 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ciśnienie oleju |
Autor |
Wiadomość |
tomkar4
Forumowicz
Auto: EA3A EC5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 37 Skąd: Bukowina
|
Wysłany: 02-11-2011, 13:11 Ciśnienie oleju
|
|
|
Witam. Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie oleju w przedliftowym Legnum?, chodzi mi o wartości dla zimnego i rozgrzanego oleju. Gdzie szukać zaworu regulującego ciśnienie-przelewowego? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-11-2011, 13:38
|
|
|
7 bar zimny
1.25 bar gorący |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 02-11-2011, 17:58
|
|
|
ja mam zawsze 4,5 zimny przy 20C
1,5 gorący
1,1 przy 120C
czujnik w podstawce filtra...
Czy w miejscu fabrycznego czujnika może być inne ciśnienie? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-11-2011, 18:13
|
|
|
kochajj, nie bardzo - prędzej różnica wynika z gęstości oleju, zużycia oleju, silnika itp. Na świeżym oleju mam 0.2 bara więcej, podałem dla oleju po 2-3 kkm.
Dla ciekawostki podam, że minimalne ciśnienie przy którym lampka ciśnienia się jeszcze nie zapali to 0.3 bara |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tomkar4
Forumowicz
Auto: EA3A EC5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 37 Skąd: Bukowina
|
Wysłany: 02-11-2011, 18:22
|
|
|
kochajj napisał/a: | ja mam zawsze 4,5 zimny przy 20C
1,5 gorący
1,1 przy 120C
czujnik w podstawce filtra...
Czy w miejscu fabrycznego czujnika może być inne ciśnienie? |
Mogą wystąpić nieznaczne różnice. Jutro sprawdze jakie jest u mnie ciśnienie. Pytam ponieważ niedawno wymieniłem wszystkie popychacze i problem ze stukaniem nie został do końca rozwiązany , jest znacznie ciszej ale luz nie jest kasowany w 100%- występuje ciche stukanie najbardziej słyszalne gdy silnik jest pod obciążeniem np. przyśpieszanie. Jaka może być tego przyczyna? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-11-2011, 22:32
|
|
|
U mnie:
- zimny 6.5 do 7.5 bar
- rozgrzany 1.2 bara
- WOT: 6 bar |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|