Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Podciśnienia Cari 1.9 DiD
Autor Wiadomość
cari1991 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I/carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Żywiec
  Wysłany: 14-07-2010, 20:30   [Cari 1.9DI-D] Podciśnienia Cari 1.9 DiD

Witam!!!
Jestem nowy. Mam cari z 2001 r z silnikem 1.9 DiD 115 km w wersji comfort. Złamal mi sie zawór w prowadnicy w głowicy i rozwaliło głowice i tłok :doubt:
Mechanik wymienił głowice, tłok, panewki, oleje, rozrząd, i silnik nie ma mocy. Twierdzi że pomylił wężyki podciśnienia.
I tu mam problem- potrzebuje jakis schemat, zdjęcia. Cokolwiek żeby to dobrze podłączyć. gdyby coś ktoś miał to prosze o pomoc

[ Dodano: 16-07-2010, 14:54 ]
Jak by miał ktoryś z kolegów ten silnik to prosił bym o kilka zdjęć na mail tycj podciśnien. bardzo prosze!!!
Mój e-mail pachadrian@o2.pl
 
 
 
micsta1 
Nowy Forumowicz

Auto: LANCER 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-07-2010, 18:54   

rany... co to za mechanik?

sry nie umiem Tobie pomóc ale aż mnie zatkało
_________________
był COLT, była CARISMA, teraz jest LANCER! :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-07-2010, 19:30   

System kontroli doładowania i recyrkulacji spalin:

Z trąby wychodzącej od filtra powietrza do kanały kompresji turbiny idzie taki gruby wąż, z niego wychodzi cienki wężyk, który podpięty jest do solenoidu (czujnik korekcji cisnienia doładowania) umieszczonego na ścianie grodziowej, ma on 3 rureczki podłączeniowe, 2 po lewej i jedna po prawej stronie, teraz ten cienki wezyk co wychodzi z "trąby słonia" od filtra powietrza podpiety jest do tej pojedynczej koncówki po prawej stronie, teraz pozostaja dwie rureczki po lewej stronie solenoidu, jedna steruje zaworem waste gate turbiny, druga pedzi do zbiornika umieszczonego na kolektorze ssacym, a ze zbiorniczka do zaworu sterującego przepustnicą gaszącą, jutro mogę ie jeszcze upewnić naocznie, bo teraz napisałem z głowy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 19-07-2010, 20:03   

ogólny schemat jest w suplemenicie d

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-07-2010, 20:27   

Korzystając ze schematu, który podał pawelsonx, uzupełniam swój opis o barwy:

robertdg napisał/a:
System kontroli doładowania i recyrkulacji spalin:

Z trąby wychodzącej od filtra powietrza do kanały kompresji turbiny idzie taki gruby wąż, z niego wychodzi cienki wężyk, który podpięty jest do solenoidu (czujnik korekcji cisnienia doładowania) umieszczonego na ścianie grodziowej, ma on 3 rureczki podłączeniowe, 2 po lewej i jedna po prawej stronie, teraz ten cienki wezyk co wychodzi z "trąby słonia" od filtra powietrza podpiety jest do tej pojedynczej koncówki po prawej stronie, teraz pozostaja dwie rureczki po lewej stronie solenoidu, jedna steruje zaworem waste gate turbiny, druga pedzi do zbiornika umieszczonego na kolektorze ssacym, a ze zbiorniczka do zaworu sterującego przepustnicą gaszącą, jutro mogę ie jeszcze upewnić naocznie, bo teraz napisałem z głowy.


Kolory opisu odpowiadaja kolorom na rysunku. Reszty przewodów nie sposób pomylić ze względu na kształt i długość.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
cari1991 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I/carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 5
Skąd: Żywiec
Wysłany: 27-07-2010, 13:36   

Wielkie dzięki:) silnik pali, chodzi, aż uciecha jechać i słuchać:)
Pozdrowionka:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.