Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Map sensor
Autor Wiadomość
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 10-11-2009, 11:53   [CJ1A 1.3] Map sensor

Orientuje sie ktos czy MAP w cejotce zasilany jest 5V czy 12V ?
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2009, 15:59   

harpagan, z tego co wyczytałem na google to 5V, ale sprawdź to.
Sposób:
1. bierzesz miernik ustawiasz go na prąd stały
2. do końcówki (czerwonej ) miernika montujesz igłę np. za pomocą złączki elektrycznej
3. podłączasz miernik do akumulatora (czarny) i igłą wbijasz się w przewód prądowy który zasila MAP.
4. przekręcasz stacyjkę na pozycję zapłonu
i gotowe:) pokaże Ci albo w granicach 5V albo w granicach 12V :)

sorka za tak napisaną instrukcję, ale nie chciałem by coś umkło :P
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-11-2009, 19:34   

harpagan napisał/a:
Orientuje sie ktos czy MAP w cejotce zasilany jest 5V czy 12V ?
4,8-5,2V.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 10-11-2009, 21:17   

Deo napisał/a:
harpagan, z tego co wyczytałem na google to 5V, ale sprawdź to.

Zebym mial cejotke 1.3 pod reka to w ogole bym pytania nie zadawal :)
londolut napisał/a:
4,8-5,2V.

Takie 2 odpowiedzi mi wystarcza

Dzieki :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2009, 09:35   

proszę bardzo :) zawsze do usług
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 16-11-2009, 09:53   

No to pojawia mi sie nowe pytanie
Czy ktos moze jest w stanie sprawdzic (bo w serwisowce cejotki nie ma tak dokladnych danych jak w CA0) ktory pin na kostce odpowiada za co ?
Sa 3 piny
- +5V
- GND
- Sygnal

Pytanie tylko ktory jest ktory ?
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2009, 11:08   

sygnal idzie srodkowym,
zasilanie to skrajne piny
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 16-11-2009, 11:19   

Krzyzak napisał/a:
sygnal idzie srodkowym,
zasilanie to skrajne piny

Dzieki !
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-11-2009, 14:46   

Przecież w czwartek czy w piątek na gg pisałem ci co jest co ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 16-11-2009, 14:56   

londolut napisał/a:
Przecież w czwartek czy w piątek na gg pisałem ci co jest co ;)

Tyle ze w CA0 :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2009, 00:08   

nie kłócić się i bez OT Modki :P popieram wypowiedź krzyżaka :)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 18-11-2009, 00:56   

harpagan napisał/a:
londolut napisał/a:
Przecież w czwartek czy w piątek na gg pisałem ci co jest co ;)

Tyle ze w CA0 :)
To te same MAPy ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 18-11-2009, 08:40   

No to odpowiadajac sobie samemu w serwisowce dla CA1A wyglada to tak:



Dzieki Lutek :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-08-2010, 14:49   

Inny problem w CoJOcie.
Część która idzie od elementu MD343375 - map sensor przewodem do kolektora czyli sam czujnik (chyba nie wiem jak nazwać to coś co jest wkręcone w kolektor) jest pęknięty i zasmarowany jakimś glutem. Czy teoretycznie może powodować mułowatość silnika itd, itp ???
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.