Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB8A 2.0 D] Skaczące obroty, kopci i słaby
Autor Wiadomość
h4
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2010, 21:06   [CB8A 2.0 D] Skaczące obroty, kopci i słaby

Witam,
godzinkę temu wracałem do domu i nagle auto zrobiło się bardzo słabe i zaczęło kopcić. Na jałowym obroty skaczą 600-800. Nigdy nie miałem problemów z silnikiem, zawsze palił za pierwszym razem, a jak spróbowałem go odpalić na parkingu to dopiero za 2-3 zakręceniem odpalił. Jak otworzyłem maskę to poczułem bardzo mocne uderzenie gorąca i nie wiem czy się przegrzał czy taka temperatura jest normalna (ciężko wyczuć bo dziś było gorąco), ale wskaźnik temp na kokpicie nie pokazywał przegrzania a wiatrak chłodnicy chodził.

Mam kilka podejrzeń, ale może ktoś miał podobną sytuację to proszę o diagnozę.
Moje typy:

1. Zawalone końcówki wtryskiwaczy jakimś syfem
2. Przestawiony pasek rozrządu
3. Zawalony filtr paliwa (ostatnio wymieniany pół roku temu)

Przebieg: 270 000km
Wymiany oleju: co 10tys, zawsze bez dolewek
 
 
Nash 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer V 4D68 GLXD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 23
Skąd: Warszawa/Koszalin
Wysłany: 22-08-2010, 21:30   

Co do filtra paliwa z tego co wiem, masz jego kontrolkę która pali się stale na żółto jeżeli jest z nim problem, jeżeli nie tankowałeś ostatnio w podejrzanych miejscach to szukałbym dalej, pompę i faktycznie sprawdziłbym koła pasowe czy nie biją na boki i jaki jest stan paska, przebiegiem nie sugerowałbym się :biggrin:

pozdrawiam,
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-08-2010, 13:01   

Na poczatek sprawdź stan dolotu i przeczyść w miarę potrzeby, może olej z odmy dał się we znaki.

h4 napisał/a:
1. Zawalone końcówki wtryskiwaczy jakimś syfem


A czy silnik np stuka, drży? Czy tylko skaczą obroty i kopci?

h4 napisał/a:
2. Przestawiony pasek rozrządu


To raczej mało prawdopodobne.

Cytat:
3. Zawalony filtr paliwa (ostatnio wymieniany pół roku temu)


To też. Ja w swoim zmieniałem 2 lata temu. W międzyczasie jeździłem na bioestrze.

Masz możliwość pomiaru kompresji?

Nash napisał/a:
Co do filtra paliwa z tego co wiem, masz jego kontrolkę która pali się stale na żółto jeżeli jest z nim problem


Ale ona wykrywa tylko wodę.
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2010, 11:00   

Chciałem dodać, że na drugi dzień chciałem odwieźć auto do mechanika ale już nie odpalił i hol. Kręcił i odpalał na pół sekundy ale gasł.

Wykluczyliśmy rozrząd, filtr paliwa, uszczelkę pod głowicą.

Prawdopodobnie pompa paliwa, ale to się okaże jutro.

Owczar, nie było żadnych stuków w silniku.

Dam znać co było lub będę pytał co być może.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-08-2010, 11:12   

Pompa paliwa wydaje się być bardzo prawdopodobna, bo usterka wystąpiła nagle. Miejmy nadzieję, że nic poważnego.
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2010, 20:37   

Jednak nie pompa. Pompa jest podobno sprawna.

Paliwa nie pobiera, nie odpala. Nie wiadomo co jest.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-08-2010, 20:44   

Pomierz kompresje i podaj wyniki
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 27-08-2010, 20:46   

A na pewno filtr paliwa jest ok?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2010, 20:09   

Był przestawiony zapłon.
Jutro odbieram auto 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.