| 
		[E32A 1.8] czy robić kapitalke?? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Gregor NEB  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant IV GLSi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 05-07-2010, 21:25   [E32A 1.8] czy robić kapitalke??
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam mam pytanie może ktoś sie orientuje jaki jest koszt zrobienia kapitalnego remontu silnika 4g37. niewiem czy nie wyjdzie nie wiele drozej niz zakup nowego.w moim przezkoczył pasek rozrzadu (idzie odpalić) był tez mały problem z ciśnienieem oleju(puszka doktorka załatwiła) | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 08-07-2010, 07:12, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-07-2010, 22:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Żeby remont kapitalny tego silnika miał sens to wyjdzie spokojnie 3000-4000 zł. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PatricoWroc  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-07-2010, 08:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A jak kupisz nowy, to skąd masz pewność, że tam też będzie wszystko okej?     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zbychu80  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Złom 
                  Kraj/Country: Estonia 
                  Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-07-2010, 09:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 0000000000000000 | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:33, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-07-2010, 09:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | zbychu80 napisał/a: | 	 		  | całkiem niezły silnik | 	  
 
 
Albo strasznego kapiszona, a kasy za przekładki nikt nie zwróci...... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gregor NEB  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant IV GLSi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-07-2010, 18:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mślałem o przekładce ale objeżdziłem i obdzwoniłem wszystkie szroty w promieniu 50km i na zadnym niema takiego silnika.a szkoda mi miśka oddać na złom jak wszystko inne porobione | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-07-2010, 20:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bartek, ja siępozbywam swojego starego Gala z 4G37 po kapitalce    Tyle, że na gaźniku, ewentualna przekładka głowic chyba załatwi sprawę :> | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-07-2010, 06:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Maretzky85, pamiętam o Tobie, ale tłoki przy gaźniku były inne ze względu na inny kształt komór spalania.... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-07-2010, 06:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bartek, Deko niższe   
 
Z resztą tłoki na pierwszy szlif do wtryskowca to nie problem. Zawsze można kupić.
 
Odpadają szlify wałów, cylindrów, panewki, uszczelki itp. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-07-2010, 20:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja kiedyś przekładałem - silnik był wymontowany ze sprawnego auta uderzonego w bok
 
był w 1000x lepszym stanie od starego i przejeździł 100 tkm i nadal jeździ
 
był 4x tańszy (z przekładką) niż remont | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gregor NEB  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant IV GLSi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-07-2010, 21:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wielkie dzięki  kupiłem za grosze miśka po lekkiej stłuczce silnik widać suchy przełoże a i troche części sie przyda 
 
 
pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |