[E34A] Ustawienie pompy paliwa 4D65T |
Autor |
Wiadomość |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 17-08-2010, 13:26 [E34A] Ustawienie pompy paliwa 4D65T
|
|
|
Witam,
przeszukałem chyba całe forum i nie udało mi sie znaleźć jak ustawić pozycję pompy w moim silniku.
Ustawiłem tak jak jest w manualu, czyli wszystkie znaki na ząbkach (wał korbowy, wałek rozrządu, balanser i pompe paliwa) i auto jest mułowate dymi i chodzi jak traktor.
Moze ktoś ma skana z autodaty czy cos.. |
_________________ [ Maniakalny Mitsumaniak ] |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-08-2010, 18:55
|
|
|
Trzeba jeszcze kat wtrysku ustawić. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-08-2010, 22:15
|
|
|
albo kręcąć pompą, albo jej kołem zębatym, nie wiem jak to jest rozwiązane w E34 TD, w EA6 kręci się pompą. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 17-08-2010, 22:27
|
|
|
Mam taką koncepcję po różnych lekturach i oznaczeniach na tabliczce znamionowej i znaczkach na obudowie.
Otórz, na kole pasowym wału korbowego jest znaczek który dopasowujemy do znaczka na obudowie. Wokół tego znaczka w prawo i w lewo jest podziałka na 5 i 10 stopni. W prawo przy 10 w pozycji 7ki jest kropka.
A na tabliczce znamionowej jest fuel inection timing 7 stopni.
Czyli myślę sobie że po ustawieniu rozrządu według znaków przekręcam wał korbowy tak by znaczek koła pasowego wskazywał tą kropkę w pozycji 7 stopni ( w prawo). Wtedy robię znak markerem na kole pompy paliwa. Cofam wał do pozycji znaków z manuala i wtedy przestawiam tylko koło pompy paliwa na ten znaczek co markerem zaznaczylem.
Dobrze myśle ?
że też tego nie ma w manualu |
_________________ [ Maniakalny Mitsumaniak ] |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-08-2010, 20:33
|
|
|
Dobrze myślisz, ale troszkę komplikujesz sobie życie, nie ma prostszej metody, na zrobienie tego Wydaje mi się, że to powinno sie dać prościej zrobić, to wkońcu nie VW TDI. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 26-08-2010, 17:07 pompa paliwa
|
|
|
Witam. Rozrząd wszystko na znakach . Zakładamy osłone koło posowe. Na pompie wtryskowej między przewodami wtryskowymi jest wkręcona centralnie siruba którą trzeba wykręcić i w wkręcić specialną oprawkę zczuinikem zegarowym.Czujnik zerujemy . Potem cofamy wał w lewo około 30 stni , a następnie ustawiamy wał na 7 st ATDC. Wtym połorzeniu czujnik powinien pokazywaci wartości o,97-1,03. Jak jest inaczej luzujemy pme wtryskową i przkręcając ją do albo od silnika ustawiamy wartości j.w .Dokręcamy pompe ,wykręcamy czjnikwkręcamy śrube ,łączymy przewody wtryskowe z wtryskiwaczami i odpalamy silnik. |
|
|
|
 |
|