Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Brak klaksonu i tempomatu
Autor Wiadomość
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 11-10-2009, 00:26   [EAxx] Brak klaksonu i tempomatu

Po sciaganiu deski wszystko ladnie poskrecalem, poskladalem, kosteczki polaczylem, wszystko dziala oprocz... klaksonu i tej malej wajchy przy kierownicy do zalaczania/pobudzania tampomatu
i teraz tak, przewod z kostka idacy od kierownicy bardziej wglab pod deske i polaczenie z deuga kostka raczej dobrze podlaczylem, raczej... bo nie jestem pewien, innej nie widze.
Czy ktos mogl by sprawdzic jakie kolory przewodow sa w tej drugiej kostce z ktora laczy sie przewod idacy od kierownicy?
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 16:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-10-2009, 09:11   

Jezeli wszystko działalo przed demontazem to i musi dzialac po montazu, jezeli dzialalo to popelniles gdzies blad, oby to nie byla zerwana tasma kierownicy, moze przeoczyles jakas kostke? Napisz jak bylo czy dzialalo przed?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 11-10-2009, 12:33   

dzialalo przed, teraz juz nie :(
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-10-2009, 12:55   

wiec sprawdz ciaglosc przewodow na tasmie kierownicy jezeli ie bedzie ciaglosci to bardzo prawdopodobne ze zalatwiles tasme na cacy, to akurat najgorsza wersja, ta lepsza wersja to jest to ze mogles przeoczyc jakas wtyczke, sciagniaj AirBag kierowcy i oslone kierownicy powinno sie cos wyjasnic, multimetr w reke i dzialaj, powiadamiaj na biezaco o efektach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 13:07   

Jedyne możliwości podłączenia tempomatu są zaznaczone na czerwono:



No i pod deską:



Gdzie kolejno:
C-101, C-102, C-103 - podłączenie kolumny przełączników
C-111 - przełącznik tempomatu
C-112 klakson
C-01 - przełącznik w kierownicy
C-22 - włącznik tempomatu

Więcej nic nie znalazłem na temat tempomatu.

Edit:
A sprawdzałeś bezpieczniki?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-10-2009, 13:27   

Forest_Taft, z tego co napisales i z tego co napisal P1r4t, wynika niepodpiecie albo uszkodzenie tasmy na kierownicy, jezeli nie dziala ani sygnal dzwiekowy ani tempomat, raczej te uklady nie sa podpiete pod jeden bezpiecznik, no chyba ze P1r4t, ma na tyle zgrabnosci i gracji zeby przy demontazu deski zrobic tylko w tym ukladzie zwarcie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
P1r4t 
Forumowicz

Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Skąd: WWA urs
Wysłany: 11-10-2009, 15:35   

C-101, C-102, C-103 - podłączenie kolumny przełączników - musze sprawdzic
c-111, c-112 podlaczone napewno
c-01 musze sprawdzic
c-22 napewno podlaczone
bezpeiczniki niedawno zmienialem bo zrobilem zwarcie przy podlaczaniu radia to od razu wszystkie sprawdzalem.
nie mam garazu, a zimno jest, nie chce mi sie narazie marznac i moknac :) sprawdze jak jutro czy cos :)
Tasmy na kierownicy to raczej nie uszkodzielm bo jej nie sciagalem, do sciagniecia deski odkrecalem przelaczniki te boczne (wycieraczki i kierunki) i sciagalem kierownice, nawet jeszcze w ramwach sprawdzenia czy tam nie podlaczylem kostki odkrecalem airbag. opcja taka ze tempomatu to zbytnio nie uzywam, na klaksonie bardziej mi zalezy :) bo jezdzac po warszawie sa czesto sytuacje ze ktos sie zagapi i chce we mnei wjechac
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-10-2009, 22:40   

Przy walniętej taśmiepowinien wyskoczyć też błąd srs.
Warto sprawdzić, ale też może być prozaiczna przyczyna w postaci "przewiercenia" wiązki kabli pod kolumną wkrętem mocującym obudowę kolumny.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kkriss 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 402
Skąd: Chotomów
Wysłany: 29-01-2011, 08:24   

hej, a mi ostatnio zdechł klakson podczas trąbienia przy skręcie kierownicy, dodatkowo przestał działać tempomat - zapala się, ale nie działa.

Możecie pomóc czego dokładnie przyczyna była w tym temacie? Może samo coś się wypięło?

Pozdrawiam
_________________
Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 29-01-2011, 11:25   

he miałem to samo tylko u mnie był dziwny zbieg okoliczności,mianowicie klakson jeden się upalił a drugi zaśniedział
a tempomat działa tylko na V biegu bynajmniej u mnie,
 
 
 
kkriss 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 402
Skąd: Chotomów
Wysłany: 30-01-2011, 09:08   

he, to faktycznie muszę sprawdzić klaksony - bo jak sprawdzałem tempomat to nie jestem pewien czy był na 4 biegu (mam automat).
_________________
Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 30-01-2011, 11:10   

no ja mam manuala to u mnie działa tylko na najwyższym biegu
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 30-01-2011, 17:47   

tempo w manualu działa na każdym biegu od 40km/h, przynajmniej u mnie.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
kkriss 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 402
Skąd: Chotomów
Wysłany: 31-01-2011, 04:40   

ok, dzięki pomoc, co do tempomatu okazało się, że zapomniałem jak go się włącza :-) , zamiast w dół dla potwierdzenia prędkości brałem do góry. Po sprawdzeniu tempomatu, że ok, rozebrałem grilla - okazało się, że urwało się mocowanie wtyczki do klaksonu, więc muszę kupić nowy klakson.
_________________
Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.