[EAxx] Brak klaksonu i tempomatu |
Autor |
Wiadomość |
P1r4t
Forumowicz
Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 63 Skąd: WWA urs
|
Wysłany: 11-10-2009, 00:26 [EAxx] Brak klaksonu i tempomatu
|
|
|
Po sciaganiu deski wszystko ladnie poskrecalem, poskladalem, kosteczki polaczylem, wszystko dziala oprocz... klaksonu i tej malej wajchy przy kierownicy do zalaczania/pobudzania tampomatu
i teraz tak, przewod z kostka idacy od kierownicy bardziej wglab pod deske i polaczenie z deuga kostka raczej dobrze podlaczylem, raczej... bo nie jestem pewien, innej nie widze.
Czy ktos mogl by sprawdzic jakie kolory przewodow sa w tej drugiej kostce z ktora laczy sie przewod idacy od kierownicy? |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 16:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-10-2009, 09:11
|
|
|
Jezeli wszystko działalo przed demontazem to i musi dzialac po montazu, jezeli dzialalo to popelniles gdzies blad, oby to nie byla zerwana tasma kierownicy, moze przeoczyles jakas kostke? Napisz jak bylo czy dzialalo przed? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
P1r4t
Forumowicz
Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 63 Skąd: WWA urs
|
Wysłany: 11-10-2009, 12:33
|
|
|
dzialalo przed, teraz juz nie |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-10-2009, 12:55
|
|
|
wiec sprawdz ciaglosc przewodow na tasmie kierownicy jezeli ie bedzie ciaglosci to bardzo prawdopodobne ze zalatwiles tasme na cacy, to akurat najgorsza wersja, ta lepsza wersja to jest to ze mogles przeoczyc jakas wtyczke, sciagniaj AirBag kierowcy i oslone kierownicy powinno sie cos wyjasnic, multimetr w reke i dzialaj, powiadamiaj na biezaco o efektach |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2009, 13:07
|
|
|
Jedyne możliwości podłączenia tempomatu są zaznaczone na czerwono:
No i pod deską:
Gdzie kolejno:
C-101, C-102, C-103 - podłączenie kolumny przełączników
C-111 - przełącznik tempomatu
C-112 klakson
C-01 - przełącznik w kierownicy
C-22 - włącznik tempomatu
Więcej nic nie znalazłem na temat tempomatu.
Edit:
A sprawdzałeś bezpieczniki? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-10-2009, 13:27
|
|
|
Forest_Taft, z tego co napisales i z tego co napisal P1r4t, wynika niepodpiecie albo uszkodzenie tasmy na kierownicy, jezeli nie dziala ani sygnal dzwiekowy ani tempomat, raczej te uklady nie sa podpiete pod jeden bezpiecznik, no chyba ze P1r4t, ma na tyle zgrabnosci i gracji zeby przy demontazu deski zrobic tylko w tym ukladzie zwarcie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
P1r4t
Forumowicz
Auto: EA2A AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 63 Skąd: WWA urs
|
Wysłany: 11-10-2009, 15:35
|
|
|
C-101, C-102, C-103 - podłączenie kolumny przełączników - musze sprawdzic
c-111, c-112 podlaczone napewno
c-01 musze sprawdzic
c-22 napewno podlaczone
bezpeiczniki niedawno zmienialem bo zrobilem zwarcie przy podlaczaniu radia to od razu wszystkie sprawdzalem.
nie mam garazu, a zimno jest, nie chce mi sie narazie marznac i moknac sprawdze jak jutro czy cos
Tasmy na kierownicy to raczej nie uszkodzielm bo jej nie sciagalem, do sciagniecia deski odkrecalem przelaczniki te boczne (wycieraczki i kierunki) i sciagalem kierownice, nawet jeszcze w ramwach sprawdzenia czy tam nie podlaczylem kostki odkrecalem airbag. opcja taka ze tempomatu to zbytnio nie uzywam, na klaksonie bardziej mi zalezy bo jezdzac po warszawie sa czesto sytuacje ze ktos sie zagapi i chce we mnei wjechac |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-10-2009, 22:40
|
|
|
Przy walniętej taśmiepowinien wyskoczyć też błąd srs.
Warto sprawdzić, ale też może być prozaiczna przyczyna w postaci "przewiercenia" wiązki kabli pod kolumną wkrętem mocującym obudowę kolumny. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 29-01-2011, 08:24
|
|
|
hej, a mi ostatnio zdechł klakson podczas trąbienia przy skręcie kierownicy, dodatkowo przestał działać tempomat - zapala się, ale nie działa.
Możecie pomóc czego dokładnie przyczyna była w tym temacie? Może samo coś się wypięło?
Pozdrawiam |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 29-01-2011, 11:25
|
|
|
he miałem to samo tylko u mnie był dziwny zbieg okoliczności,mianowicie klakson jeden się upalił a drugi zaśniedział
a tempomat działa tylko na V biegu bynajmniej u mnie, |
|
|
|
 |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 30-01-2011, 09:08
|
|
|
he, to faktycznie muszę sprawdzić klaksony - bo jak sprawdzałem tempomat to nie jestem pewien czy był na 4 biegu (mam automat). |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 30-01-2011, 11:10
|
|
|
no ja mam manuala to u mnie działa tylko na najwyższym biegu |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 30-01-2011, 17:47
|
|
|
tempo w manualu działa na każdym biegu od 40km/h, przynajmniej u mnie. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 31-01-2011, 04:40
|
|
|
ok, dzięki pomoc, co do tempomatu okazało się, że zapomniałem jak go się włącza , zamiast w dół dla potwierdzenia prędkości brałem do góry. Po sprawdzeniu tempomatu, że ok, rozebrałem grilla - okazało się, że urwało się mocowanie wtyczki do klaksonu, więc muszę kupić nowy klakson. |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
|