[Cari 1.9DI-D] Przegub wewnętrzny |
Autor |
Wiadomość |
iceman82
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-03-2010, 13:01 [Cari 1.9DI-D] Przegub wewnętrzny
|
|
|
Witam
Gdzie mogę dostać przegub wewnętrzny z półosią do Cari 2002 1.9 DID??
W salonie zaśpiewali mi 1870 zł, są wogle jakieś zamienniki czy opłaca się jedynie orginał?
A może ktoś zna oznaczenie tego przegubu, liczbę frezów na wejściu do srzyni i do półosi??
Pomóżcie jeśli możecie. |
_________________ Paramedic at Work |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-03-2010, 14:21
|
|
|
iceman82, Twój ratunek to albo szukanie po allegro uzywek z całymi półosiami, albo jak dobrze trafisz to w granicach 500zł kupisz nowy oryginał, albo pozostanie Ci jeszcze:
Japaneze Marek Malik:
42 215 4402
602 22 45 84 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Pieniek
Mitsumaniak
Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 284 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
hermeth
Forumowicz

Auto: Carisma MSX/ S60 T5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 269 Skąd: Rzeszów/Garwolin
|
Wysłany: 02-04-2010, 10:37
|
|
|
U mnie jest do wymiany przegub wewnętrzny prawy. Trzęsie budą w zakresie 70-100km/h.
Problem jest taki, że nie wiem czy półośka z przegubem od zwykłej carismy 1.8 podejdzie do MSX'a. W przypadku tulejek wahacza wyszło, że mam jakieś wzmacniane i zwykłe nie podejdą. Jeżeli chciałbym je wymienić na te zwykłe to tylko z całym wahaczem. Stąd moja obawa odnośnie półosi z przegubem, że może nie pasować...
Zaproponowali mi w warsztacie, że wyślą półoś do Wa-wy i zrobią regenerację, ale cena od 300zł w górę. Dodam, że całą półoś używaną można kupić za 150-200zł.
Ma ktoś takie doświadczenie z przegubami? Regenerować? Czy może próbować wsadzić zwykłą półoś od 1.8? |
_________________ http://www.polskajazda.pl.../Carisma/103736
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37868
 |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 02-04-2010, 10:51
|
|
|
hermeth napisał/a: | U mnie jest do wymiany przegub wewnętrzny prawy. Trzęsie budą w zakresie 70-100km/h.
Problem jest taki, że nie wiem czy półośka z przegubem od zwykłej carismy 1.8 podejdzie do MSX'a. W przypadku tulejek wahacza wyszło, że mam jakieś wzmacniane i zwykłe nie podejdą. Jeżeli chciałbym je wymienić na te zwykłe to tylko z całym wahaczem. Stąd moja obawa odnośnie półosi z przegubem, że może nie pasować...
Zaproponowali mi w warsztacie, że wyślą półoś do Wa-wy i zrobią regenerację, ale cena od 300zł w górę. Dodam, że całą półoś używaną można kupić za 150-200zł.
Ma ktoś takie doświadczenie z przegubami? Regenerować? Czy może próbować wsadzić zwykłą półoś od 1.8? |
zadzwoń do Marka Malika i Ci sprawdzi
ewentualnie zadzwoń do serwisu spyta sie o normalna półoś do 1.8 a potem podjedź i spytaj do msx |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-04-2010, 11:03
|
|
|
hermeth, z ceną to przywalili równo, ja jak regenerowalem półoś do bardzo nietypowego auta, bo hamerykaniec to był i jedyne czesci jakie do tych aut były to filtry, zapłaciłem 350zł, za regeneracje kompletnej półosi z przegubem zewnetrznym i wewnętrznym w popularnym europejskim aucie płaciłem 250zł, za regeneracje samego przegubu wewnętrznego w okolicach 90zł, cena uzależniona jest od budowy, takie typowe półosie i przeguby dostaje od ręki w zamian za stary plus opłata za regeneracje. Spróbuj poszukać w okolicach rzeszowa firmy regenerującej przeguby, wały, etc, bo kupno używanej to jak kupowanie kota w worku, nigdy nie wiesz na co trafisz. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Grand
Forumowicz
Auto: Carisma 95r 1.6 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Łódź, Skierniewice
|
Wysłany: 07-04-2010, 21:52
|
|
|
też mi w mojej Cari poleciał przegub wewnętrzny i w serwisie zaśpiewali mi 1200zł. Na allegro wyrwałem używkę (przegub wewnętrzny, zewnętrzny i półoś) za 170zł z przesyłką tylko od wersji bez absu. przełożyłem swój i na razie bez problemów
pozdrawiam |
|
|
|
 |
marcinleo85
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 2000r, 1.9 DiD,Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 08-04-2010, 21:54
|
|
|
Witam. Miałem taki sam problem rok temu szukałem, szukałem i znalazłem kupiłem taki prawy przegub wewnętzrny z półośką i przegubem zewnętrznym za 100zł+przesyłka od volvo s40 z silnikiem 1,9dci sa takie same a dużo tańsze niż do naszych misków, niestety znowu zaczyna sie tłuc:O. Ostrzegam przegub zewnętrzny jest inny w volvie niż carismie DiD 102km tylko te wewnętrzne są takie same i pasują na 100%. |
|
|
|
 |
kubas
Mitsumaniak kubas
Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 226 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-04-2010, 23:32
|
|
|
iceman82 miałeś jakieś konkretne objawy zużycia się tej części?? stuki, puki itp? Po czym można poznać, że przegub wew może nadawać się do wymiany, oczywiście jeśli wcześniej całkowicie się nie rozleciał? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-04-2010, 23:49
|
|
|
kubas napisał/a: | Po czym można poznać, że przegub wew może nadawać się do wymiany | wibracje karoserii podczas przyśpieszania |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
hermeth
Forumowicz

