DID nagła strata mocy |
Autor |
Wiadomość |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
Wysłany: 13-07-2010, 14:01 DID nagła strata mocy
|
|
|
Wracając z trasy miałem dziwny spadek mocy .Silnik zgasł podczas jazdy przy prędkości około 80 km/h.Zapaliły się wszystkie kontrolki zaczął dymić jak stara ciężarówka.Zjechałem na pobocze spróbowałem zapalić silnik i zapalił od razu.Co mogło być tego przyczyną.Tankuję tylko na dobrych stacjach paliw.Przy przebiegu 120 tyś.wymieniłem wszystkie wtryski.Czyżby znowu się posypały. |
_________________ pozdrawiam Paweł |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 13-07-2010, 14:26
|
|
|
Absolutnie wszystkie kontrolki? Czy wybrane ?
Jeśli wszystkie to jakby coś z elektryką. Silnik zgasł i dymiło z wydechu? Czy stracił moc i dymiło a ty zgasiłeś i odpaliłeś znów.
Przydałoby się zczytanie błedów na start. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
Wysłany: 13-07-2010, 14:49
|
|
|
Zaczął dymić na moment przed zgaśnięciem. |
_________________ pozdrawiam Paweł |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:00
|
|
|
Wygląda jakby mu się coś zacięło, wykonaj diagnostykę komputerową i napisz jakie błędy wynikły, postaramy się coś zaradzić. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:03
|
|
|
Dokładnie za robertdg, diagnostyka komp. i będziemy myśleć. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:09
|
|
|
Już wiem co było ,zawór EGR.Wyczyszczony i wszystko w porządku.Dziękuje za szybkie odpowiedzi. |
_________________ pozdrawiam Paweł |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:13
|
|
|
Hmm to musiał się zdrowo zblokować. Na pewno tylko to wyszło? Pytam bo miałem przypadek może nie identyczny ale podobny. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:24
|
|
|
Tak tylko zawór nic innego nie stwierdzili. |
_________________ pozdrawiam Paweł |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:31
|
|
|
Jeżeli zawór się zaciął to dziwne że po odpaleniu auto śmigało dalej bez kopcenia, gratuluje rozwiązania problemu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:33
|
|
|
robertdg, a może to coś ze sterowaniem zaworem a nie samym zaworem ? Jakieś zwarcie i otworzyło na max? |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
Wysłany: 13-07-2010, 15:55
|
|
|
Serwisant stwierdził że jeździłem za delikatnie i mam miśka co jakiś czas porządnie przegonić. |
_________________ pozdrawiam Paweł |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 13-07-2010, 16:13
|
|
|
Zuzia napisał/a: | Serwisant stwierdził że jeździłem za delikatnie i mam miśka co jakiś czas porządnie przegonić. | to racja , trzeba przedmuchać raz na jakiś czas.
A z robertdg, chodzi nam o to że zazwyczaj jak się EGR zatnie to raz i na amen a nie naprawia się po zgaszeniu i odpaleniu.Zresztą jak dla mnie to choinka na desce nie pasuje do tego. Dlatego w celu zabezpieczenia na przyszłość można by też sprawdzić inne ew. usterki EGRa.
Ale dobrze w sumie że naprawione i gratulacje rozwiązanego problemu. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
|