 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] Podciśnienia Cari 1.9 DiD |
Autor |
Wiadomość |
cari1991
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I/carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 14-07-2010, 20:30 [Cari 1.9DI-D] Podciśnienia Cari 1.9 DiD
|
|
|
Witam!!!
Jestem nowy. Mam cari z 2001 r z silnikem 1.9 DiD 115 km w wersji comfort. Złamal mi sie zawór w prowadnicy w głowicy i rozwaliło głowice i tłok
Mechanik wymienił głowice, tłok, panewki, oleje, rozrząd, i silnik nie ma mocy. Twierdzi że pomylił wężyki podciśnienia.
I tu mam problem- potrzebuje jakis schemat, zdjęcia. Cokolwiek żeby to dobrze podłączyć. gdyby coś ktoś miał to prosze o pomoc
[ Dodano: 16-07-2010, 14:54 ]
Jak by miał ktoryś z kolegów ten silnik to prosił bym o kilka zdjęć na mail tycj podciśnien. bardzo prosze!!!
Mój e-mail pachadrian@o2.pl |
|
|
|
 |
micsta1
Nowy Forumowicz
Auto: LANCER 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 10 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-07-2010, 18:54
|
|
|
rany... co to za mechanik?
sry nie umiem Tobie pomóc ale aż mnie zatkało |
_________________ był COLT, była CARISMA, teraz jest LANCER! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-07-2010, 19:30
|
|
|
System kontroli doładowania i recyrkulacji spalin:
Z trąby wychodzącej od filtra powietrza do kanały kompresji turbiny idzie taki gruby wąż, z niego wychodzi cienki wężyk, który podpięty jest do solenoidu (czujnik korekcji cisnienia doładowania) umieszczonego na ścianie grodziowej, ma on 3 rureczki podłączeniowe, 2 po lewej i jedna po prawej stronie, teraz ten cienki wezyk co wychodzi z "trąby słonia" od filtra powietrza podpiety jest do tej pojedynczej koncówki po prawej stronie, teraz pozostaja dwie rureczki po lewej stronie solenoidu, jedna steruje zaworem waste gate turbiny, druga pedzi do zbiornika umieszczonego na kolektorze ssacym, a ze zbiorniczka do zaworu sterującego przepustnicą gaszącą, jutro mogę ie jeszcze upewnić naocznie, bo teraz napisałem z głowy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 19-07-2010, 20:03
|
|
|
ogólny schemat jest w suplemenicie d
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-07-2010, 20:27
|
|
|
Korzystając ze schematu, który podał pawelsonx, uzupełniam swój opis o barwy:
robertdg napisał/a: | System kontroli doładowania i recyrkulacji spalin:
Z trąby wychodzącej od filtra powietrza do kanały kompresji turbiny idzie taki gruby wąż, z niego wychodzi cienki wężyk, który podpięty jest do solenoidu (czujnik korekcji cisnienia doładowania) umieszczonego na ścianie grodziowej, ma on 3 rureczki podłączeniowe, 2 po lewej i jedna po prawej stronie, teraz ten cienki wezyk co wychodzi z "trąby słonia" od filtra powietrza podpiety jest do tej pojedynczej koncówki po prawej stronie, teraz pozostaja dwie rureczki po lewej stronie solenoidu, jedna steruje zaworem waste gate turbiny, druga pedzi do zbiornika umieszczonego na kolektorze ssacym, a ze zbiorniczka do zaworu sterującego przepustnicą gaszącą, jutro mogę ie jeszcze upewnić naocznie, bo teraz napisałem z głowy. |
Kolory opisu odpowiadaja kolorom na rysunku. Reszty przewodów nie sposób pomylić ze względu na kształt i długość. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cari1991
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I/carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 5 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 27-07-2010, 13:36
|
|
|
Wielkie dzięki:) silnik pali, chodzi, aż uciecha jechać i słuchać:)
Pozdrowionka:) |
|
|
|
 |
|
|