 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Jak ktoś może niech pomoże w nierównej walce |
Autor |
Wiadomość |
klawy
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-06-2010, 20:55 [Cari 1.8 GDI] Jak ktoś może niech pomoże w nierównej walce
|
|
|
Witam
Jako że jestem nowym mitsumaniakiem na forum(bo rzeczywistym uzytkownikiem juz od 5 lat) witam wszystkich,
Potrzebuje Waszych cennych porad w mojej "walce" z moim 1.8 gdi 98'.Wszystko zaczęło się od wymiany pompy paliwa(tej pod siedzeniem) i sondy lambda.Niby wszystko ok,zadziałało bez zarzutów ale po przejechaniu 3km stało się!!Samochód zaczął szarpać,gasnąć i obroty zaczęły falować jak bałtyk przy silnym sztormie.Dziwne bo przepustnica,krokowy i EGR czyste jak niewiem co.Wymieniłem filtr paliwa,pompa WC-ok,świeczki NGK dedykowane,wtryski wymienione,moduł sterujący wtryskami też,mał tego mając możliwość wymiany przepustnicy z krokowym wymieniłem je.Aha,przepływomierz też wymieniony.Po tych wszystkich zabiegach po odpaleniu samochód chodzi do momentun złapania swojej temperatury i "dusi się".
Jeżeli ktoś miał podobne przejścia to proszę o rady,bo forum już przeczytałem chyba całe. |
_________________ REKINOS |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 24-06-2010, 21:36
|
|
|
a jaki błędy wymrugałeś ?? |
|
|
|
 |
klawy
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-06-2010, 21:43
|
|
|
Tak szczerze to żadnych.W związku z tym że samochód niechce jezdzić nigdzie niebyłem na komputerze.Był u mnie jeden gościu tyle że ni diabła nie mógł się połączyć z moim samochodem,a drugi ponoć "super fachura" powiedział że nie dojeżdża do klienta tylko klient do niego.A sam jeszcze nie próbowałem "wymrugać" i niewiem czy umie to zrobić.
Czarna magia |
_________________ REKINOS |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
|
|
|
 |
klawy
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-06-2010, 21:57
|
|
|
pawelsonx jutro to zrobię i napiszę,jak znajdziesz chwilkę to poradz człowiekowi w potrzebie bo tak jestem sfrustrowany że głowa mała
No niestety,błędów nie udało mi się wymrugać.Samochód jak stał tak stoi.Rano odpala za 5 razem,jak jest jeszcze zimny to chodzi "jak książka pisze" a tylko złapie normalną temperaturę zaczyna kasłać,prychać i dusić się i pada na mordę.
Dobrzy ludzie proszę o jakies sugestie.
[ Dodano: 26-06-2010, 09:16 ]
Jak ktoś ma jakieś pomysły odnośnie mojego problemu to proszę o sugestie.
[ Dodano: 27-06-2010, 13:35 ]
Jak będzie ktoś czytał to może odpowie mi na pytanie,czy padnięty termostat chłodzenia cieczy może mieć coś wspólnego ze spadającymi obrotami.Zauważyłem że jak samochód się rozgrzał to zaczynał "fisiować".Termostat padł definitywnie,górny wężyk gorący jak jasna cholerka a dolny zimny.Wyjąłem i zrobiłem test z wrzątkiem,nie otwiera się.Mam nadzieje że to tylko to a nie coś poważniejszego (nawet niechcę pisać co). |
_________________ REKINOS |
|
|
|
 |
|
|