 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Duzy problem |
Autor |
Wiadomość |
Rech
Nowy Forumowicz MituSake
Auto: Sigma :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 8 Skąd: Uć
|
Wysłany: 07-07-2010, 21:27 Duzy problem
|
|
|
Witam jestem posiadaczem Sigmy od kilku m-scy ale to nie o tym chcialem napisac ;p otoz mam maly problem z gasnieciem auta podczas jazdy. Dla przykladu jade trasa 3 bieg dodaje gazu dochodzi do 2.5 tysiecy obrotow zdejmuje lekko noge z gazu (bez wciskania sprzegla ) i w mig auto gasnie ;/ a obroty zostaja normalnie tak jakby sie dusil chce dodac ze nie posiadam pompy paliwa. ( jezdze na samym gazie, przy okazji moze ktos posiada na sprzedaz taka? ;> )
Wazniejsze informacje:
1. W granicach 1k - 1.5k obrotow auto zachowuje sie normalnie powyzej, od 1.6k do 3k jest moment gdy gasnie, powyzej 3k nie gasnie.
2. Zeby jechac w miare normalnie musze miec wylaczone swiatla mijania, po wlaczeniu nie da sie jechac ;//
3. Brakuje tez silniczka krokowego w przepustnicy, ale z tego co mi wiadomo ma to sie do jazdy gdy silnik jest zimny ( tez chetnie kupie jesli ktos posiada )
4. Filtr gazu byl wymieniony i ogolnie z instalacja LPG na 95% jest wszystko OK.
5. Napiecie alte.. 14V po wlaczeniu swiatel rosnie o 3/4 dziesiate.
6. W przedziale 1k - 1.5k na wlaczonych swiatlach i cieplym silniku (nie w trakcie jazdy ) auto nie gasnie.
7. Jest to wersja z 1991 3.0 12V
P.S Licznik + predkosciomierz ostatnio mi tez padl przez jazde 200 km/h
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 08-07-2010, 11:25
|
|
|
Patrząc na objawy LPG jest II generacji lub starszy. Wg mnie silnik dławi się świeżym powietrzem. Jest źle zestrojona instalacja LPG. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 08-07-2010, 18:20
|
|
|
mam wszystkie komponenty których potrzebujesz - (pompa , silnik krokowy , i inne takie , wraz z ecu i moge ci sprawdzić instalację ( bo to że na światłach gaśnie to kwestia elektryki ) jeśli za daleko 300 km , to niestety tylko części. w razie co priv
[ Dodano: 08-07-2010, 18:22 ]
tak ogólnie apropos wypowiedzi mmatulka , to masz wogóle rozkalibrowane auto. - Radziłbym szybką wymianę i instalację potrzebnych elementów , bo szybko padną ci głowice od zapalania na gazie. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Rech
Nowy Forumowicz MituSake
Auto: Sigma :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 8 Skąd: Uć
|
Wysłany: 09-07-2010, 09:53
|
|
|
Pompa juz w drodze zostal tylko silniczek krokowy ;] 300km to nie daleko. A bede przejezdzal nie daleko Tarnowa bo 13/14 lipca bede jechal do Wetliny czyli bede mial Cie po drodze.
Fakt faktem instalacja jest zalozona na odpierdziel luty na wierzchu jakies mostki nie zabezpieczone ;x |
|
|
|
 |
|
|