Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] ręczny
Autor Wiadomość
owca87 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: tarnów
Wysłany: 22-09-2009, 12:47   [Cari 1.6] ręczny

jak się dobrać do hamulca ręcznego wysko mi łapie i jest troszke na srobach chyba popuszczony bo lata na wszystkie strony ??
_________________
owieczka
 
 
 
barthez2183 
Mitsumaniak
01354/KMM


Auto: Carisma 1.9 DID, XF106.460
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 407
Skąd: NML
Wysłany: 22-09-2009, 12:51   

owca87, musisz zdjąć tunel środkowy ten ze schowkiem (niby podłokietnik) i pod nim masz wszystko na widoku.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
 
owca87 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: tarnów
Wysłany: 22-09-2009, 12:55   

a w jaki sposob mam tam podpiety przelacznik gazu nic nie zepsuje :) :/
_________________
owieczka
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-09-2009, 23:03   

owca87 napisał/a:
a w jaki sposob


odkręcić 3 śruby i podnieść do góry. Cwierćinteligent by pstryczek od gazu zamocował na ciasno, czyli bez zapasu kabelka.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
owca87 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: tarnów
Wysłany: 24-09-2009, 14:53   

a w ktorym msc sie podciaga reczny zeby tyle luzu nie mial?
_________________
owieczka
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 24-09-2009, 16:24   

Ręczny naciąga się śrubą zamieszczona na obrazku



Więcej na ten temat manuale rozdział 36
 
 
 
okeusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16v 2002
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 21
Skąd: Chełm,Cork (IRL)
Wysłany: 13-10-2009, 18:46   

Witam, podłacze sie do tematu, a mianowicie: dzisiaj rano chciałem podciągnac troszke ręczny. Niestety nawet nie przekrecilem o pol obrotu i nakretka zostala mi w reku:(, okazalo sie , ze koncowka linki tzn sruba byla delikatnie zardzewiala. Na szrocie znalazlem linke od ss, wszystko pieknie dokrecilem do konca ale zadnej poprawy. Moje pytanie brzmi jak podciagnac te dwie linki ktore ida dalej??

[ Dodano: 13-10-2009, 21:08 ]
to jak... podpowie mi ktos ?? bo przelecialem cale forum i wszyscy pisza tylko o regulacji pod dźwignią
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 13-10-2009, 21:36   

ja innej regulacji nie widziałem i też podciągałem nakrętką w tunelu , a jak zaciągniesz ręczny na maxa to hamuje czy nie, może klocki się skończyły i regulacji zbrakło albo linka pękła w pancerzu
_________________

 
 
 
okeusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16v 2002
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 21
Skąd: Chełm,Cork (IRL)
Wysłany: 13-10-2009, 23:02   

Hamuje ale bardzo słabo i łapie na samej górze wiec raczej nic nie pekło a klocki sprawdzlem jakis miesiac temu wszystko bylo ok. Chodzi mi raczej o to czy mozna jakos naciagnac ktoras z tych dwoch linek bo jedna wystaje wiecej a droga mniej (byc moze tak powinno byc)
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-10-2009, 23:13   

A kiedy były wymieniane klocki? Może są już na tyle zużyte, że brakuje linki do naciągnięcia ręcznego i przez to słabo hamują. Moim zdaniem warto sprawdzić klocki :)
 
 
 
okeusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16v 2002
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 21
Skąd: Chełm,Cork (IRL)
Wysłany: 13-10-2009, 23:21   

Moze i tak jutro to sprawdze. Tymczasem dzieki za sugestie :idea:
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 14-10-2009, 03:54   

musisz sprawdzić "balancing plate" pod tunelem środkowym masz taką płytkę do której zahaczone są dwie linki odpowiednio na lewe i prawe koło podczas zaciągania powinna równomiernie naciągać linkę od lewego i prawego koła kolejna rzecz to wjedź na kanał albo wejdź pod samochód, podłóż wcześniej kliny pod koła przednie!! żebyś sobie qu.. qu.. nie zrobił. poproś znajomego o to żeby zaciągał ręczny i popuszczał i patrz co dzieje się w obrębie zacisków masz tam dwie takie dźwigienki od lewego i prawego zacisku podczas zaciągania obydwie powinny równomiernie obracać się a w momencie zwalniania równomiernie wracać w położenie neutralne jeżeli któraś z dźwigienek nie działa i jest cały czas w pozycji zaciągniętej musisz sprawdzić czy aby linka nie urwana, jeżeli tylko ciężko chodzi to musisz odkręcić śrubkę mocująca tą dźwigienkę do trzpienia z wielowypustem i zdjąć z góry sprężynę następnie dobrze było by mieć strzykawkę z igiełka i wd 40 w środku, delikatnie rozsuwasz uszczelkę tego trzpienia na której owa dźwigienka była mocowana przy pomocy igły i wypłukujesz cały syf który tam się przez lata zebrał czekasz 10 minut powtarzasz procedurę i próbujesz ja rozruszać, możliwe też że masz zużyte klocki albo linkę naciągniętą.
powodzenia.
 
 
okeusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16v 2002
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 21
Skąd: Chełm,Cork (IRL)
Wysłany: 14-10-2009, 12:52   

no właśnie chodziło mi o tą płytke do której są dołączone dwie linki, naciągają się równomiernie tyle, że jedna wystaje wiecej a droga mniej stąd moje pytanie. Pod spodem jeszcze nie patrzyłem ale wielkie dzieki
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-10-2009, 14:00   

Z tego co pamiętam u nas one też nie są równo umieszczone, ale u nas hamuje dobrze, bez zarzutu.
U Ciebie też może być tak, że jeżeli klocki są wporzo, linka jest cała to mogła się wyciągnąć na tyle, że jest ona za długa

[ Dodano: 15-10-2009, 17:20 ]
daj znać, jak będziesz wiedział już co było ;)
 
 
 
gitarr 
Forumowicz

Auto: Mitsu Carisma 1,9TD 1999r Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 70
Skąd: S-dz
Wysłany: 10-07-2010, 22:13   

Witam,
mam problem z recznym. Lapie tylko troche i to po podniesieniu naprawde wysoko. Odkrecilem tunel srodkowy i chcialem podciągnąć linke. Śruba jest juz na maksa skrecona. Ale zauwalylem ze pracuje tylko lewa linka. Prawa sie nie rusza. Co jest uszkodzone? Od czego zacząć. Z tylu mam bębny
_________________
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r.
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r. automat
Mitsubishi Carisma 1,8GDI 2001r.
Mitsubishi Carisma 1,9TD 1999r. - obecnie
Mitsubishi Colt GLi 1,3 1996r. - obecnie
Mitsubishi Space Star 1,3 1998r. - obecnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.