Auto: Carisma MSX/ S60 T5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 269 Skąd: Rzeszów/Garwolin
|
Wysłany: 09-04-2010, 10:57
|
|
|
robertdg napisał/a: | wibracje karoserii podczas przyśpieszania |
szczególnie w przedziale 70-100 km/h.
[ Dodano: 09-04-2010, 21:36 ]
Dzięki Japaneze wiem, że do MSX pasuje półoś z 1.6 i 1.8 SOHC (nie GDI).
Musze się jeszcze upewnić: na której półosi jest przegub prawy wewnętrzny?
Na allegro są półosie krótkie i długie. Chyba lewa jest krótsza, a prawa dłuższa. Już trochę zgłupiałem i nie wiem, o którą chodzi? |
_________________ http://www.polskajazda.pl.../Carisma/103736
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37868
 |
|
|
|
 |
iceman82
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-04-2010, 08:34
|
|
|
A więc były wibracje na kierownicy przy prędkościach 80 km/h wzwyż i głuche stuki podczas skręcani kołami przy małych prędkościach (wymieniłem też łożyska kolumny Mcpersona - były zużyte, ale to nic nie pomogło). Co do części łożyska to koszt około 170 zł za komplet w ASO, þółoś kompletną z dwoma przegubami znalazłem na Allegro, jak wiecie w ASO koszt to 1870 zł. autko już dawno naprawione, śmiga bez żadnego stukania w układzie kierowniczym!!! |
_________________ Paramedic at Work |
|
|
|
 |
hermeth
Forumowicz

Auto: Carisma MSX/ S60 T5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 269 Skąd: Rzeszów/Garwolin
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-04-2010, 12:48
|
|
|
To co ś to odciążnik, ta z 2 odciąznikami wygląda jakby była po regeneracji i może komus sbywało więc wrzucił 2sztuki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
hermeth
Forumowicz

Auto: Carisma MSX/ S60 T5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 269 Skąd: Rzeszów/Garwolin
|
|
|
|
 |
|