Turbina w GDI |
Autor |
Wiadomość |
young
moderator mitsumaniak jaki tu spokój...

Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 635 Skąd: Łódź/Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2006, 16:19 Turbina w GDI
|
|
|
Pytanko czysto teoretyczne.
Co myślicie o zamontowaniu turbiny do 1.8 GDI ?
Chcąc zwiększyć moc o 30%, co trzeba jeszcze dodać czy wymienić ?
Jak zachowa się automatyczna skrzynia, układ wydechowy i w ogólę, czy gra warta świeczki ?
I jakie koszta takiego kompletnego tuningu (turbina, komputer i wszystko inne) ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2006, 16:27
|
|
|
Turbo da się założyć do wszystkiego - nawet do silnika od kosiarki do trawy. Pytanie czy ma takie połączenie jakikolwiek sens Otóż nie. Podobnie jak u Ciebie. GDI sie do tego celu nie nadaje.
Zwiększając moc o 30% zwiększysz też w dolnym zakresie moment obrotowy. Da to efekty w postaci:
1. Pozrywane poduszki pod silnikiem
2. Automat długo nie pozyje
itd itd.
Jak chcesz uturbiać to nie ten silnik i koszty szacuj na 10000+ |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2006, 16:40
|
|
|
hubeert dobrze gada z poduszkami - jak mi zaczęło sprzęgło szarpać po tygodniu dolna poduszka silnika była tylko wspomnieniem... a u mnie jest tylko 150 hp.. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 01-02-2006, 17:04
|
|
|
PromotoR uturbil GDI z tego co sie orientuje bez najmniejszego problemu moc ok. 200PS,
grabowski ma w ofercie uturbienie gdi z czego daje ok 100koni z litra pojemnosci,
chociaz morda ja bym sie zastanowil i poszukal danych nt japonskiego gdi ktore ma 140koni w serii, moze wystarczy komputer przesterowac jakis chip cos teges |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2006, 17:06
|
|
|
Matejko napisał/a: | grabowski |
Firma GMS upadła.
PromotoR - no comment. Polecam szukajkę na sr.pl - zaowocuje długą listą fuck-up'ów.
Na dodatek automat... Jakiej jest produkcji? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2006, 17:18
|
|
|
jakbym miał jechać do kogoś żeby mi z autem robił, to wybrałbym godulę... gość jest naprawdę dobry. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 01-02-2006, 17:33
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Matejko napisał/a: | grabowski |
Firma GMS upadła.
PromotoR - no comment. Polecam szukajkę na sr.pl - zaowocuje długą listą fuck-up'ów.
Na dodatek automat... Jakiej jest produkcji? |
upadla nie upadla faktem jest ze przerobka jest mozliwa
a automat to invecsII to nie je japonskie |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 01-02-2006, 17:48
|
|
|
A ja swego czasu jak się interesowałem uturbieniem Cari to dostałem odpowiedź właśnie z PromotoR i to ona :
"Witam,
W Carisma'ie modyfikowanej u nas na turbinie K04 uzyskaliśmy moc 204KM. Potencjał zestawu wynosi 240-250KM. Cena tej modyfikacji to ok 9tys PLN. Nie ma problemu z automatyczną skrzynią biegów.
Pozdrawiam" |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-02-2006, 22:22
|
|
|
Cezar napisał/a: | co nalezalo by zrobic zeby to osiagnac ?
zawsze dobre i 15 km wzrostu mocy |
czxy opłaca sie szuklać kompa za grube pieniądze dla 15 koników ??? wole za to zmienić felgi i kupic dobrą wódę |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 01-02-2006, 23:12
|
|
|
To już taniej wyjdzie kupić cały motor 140 konny i go prze- swapować . |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-02-2006, 00:12
|
|
|
Za 3 tys zl moge zalatwic naklejke na tylna klape GTI dodajaca 30KM. Mysle ze to lepsze rozwiazanie od turbo |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-02-2006, 01:00
|
|
|
Cezar napisał/a: | Chooper napisał/a: | czxy opłaca sie szuklać kompa za grube pieniądze dla 15 koników ??? wole za to zmienić felgi i kupic dobrą wódę |
ok thx za odpowiedz
wiec chyba przyciemnie szyby to normalnie z 5km przybedzie pod maska
a no i kupie sobie bluze z napisem RACING + 2km |
heh zabawne...
sam oceń, czy opłaca sie ładować grube tysiące w 15 km? to już te same grube tysiące lepiej przeznaczyć w turbinę dla chociażby 100 km.
Bo jakbym miał wydać tyle kasy na ECU które doda mi 15 koni nie wiem po co...bo wacka mi to nie powiekszy ..to wolałbym upiekszyc auto np. felgami i dobrze je opić chyba, że faktycznie szukam przyrostu mocy, to wtedy wspomniana wcześniej turbina.byłbym chociaż zadowolony z rezultatu, a po dodaniu tak kosztownych 15 koni, i nie poczuć znaczącej róznicy...:)
nie twierdziłem, że felgi dodadzą mi 15 koni |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|