem a blachą samochodu jeszcze nie słyszałem
Rzeczywiście gościom może się nie chcieć montować zaworu pod klapką paliwa.. no ale jeśli nawet tego nie chcą zrobić, to z pewnością montować instalacji też im się nie zachce... później nie będą chcieli jej wyregulować, serwisować itp. itd.
Ja tego typu gości omijam z daleka |
|
|
|
 |
PaczekDNA
Forumowicz
Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 55 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: 14-06-2010, 22:11
|
|
|
Panowie z zakładu mogą mieć rację, ponieważ mosiądz jest to stop miedzi i cynku a blacha naszych miśków jest wykonana ze stopu zawierającego żelazo. Jeżeli dwa takie metale dotykają się do siebie tworzy się ogniwo elektrochemiczne i powstaje rdza, metal sie utlenia. Dla spragnionych wiedzy:
LINK
A co do gazu, ja mam zamontowany gaz Stag 300 bodajże, jest to sekwencja. Chwale sobie:) Najważniejsze w pierwszej kolejności wymień kable wysokiego napięcia, kapturki i świece, jeżeli na tym przyoszczędzisz to nawet jeśli instalacja będzie wyregulowana idealnie to możesz to przypłacić wystrzałem w przepływomierz. Powiadam to na własnym przykładzie.
Pozdrawiam! Gdybyś miał pytania, pisz tutaj lub na mail, to podam Ci dokładną nazwę instalacji.
PS. Jeszcze spalanie: Jazda po Łodzi, dość dynamiczna to 12l/100 w trasie gdy jade Łódź-Warszawa do 130 spalam 10l też dynamicznie, można spokojnie zejść do 9, niżej nie wiem bo nie sprawdzałem. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-06-2010, 23:59
|
|
|
PaczekDNA napisał/a: | trasie gdy jade Łódź-Warszawa do 130 spalam 10l |
Z doświadczenia to tego nie wiem, ale słyszałem, że auto będzie palić litr czy dwa litry gazu więcej, ale żeby aż 3-4l? Na pewno masz wszystko wporzo? Zakładając, że cari 1.6 na trasie spali 6-7l PB |
|
|
|
 |
PaczekDNA
Forumowicz
Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 55 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: 16-06-2010, 00:30
|
|
|
jechałeś na tej trasie? Najpierw tłuczesz się miasteczkami do Rawy Maz. A potem na "Trasie" rozpedzamy się do 120, hamujemy bo albo sportowy lanos itp. leci 90 lewym pasem albo fotoradar i ograniczenie do 70 i tak w kółko, wjedziesz do wawy i przejeżdżasz ją na sprzęgle.
6-7 Pb to spala na trasie jadąc bardzo równo do 100km/h bez klimatyzacji, wynik mojej mamy dawno temu. Jak ja jechałem na benzynie to spaliłem 8. Ostatnio jeździłem z kumplami w nocy krajoznawczo, że tak powiem, jeździliśmy tak koło 80-90 równo to koło 7-8 LPG na włączonej klimatyzacji.
Dodam że wyniki w powyższym poście dot. jazdy na włączonej klimatyzacji non stop.
Dokładniejsze wyniki będę mógł przedstawić za jakiś miesiąc.
[ Dodano: 17-06-2010, 12:21 ]
Teraz sobie pomyślałem tak, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak działa tak reakcja jak opisałem wcześniej, w naszym przypadku z rdzewieniem blachy to możecie zrobić ja w domu.
Miska z gorącą wodą, rozpuszczamy w niej łyżeczkę soli kuchennej wkładamy folie aluminiową i wrzucamy zaśniedziałe srebro, łyżeczki itd. najlepiej jedną najbardziej zaśniedziałą np. łyżeczkę włóżcie do połowy. Zobaczycie że ten brud zejdzie a ja przystawicie nos do wody to będzie trochę siarką czuć:) Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-06-2010, 15:05
|
|
|
Nie jechałem tam, bo to nie moje rejony
no ale to taką trochę lipną tą trase masz, to teraz się nie dziwie skąd masz takie spalanie |
|
|
|
 |
|
|