Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrząd w Galancie 2.0 Gls TD 66 kw z 96 r.
Autor Wiadomość
Piotr_MC
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2006, 11:02   Rozrząd w Galancie 2.0 Gls TD 66 kw z 96 r.

Witam.Wiecie moze jak sie wymienić co i jak po kolej rozrząd w Galacie?Jakaś instrukcja?Jakiś link może ktos zapoda?Można to zrobić samemu?
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-10-2006, 11:39   

Ustawienie rozrządu MITSUBISHI - Galant - 2.0 TD - 4 D 68

Informacje ogólne


Uwaga: Przed zdjęciem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia


Demontaż:

Uwaga:
Zdemontować dolne i boczne pokrywy silnika
Podeprzeć silnik
Wyjąć filtr powietrza
Wyjąć świece żarowe
Odczepić podporę silnika
Zdemontować pasek pompy układu wspomagania kierownicy
Zdjąć pasek agregatu klimatyzacyjnego
Wyjąć pasek alternatora
Zdemontować koło pasowe wału korbowego
Zdemontować amortyzator drgań
Zdemontować koło pasowe pompy wodnej
Wyjąć naprężacz paska karbowanego
Zdjąć obie pokrywy paska rozrządu
Zdjąć pokrywę zaworu
Odkręcić wszystkie śruby do regulacji zaworów
Dopasować oznaczenia na zespole rozrządu (fig A)
Obluzować naprężacz (fig 1)
Odwrócić koło naprężacza od paska rozrządu
Dokręcić naprężacz
Wymontować pasek rozrządu
Dopasować oznaczenia na zespole rozrządu (fig B)
Wyjąć naprężacz (fig 2)
Wymontować pasek rozrządu



Instalacja

Uwaga:
Sprawdzić oznaczenia rozrządu (fig B)
Ponownie zamocować koło pasowe naprężacza przy pomocy dokręcanej ręcznie śruby
Obrócić naprężacz zgodnie z ruchem wskazówek zegara aby wyregulować naprężenie paska rozrządu
Dokręcić naprężacz
Sprawdzić naprężenie paska rozrządu (fig 3) = 5 - 7 mm
Przymocować pasek rozrządu
Obrócić silnik odwrotnie do ruchu wskazówek zegara; 1/2 zęba na kole pasowym wału rozrządczego
Obluzować naprężacz
Obrócić silnik odwrotnie do ruchu wskazówek zegara; 2 1/2 zęba na kole pasowym wału rozrządczego
Dokręcić naprężacz
Obrócić silnik ręcznie o 2 obroty
Ponownie sprawdzić oznaczenia rozrządu
Ponownie zamontować wszystkie pozostałe części w kolejności odwrotnej do demontażu



Ustawienia momentu obrotowego

Uwaga:
Naprężacz:20 - 25 Nm
Koło pasowe wału korbowego:20 - 30 Nm
Podpora silnika:fig C = 55 Nm
Podpora silnika:fig D = 100 - 115 Nm

Przyrządy specjalne : Nie są wymagane przyrządy specjalne






to by było na tyle ;)
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Piotr_MC
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2006, 11:54   

TO ja podziękuje,już wole dac to komuś kto sie bardziej zna na tym i zapłacić :)heh Dużo tego...
 
 
lukas V6
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2006, 23:06   

Nie jest to aż takie skomplikowane -troche rozkręcania - chociaż jak nei dłubiesz za dużo przy autach lepiej zapłacić na warsztacie za wymiane rozrządu niz szukać slinika
a jak chcesz sie brać samemu polecam załatwić sobie autodate tam masz schematy rysunki,momenty dkręcania itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.