[E57A 2.0D] Stuki z okolic zaworów |
Autor |
Wiadomość |
canoodin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 glsTD 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 12 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: 27-07-2010, 17:22 [E57A 2.0D] Stuki z okolic zaworów
|
|
|
miałem robioną 5tyś temu głowice (szlify gniazd itp) zapłaciłem mnóstwo kasy i wczoraj zaczęło mi stukać coś pod pokrywą zaworową byłem u mechanika i po samym posłuchaniu co jest powiedział że najprawdopodobniej regulacja zaworu... zastanawiam sie czy zgłaszać reklamacje i niech robią wszystko na swój koszt czy to hydraulika padła i bede zmuszony znowu płacić... proszę o szybką odpowiedź... w razie czego to mój nr. 798112433 |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-07-2010, 15:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 27-07-2010, 20:57 problem z galem2.0td
|
|
|
Zawory do regulacji , sanie 0,25 ;wydech 0.35 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 27-07-2010, 21:02
|
|
|
canoodin prawdopodobnie się zawory "ułożyły" i trzeba je teraz wyregulować. A czy wcześniej po remoncie jakieś objawy były? Najprościej ściąg pokrywę i sprawdź luzy zaworowe. Będą złe przestaw i powinno ustąpić. Ale najlepiej niech zrobią Ci w warsztacie, w którym remontowałeś auto... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
canoodin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 glsTD 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 12 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: 28-07-2010, 11:29
|
|
|
dzieki panowie dziś mam wizyte u magika i jak tylko cos bede wiedział to napisze co i jak bylo ale ogromne dzieki za cenne wskazówki -galant4ever-
[ Dodano: 28-07-2010, 12:25 ]
a i zapomnialem dodac ze wczesniej nic sie nie działo zadnych dzwieków nic a nic obroty równe itp teraz na jałowych troche niskie i dymi na zimnym a potem wszystko w normie... no i jeszcze mi mrygaja światła równo ze stukaniem takze zacząłem sie zastanawiac nad rozrusznikiem czy bendyx sie nie zawiesil bo dziwnie przeskakuje przy odpalaniu jak nigdy a zdazalo sie ze rozrusznik sie przywieszal jakos dzwieki niby z pod pokrywy ale moze sie niesie... sam niewiem... po 16 bede mial zciagana pokrywe to sie wyjasni... gdzies czytalem otakiej usterce którą jak sie pozniej okazalo byl kawalek jakiegos metalu w tloku i powazniejsze komplikacje... ale z kad mialby sie tam wziasc?? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-07-2010, 15:15
|
|
|
canoodin, zawory nie są regulowane hydraulicznie.
stani78 napisał/a: | Zawory do regulacji , sanie 0,25 ;wydech 0.35 |
Parametry dla zimnego. Na gorącym silniku 0,35 i 0,45.
To mruganie świateł występuje także gdy silnik ma wyższe obroty.
canoodin napisał/a: | gdzies czytalem otakiej usterce którą jak sie pozniej okazalo byl kawalek jakiegos metalu w tloku i powazniejsze komplikacje... ale z kad mialby sie tam wziasc?? |
U mnie była taka usterka, ale skąd się ten metal wziął, nie wiem do dziś
Daj znać co wyszło. |
|
|
|
 |
canoodin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 glsTD 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 12 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: 28-07-2010, 15:36
|
|
|
no i niestety dzisiaj sie nic nie dowiem bo sz.p. magik musial gszies tam pojechac i nie da rady zajrzec takze dopiero jutro rano cos bede wiedzial po godz.11... ech... a i ogromne dzieki za informacje o zaworach... a jak myslicie co z tym bendyksem? mogl sie zaciąć tak ze az tak wali? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-07-2010, 15:40
|
|
|
canoodin, gdyby bendiks się zaciął, o rozrusznik by pracował razem z silnikiem... Raczej mało prawdopodobne. Zauważyłeś spadek mocy? |
|
|
|
 |
canoodin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 glsTD 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 12 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: 28-07-2010, 15:50
|
|
|
niema spadku mocy... niskie obroty sa za niskie momentami i ciezej odpala tak jakby aku siadal a nie siada |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-07-2010, 15:54
|
|
|
Ciężko prorokować. jak zdejmiesz pokrywę to będzie wiadomo coś więcej. Nie jeździj nim tylko i raczej nie odpalaj póki co |
|
|
|
 |
canoodin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 glsTD 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 12 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: 28-07-2010, 16:00
|
|
|
wlasnie kicha z tym jest bo musze dzis 20km do domu dojechac i jutro do magika rowniez 20... mam nadzieje ze nic sie gorzej nie uszkodzi... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-07-2010, 16:01
|
|
|
canoodin, no to jest ryzyko. Ja swoim jeździłem troszkę gdy zaczęło stukać. gdybym zgasił i zostawił jak tylko zaczął hałasować, to bym oszczędził sporo koszów. Na szczęście tłok i głowicę udało się uratować... |
|
|
|
 |
canoodin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 glsTD 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 12 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: 28-07-2010, 16:11
|
|
|
ugadalem sie z tym koleszka i jednak nie bede jezdzil tych kilometrów badzmy dobrej mysli ze to zawory:) kurde ten gal to moje oczko w głowie |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-07-2010, 16:19
|
|
|
Dobra decyzja. Daj znać co wyszło.
Pozdro |
|
|
|
 |
canoodin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 glsTD 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 12 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: 28-07-2010, 16:28
|
|
|
w kontakcie kolego jutro daje cyne:) |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-07-2010, 17:14
|
|
|
5tyś km po remoncie głowicy trochę późno moim zdanie na ułożenie się zaworów u mnie ułożyły się już po tysiącu km dobrze że podarowałeś sobie jazdę mimo wszystko bo nigdy nic nie wiadomo chodź życzę by to były jednak tylko nie wyregulowane zawory |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|