Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne dżwięki przy hamowaniu
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 02-08-2010, 18:34   Dziwne dżwięki przy hamowaniu

Panowie, spotkał się ktoś z czymś podobnym? Od niedawna czasami przy hamowaniu, tzn. jak auto już prawie wyhamowalo do zera, słychać taki dziwny, delikatny chrobot/trzask z okolic podwozia. Trudno mi to zlokalizować czy to dochodzi z przedniej czy z tylnej osi. Nie wydaje mi się że to kamień bo śladów na tarczach nie widać i nic nie gwiżdże. Ten dżwięk pojawia się na ułamek sekundy dosłownie jak auto staje w miejscu, podczas samego hamowania nic nie słychać. Jakieś sugestie....?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 03-08-2010, 01:50   

Cos masz luzne przy zawieszeniu.Sworzen ? Moze jakis lacznik na wachaczu.?
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-08-2010, 10:17   

Gunner napisał/a:
Cos masz luzne przy zawieszeniu.Sworzen ? Moze jakis lacznik na wachaczu.?


Hmm, wymieniali mi coś w zawieszeniu coprawda. Myślisz że to coś z zawieszeniem? Miałeś kiedyś podobne objawy?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 03-08-2010, 10:33   

Tak,jedna ze srub,byla poluzowana na wachaczu.Mialem przejechane wtedy tylko 40tys.km
W Mazdzie mialem podobny objaw ,ale byl to z kolei wybity sworzen i luzna tuleja gumowo metalowa.Jest ich tam pare.
A ile masz nalatane km?
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-08-2010, 10:40   

Gunner napisał/a:
Tak,jedna ze srub,byla poluzowana na wachaczu.Mialem przejechane wtedy tylko 40tys.km
W Mazdzie mialem podobny objaw ,ale byl to z kolei wybity sworzen i luzna tuleja gumowo metalowa.Jest ich tam pare.
A ile masz nalatane km?

Teraz 87 tys. Ale to chrobotanie pojawiało się sporadycznie od jakiś 80 tys.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 03-08-2010, 15:02   

Jak by nie było to obstawiam luzy gdzies na wachaczu .Jesli nie,to układ hamulcowy a dokładnie pekniety klocek.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-08-2010, 15:07   

Gunner napisał/a:
Jak by nie było to obstawiam luzy gdzies na wachaczu .Jesli nie,to układ hamulcowy a dokładnie pekniety klocek.

Umówiłem się w ASO na piątek. Co do klocka to chyba nie bo są prawie nówki. Teraz jak jechałem to cholerstwo nie stuka i chrobocze :evil: Zawieszenie nie trzeszczy wogóle.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 07-08-2010, 21:34   

mitsu00 napisał/a:
Teraz jak jechałem to cholerstwo nie stuka i chrobocze Zawieszenie nie trzeszczy wogóle.


To jest właśnie złośliwość przedmiotów martwych :D :D :D
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 11-08-2010, 09:44   

Mitsu,
Byles sprawdzic co to za chrobot?
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
cardorosso 
Forumowicz
tektura i dykta


Auto: Out
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 93
Skąd: Toruń
Wysłany: 11-08-2010, 10:45   

Mitsu u mnie między osłonę wahacza wpadły 3 kawałki asfaltu ,dźwięk był jakby glonojad miał się rozpaść ,niestety po wyjęciu jest cisza
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-08-2010, 11:01   

Gunner napisał/a:
Mitsu,
Byles sprawdzic co to za chrobot?

Byłem. Podokręcali mi wszystkie śruby w zawieszeniu i jest GIT. Dzięki za sugestię. Profesjonalisci w ASO najpierw twierdzili że TTTM :finga: Postawiłem się więc kołkiem, podokręcali i jest miodzio. Zawiecha stała się nawet bardziej sprężysta niz wcześniej :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
cardorosso 
Forumowicz
tektura i dykta


Auto: Out
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 93
Skąd: Toruń
Wysłany: 11-08-2010, 11:35   

mitsu00 napisał/a:
Gunner napisał/a:
Mitsu,
Byles sprawdzic co to za chrobot?

Byłem. Podokręcali mi wszystkie śruby w zawieszeniu i jest GIT. Dzięki za sugestię. Profesjonalisci w ASO najpierw twierdzili że TTTM :finga: Postawiłem się więc kołkiem, podokręcali i jest miodzio. Zawiecha stała się nawet bardziej sprężysta niz wcześniej :D
ASO górom pierwsza pewnie pozytywnie rozwiązana sprawa od pół roku :lol: :lol:
a przynajmniej wiedzieli gdzie som klucze ???
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 13-08-2010, 14:16   

mitsu00 napisał/a:
Zawiecha stała się nawet bardziej sprężysta niz wcześniej


No to super,przynajmniej jakis pozytyw.
Szerokosci :)
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.