Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A] Ustawienie pompy paliwa 4D65T
Autor Wiadomość
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 17-08-2010, 13:26   [E34A] Ustawienie pompy paliwa 4D65T

Witam,
przeszukałem chyba całe forum i nie udało mi sie znaleźć jak ustawić pozycję pompy w moim silniku.
Ustawiłem tak jak jest w manualu, czyli wszystkie znaki na ząbkach (wał korbowy, wałek rozrządu, balanser i pompe paliwa) i auto jest mułowate dymi i chodzi jak traktor.

Moze ktoś ma skana z autodaty czy cos..
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-08-2010, 18:55   

Trzeba jeszcze kat wtrysku ustawić.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 17-08-2010, 21:27   

no właśnie problem w tym jak ? :)
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-08-2010, 22:15   

albo kręcąć pompą, albo jej kołem zębatym, nie wiem jak to jest rozwiązane w E34 TD, w EA6 kręci się pompą.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 17-08-2010, 22:27   

Mam taką koncepcję po różnych lekturach i oznaczeniach na tabliczce znamionowej i znaczkach na obudowie.

Otórz, na kole pasowym wału korbowego jest znaczek który dopasowujemy do znaczka na obudowie. Wokół tego znaczka w prawo i w lewo jest podziałka na 5 i 10 stopni. W prawo przy 10 w pozycji 7ki jest kropka.
A na tabliczce znamionowej jest fuel inection timing 7 stopni.
Czyli myślę sobie że po ustawieniu rozrządu według znaków przekręcam wał korbowy tak by znaczek koła pasowego wskazywał tą kropkę w pozycji 7 stopni ( w prawo). Wtedy robię znak markerem na kole pompy paliwa. Cofam wał do pozycji znaków z manuala i wtedy przestawiam tylko koło pompy paliwa na ten znaczek co markerem zaznaczylem.

Dobrze myśle ?

że też tego nie ma w manualu :(
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-08-2010, 20:33   

Dobrze myślisz, ale troszkę komplikujesz sobie życie, nie ma prostszej metody, na zrobienie tego :?: Wydaje mi się, że to powinno sie dać prościej zrobić, to wkońcu nie VW TDI.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 26-08-2010, 17:07   pompa paliwa

Witam. Rozrząd wszystko na znakach . Zakładamy osłone koło posowe. Na pompie wtryskowej między przewodami wtryskowymi jest wkręcona centralnie siruba którą trzeba wykręcić i w wkręcić specialną oprawkę zczuinikem zegarowym.Czujnik zerujemy . Potem cofamy wał w lewo około 30 stni , a następnie ustawiamy wał na 7 st ATDC. Wtym połorzeniu czujnik powinien pokazywaci wartości o,97-1,03. Jak jest inaczej luzujemy pme wtryskową i przkręcając ją do albo od silnika ustawiamy wartości j.w .Dokręcamy pompe ,wykręcamy czjnikwkręcamy śrube ,łączymy przewody wtryskowe z wtryskiwaczami i odpalamy silnik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.