Przesunięty przez: cns80 27-05-2008, 10:00 |
[MSS DID] [SKRZNIA Biegów] Sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
Wlod62 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2007, 22:52 [MSS DID] [SKRZNIA Biegów] Sprzęgło
|
|
|
Mam pytanie w imieniu kolegi.
Przy obrotach powyżej 2000 zaczyna mu się ślizgać sprzęgło.
Czy to już nadaje się do naprawy, czy może tylko kwestia jakiś regulacji? |
Ostatnio zmieniony przez cns80 18-02-2009, 14:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-03-2007, 22:59
|
|
|
Wlod62 napisał/a: | Przy obrotach powyżej 2000 zaczyna mu się ślizgać sprzęgło |
To znaczy wtedy gdy wzrasta moment obrotowy bo zaczyna dmuchac turbo. Dluzsza jazda w ten sposob oznaczac bedzie wymiane nie tylko tarczy sprzegla ale rowniez docisku.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Wlod62 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2007, 23:39
|
|
|
Dzięki
Jak rozumiem - trzeba się pospieszyć i wymienić tarczę, tak? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-03-2007, 00:15
|
|
|
Dokladnie. Tyle, ze czy do wymiany pojdzie tylko tarcza okaze sie przy sekcji (zwlok) Wersja maximum to tarcza sprzegla, doscisk i lozysko oporowe. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
jart [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2007, 09:46
|
|
|
Mam zapytanie również w tym temacie do speców od SS , mam ok 160 tys.km ; kiedy należy spodziewać się problemów ze sprzęgłem wreszcie kiedyś powinno się zużyć. tylko boję się że stanie się to nagle jak miałem to już okazję przeżyć w CC700, |
|
|
|
 |
torqual
Nowy Forumowicz Space Cowboy
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 26 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-09-2009, 09:30 [MSS DID] Sprzęgło
|
|
|
Witam,
zbliża się w moim miśku moment wymiany sprzęgła i stąd moje pytanie o cenę kompletu: tarcze, łożysko, docisk. Chciałbym mieć rozeznanie. Może ktoś niedawno wymieniał i poda też koszt wymiany. Ostatnim pytaniem jest czy warto brać oryginalne części czy są godne zamienniki,
pozdrawiam
GP |
_________________ MSS 2002 1.9 DID |
|
|
|
 |
lukasz921
Mitsumaniak
Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 186 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-09-2009, 11:26
|
|
|
Witam,
Podepne sie Ja mam identyczne pytanie tylko do silnika 1.6 ?
PZdr Lukasz921 |
|
|
|
 |
matush20
Nowy Forumowicz
Auto: space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 16-06-2010, 19:22 [MSS DID] [SKRZYNA BIEGOW] problem z 1 i wstecznym
|
|
|
czesc
mam problem z 1 i wstecznym. czesto jedynka mi wyskakuje. podobnie jest ze wstecznym. nie jest to zjawisko systematyczne, ale czesto sie zaczyna zdazac. raz 1 wbijak bez problemu kilkanascie razy z rzedu i jst ok, a czasem ze 3-4 razy mi wyskoczy od razu. miala moze ktos taki problem? 1 i wsteczny sa chyba na tym samym walku. moze to zabezpiecznie walka sie wyrobilo i sie przesuwa? z gory dziekuje za pomoc |
|
|
|
 |
słoik
Mitsumaniak
Auto: MSS 2000 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 91 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-06-2010, 08:10
|
|
|
JA miałem taką sytuację i nie jest to nic groźnego. Jest to typowo usterka MSS. Są to plastikowe tuleje bądź to na wybieraku bądź to przy drążku. Koszt naprawy też jest niewielki i powinien oscylować w okolicach 50 zł. Nie masz się czym przejmować.
NA początek proponuje sprawdzić te tuleje przy wybieraku |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 17-06-2010, 08:37
|
|
|
słoik, w DIDzie jest inna skrzynia i nie ma problemu z tulejkami (przynajmniej nie pamiętam żeby ktokolwiek z tego forum je miał). Ten problem dotyczy tylko skrzyni F5MR1, a DID ma skrzynię F5MV1. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-06-2010, 12:26
|
|
|
cns80 napisał/a: | w DIDzie jest inna skrzynia i nie ma problemu z tulejkami (przynajmniej nie pamiętam żeby ktokolwiek z tego forum je miał) | naturalnie są cięgna/linki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
słoik
Mitsumaniak
Auto: MSS 2000 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 91 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-06-2010, 14:21
|
|
|
cns80 napisał/a: | słoik, w DIDzie jest inna skrzynia i nie ma problemu z tulejkami (przynajmniej nie pamiętam żeby ktokolwiek z tego forum je miał). Ten problem dotyczy tylko skrzyni F5MR1, a DID ma skrzynię F5MV1. |
wybacz ale nie zaszło jakieś nieporozumienie bo pisałem do innego postu, wiec nie wiem czemu moja odpowiedź pojawiła się akurat tutaj. Był post dotyczący nie wchodzenia 1 i wstecznego biegu w benzyniaku.
Wybaczcie koledzy nieporozumienie |
|
|
|
 |
|