Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana chłodnicy
Autor Wiadomość
kozioł 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 7
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-07-2010, 13:20   wymiana chłodnicy

Witam ,zauważłem w tym tygodniu że przecieka mi lekko chłodnica , u góry(taki cycek) w miejscu gdzie przytrzymuje ją metalowa łapka. Miśka kiedys dostała w nos. Ten element się ułamał , ale został sklejony i rok przejeździłem. Teraz jadę na wakację i trochę strach zwłaszcza zę już zaczeło kapać. Kupiłem nową chłodnicę firmy KOYO, i wczoraj do mnie przyszła. Mam pytanie czy do wymiany chłodnicy lepiej zwrócić się do fachowców , czy mogę sam to zrobić?. Nie wiem czy trzeba gdzieś zwrócić szczególną uwagę na jakiś element podczas wymiany itd , czy wystarczy odkręcić wentylatory zdjąć węże i czujnik , wsadzić w to miejsce nową podłączyć tak jak była stara dolać płynu i już?. A co z odpowietrzaniem ?.

będę wdzięczny za wskazówki.

pozdrawiam
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 17-07-2010, 12:22   

Szkoda czasu i pieniędzy na fachowców. Wymiana jest prosta i nie zabiera dużo czasu.
Wymontować starą chłodnicę, przełożyć wentylatory, czujnik i ewentualnie inny osprzęt. Zalać nowy płyn do chłodnicy, trochę poruszać wężami w celu usunięcia bąbli powietrza. Uzupełnić płyn w zbiorniczku, uruchomić silnik i po osiągnięciu temperatury roboczej, otworzyć obieg nagrzewnicy. Po ostudzeniu silnika sprawdzić poziom płynu w chodnicy i w zbiorniczku, ewentualne uzupełnić braki - i po robocie.
Powodzenia. :occasion5:
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.