 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Prośba o sprawdzenie auta |
Autor |
Wiadomość |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 22-02-2012, 18:45 Prośba o sprawdzenie auta
|
|
|
Witam MM! Od dawna szukam Galanta V6, niestety moje poszukiwania są jak na razie bezowocne. W oko wpadł mi ten egzemplarz:
http://tablica.pl/oferta/...995-ID9chP.html
Zna może ktoś to auto, czy mógłby ktoś je dla mnie sprawdzić?
Do Wieliczki mam niestety sporo km, a jechanie takiej trasy żeby zobaczyć że to szrot jest niezbyt sensowne. Bardzo proszę o pomoc! |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 22-02-2012, 23:39
|
|
|
Motofreak, postaram się go obejrzeć, może w przyszłym tygodniu. Napisz do sprzedawcy i poproś o adres gdzie można obejrzeć auto i numer telefonu a ja się już z nim dogadam na konkretny dzień.
BTW Ciepielów to ten Ciepielów koło Lipska? Jeśli tak to jesteś z moich okolic.
[ Dodano: 23-02-2012, 01:29 ]
Widzę, że nr telefonu jest jak się uda to może jeszcze jutro do niego podjadę
Jakieś wskazówki na co szczególnie mam zwrócić uwagę? Typowe bolączki EA znam, ale E5 to już kiepsko |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 24-02-2012, 12:25
|
|
|
sveno napisał/a: | BTW Ciepielów to ten Ciepielów koło Lipska? Jeśli tak to jesteś z moich okolic. |
To ten Ciepielów
sveno napisał/a: | Widzę, że nr telefonu jest jak się uda to może jeszcze jutro do niego podjadę |
Byłoby świetnie jakbyś go obejrzał
sveno napisał/a: | Jakieś wskazówki na co szczególnie mam zwrócić uwagę? Typowe bolączki EA znam, ale E5 to już kiepsko |
Właściwie to co w EA: Ruda, ruda, ruda no i skrzynia i popychacze hydrauliczne, a poza tym to takie standardowe rzeczy, to co się w każdym samochodzie sprawdza, no i żeby jeździł prosto |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 24-02-2012, 13:25
|
|
|
byłem go dzisiaj oglądac o 10. Co się rzuciło odrazu to malowany przedni prawy błotnik i spoiler na tylnej klapie, kolor rozni sie bardzo własciciel twierdzi że takiego go sprowadził 6 lat temu z niemiec w co wierze bo w Polsce tak by tego nie skopali. Prawy bok przerysowany delikatnie, nakładka progu dziwnie odstawała. Co do rudej to troche trochę jej było pod maską i na samej masce od spodniej strony. Właściciel coś tam z nią walczył ale nieudolnie. Auto podobno stało 3 mies. nie ruszane ale zapaliło od kopa by po 10 sec zgasnąć-brakło paliwa ale popychacze ok. Okazało się także że kuna mu pocięla wężyk od EGRu mówi że zaraz wymieni. Instalacja LPG była ale została zdemontowana bo była nielegalna, koles coś kręcił bo na początku mówił że sam ją zdemontowal do przeglądu ale nie potrafił mi powiedzieć jak zaslepił otwory po wtryskach w kolektorze i nagle mu się przypomialo że to jednak kolega demontowal instalację. Poza tym błotonikiem malowanym blachy ok. Podłuznice cale ale skorodowane. Tył także nie był bity. Srodek auta lekko usyfiony ale nawet zadbany. Popielniczki i zapalniczka czyste. Kierownica i pedały nie wytarte, naprawdę nie wyglądały na 200tys km przebiegu.
Rura miedzy przepływomierzem a kolektorem była owinieta tasma klejąca-pewnie dziurawa.
Tyle co mogę powiedziec o auci bo nie przewiozłem się wiec nie wiem jak hamulce zawias itp. Koles twierdził ze wszystko wymieniał na bieżąco i ze jest ok. Skrzynia podobno tez pracuje bez zarzutow. Zaproponował ponowne ogledziny i przejazdzkę w przyszłym tygodniu jak zatankuje- dzisiaj nie miałem na to czasu
Aha uszczelki pod pokrywami zaworow pocą się dobrze, cieknie tez spod korka wlewu oleju. Tyle, jak sobie cos jeszcze przypomnę to napiszę. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 24-02-2012, 18:14
|
|
|
no nie wygląda to zbyt ciekawie, zwłaszcza w takiej cenie |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 24-02-2012, 22:54
|
|
|
Nie wiem po ile chodzą E54, ale wiem, że chcąc doprowadzić to auto do stanu jako takiej uzywalności musisz dołożyć 1500-2000zł plus gaz plus to co wyjdzie w zawiasie, nie pytałem o rozrząd, ale o to możesz zapytać telefonicznie.
Moja rada: szukasz auta-najlepiej szukaj na forum, auta w dziale sprzedam muszą mieć historię w "naszych miskach" a to kopalnia wiedzy, no i do tego włąsciciele to MM-zazwyczaj dbają o swoje bryki. Warto może dać ogłoszenie w dziale "Kupię" ? Może się coś trafi. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 25-02-2012, 01:29
|
|
|
tylko niestety do działu kupię nie każdy ma dostęp
sveno napisał/a: | Nie wiem po ile chodzą E54 |
no właściwie to rozbieżność jest duża od 3 do nawet 9k, ja chciałbym zamknąć się w 7k z lpg, ale to musiałby być świetny stan
sveno napisał/a: | szukasz auta-najlepiej szukaj na forum, auta w dziale sprzedam muszą mieć historię w "naszych miskach" a to kopalnia wiedzy, no i do tego właściciele to MM-zazwyczaj dbają o swoje bryki |
chętnie bym kupił od MM, ale na razie nikt swojego nie sprzedaje, na bieżąco przeglądam wszystkie ogłoszenia na różnych serwisach ale niestety bardzo trudno znaleźć coś rozsądnego
nie mniej jednak wielkie dzięki za sprawdzenie auta |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
|
|