Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o sprawdzenie auta
Autor Wiadomość
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 22-02-2012, 18:45   Prośba o sprawdzenie auta

Witam MM! Od dawna szukam Galanta V6, niestety moje poszukiwania są jak na razie bezowocne. W oko wpadł mi ten egzemplarz:
http://tablica.pl/oferta/...995-ID9chP.html
Zna może ktoś to auto, czy mógłby ktoś je dla mnie sprawdzić?
Do Wieliczki mam niestety sporo km, a jechanie takiej trasy żeby zobaczyć że to szrot jest niezbyt sensowne. Bardzo proszę o pomoc!
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 22-02-2012, 23:39   

Motofreak, postaram się go obejrzeć, może w przyszłym tygodniu. Napisz do sprzedawcy i poproś o adres gdzie można obejrzeć auto i numer telefonu a ja się już z nim dogadam na konkretny dzień.
BTW Ciepielów to ten Ciepielów koło Lipska? :) Jeśli tak to jesteś z moich okolic.

[ Dodano: 23-02-2012, 01:29 ]
Widzę, że nr telefonu jest :) jak się uda to może jeszcze jutro do niego podjadę :)
Jakieś wskazówki na co szczególnie mam zwrócić uwagę? Typowe bolączki EA znam, ale E5 to już kiepsko :(
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 24-02-2012, 12:25   

sveno napisał/a:
BTW Ciepielów to ten Ciepielów koło Lipska? :) Jeśli tak to jesteś z moich okolic.

To ten Ciepielów :biggrin:

sveno napisał/a:
Widzę, że nr telefonu jest :) jak się uda to może jeszcze jutro do niego podjadę :)

Byłoby świetnie jakbyś go obejrzał

sveno napisał/a:
Jakieś wskazówki na co szczególnie mam zwrócić uwagę? Typowe bolączki EA znam, ale E5 to już kiepsko

Właściwie to co w EA: Ruda, ruda, ruda :P no i skrzynia i popychacze hydrauliczne, a poza tym to takie standardowe rzeczy, to co się w każdym samochodzie sprawdza, no i żeby jeździł prosto :P
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 24-02-2012, 13:25   

byłem go dzisiaj oglądac o 10. Co się rzuciło odrazu to malowany przedni prawy błotnik i spoiler na tylnej klapie, kolor rozni sie bardzo :( własciciel twierdzi że takiego go sprowadził 6 lat temu z niemiec w co wierze bo w Polsce tak by tego nie skopali. Prawy bok przerysowany delikatnie, nakładka progu dziwnie odstawała. Co do rudej to troche trochę jej było pod maską i na samej masce od spodniej strony. Właściciel coś tam z nią walczył ale nieudolnie. Auto podobno stało 3 mies. nie ruszane ale zapaliło od kopa by po 10 sec zgasnąć-brakło paliwa :( ale popychacze ok. Okazało się także że kuna mu pocięla wężyk od EGRu mówi że zaraz wymieni. Instalacja LPG była ale została zdemontowana bo była nielegalna, koles coś kręcił bo na początku mówił że sam ją zdemontowal do przeglądu ale nie potrafił mi powiedzieć jak zaslepił otwory po wtryskach w kolektorze i nagle mu się przypomialo że to jednak kolega demontowal instalację. Poza tym błotonikiem malowanym blachy ok. Podłuznice cale ale skorodowane. Tył także nie był bity. Srodek auta lekko usyfiony ale nawet zadbany. Popielniczki i zapalniczka czyste. Kierownica i pedały nie wytarte, naprawdę nie wyglądały na 200tys km przebiegu.
Rura miedzy przepływomierzem a kolektorem była owinieta tasma klejąca-pewnie dziurawa.
Tyle co mogę powiedziec o auci bo nie przewiozłem się wiec nie wiem jak hamulce zawias itp. Koles twierdził ze wszystko wymieniał na bieżąco i ze jest ok. Skrzynia podobno tez pracuje bez zarzutow. Zaproponował ponowne ogledziny i przejazdzkę w przyszłym tygodniu jak zatankuje- dzisiaj nie miałem na to czasu
Aha uszczelki pod pokrywami zaworow pocą się dobrze, cieknie tez spod korka wlewu oleju. Tyle, jak sobie cos jeszcze przypomnę to napiszę.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 24-02-2012, 18:14   

no nie wygląda to zbyt ciekawie, zwłaszcza w takiej cenie :(
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 24-02-2012, 22:54   

Nie wiem po ile chodzą E54, ale wiem, że chcąc doprowadzić to auto do stanu jako takiej uzywalności musisz dołożyć 1500-2000zł plus gaz plus to co wyjdzie w zawiasie, nie pytałem o rozrząd, ale o to możesz zapytać telefonicznie.
Moja rada: szukasz auta-najlepiej szukaj na forum, auta w dziale sprzedam muszą mieć historię w "naszych miskach" a to kopalnia wiedzy, no i do tego włąsciciele to MM-zazwyczaj dbają o swoje bryki. Warto może dać ogłoszenie w dziale "Kupię" ? Może się coś trafi.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 25-02-2012, 01:29   

tylko niestety do działu kupię nie każdy ma dostęp :(
sveno napisał/a:
Nie wiem po ile chodzą E54

no właściwie to rozbieżność jest duża od 3 do nawet 9k, ja chciałbym zamknąć się w 7k z lpg, ale to musiałby być świetny stan

sveno napisał/a:
szukasz auta-najlepiej szukaj na forum, auta w dziale sprzedam muszą mieć historię w "naszych miskach" a to kopalnia wiedzy, no i do tego właściciele to MM-zazwyczaj dbają o swoje bryki

chętnie bym kupił od MM, ale na razie nikt swojego nie sprzedaje, na bieżąco przeglądam wszystkie ogłoszenia na różnych serwisach ale niestety bardzo trudno znaleźć coś rozsądnego :|
nie mniej jednak wielkie dzięki za sprawdzenie auta
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.