[ FOTO ] Nowy projekt AMS -World Challenge GT GT-R! |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 06-04-2010, 00:02 [ FOTO ] Nowy projekt AMS -World Challenge GT GT-R!
|
|
|
Duża częścią naszego bussinesu w AMS jest budowa i przygotowanie rożnych auto do zawodów motosportu. Sukcesy oraz doświadczenie z naszego rozbudowanego programu motosporty pozwalają nam oferowanie mocnych samochodów dla naszych klientów.
Kilka miesięcy temu mięliśmy dwójkę klientów, którzy zawierzyli nam prace na zbudowanie dwóch bardzo zawansowanych EVO na tor:
„Silver bullet” EVO X
http://www.amsperformance.com/s_bullet.php
Oraz „Blue Demon” EVO VIII
http://www.amsperformance.com/blue_demon.php
Klienci, którzy są bardzo dobrymi przyjaciółmi postanowili zbudować następne auto na tor, tym razem jest to nowy Nissan GT-R. Tak jak było z EVO klienci zakpili nowego GT-Ra z lokalnego salonu z dostarczeniem do AMSu. Auto dotarło do nas z 74 milami na liczniku!
Dwa dni temu zabraliśmy się do rozbiórki nowego GT-Ra. W planach jest kilka podstawowych przeróbek na dodanie mocy w postaci naszego zestawu SR-750 oraz zaawansowane przeróbki zawieszenia, hamulców oraz usztywnienia budy plus dieta. Lista części obejmuje niektóre z najlepszych komponentów w branży wiec GT-R zapowiada się na prawdziwe bestie na tor.
Oto kilka fotek Nissana, kiedy do nas dotarł:
 |
Ostatnio zmieniony przez Rysiek@AMS 12-08-2010, 17:59, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 06-04-2010, 00:13
|
|
|
Oto kilka zdjęć z postępów przy prac. Mechanik Eric Jones był bardzo zapracowany przy projekcie w ostatnich dwóch dniach. Auto będzie tylko do użytku na torze wiec pierwszym stopniem było zważenie Godzili! Waga auto z pełnym fabrycznym wyposażeniem 3, 908 funtów.
Fabryczne drzwi sa także usunięte, waza 68 funtów, wersje z karbony sa juz w drodze.
Więcej wkrótce!
Z poważaniem Ryszard. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-04-2010, 00:25
|
|
|
Zapowiada się bardzo ciekawy projekt. Powodzenia w realizacji. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2010, 11:16
|
|
|
Fajnie, że ktoś juz może dzisiaj to dłubać, ja pewnie za 10-15lat będę mógł tym się bawić |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 06-04-2010, 22:02
|
|
|
Czarek trzeba do Obamy napisać żeby wziął Polskę za 52-gi stan. może wtedy będzie lepiej
Rysiek@AMS, zazdroszczę Wam zaplecza technicznego i roboty |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-04-2010, 22:27
|
|
|
Kurde, nowe auto tak rozbabrać? Niewiele z tej nysy zostanie jak do końca łapy wsadzicie Swoją drogą ludzie to mają fantazję |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 06-04-2010, 23:14
|
|
|
Dziękuje bardzo za mile komentarze! Oto kilka nowych fotek z dzisiejszych postępów przy prac.
Wnętrze auta jest kompletnie usunięte.
Kolekcja fabrycznych komputerów
Także usunięte były przednie i tylnie okna, aby ułatwić prace przy klatce
Przygotowania do usunięcia skrzyni
GT-R wygląda jak poduszkowiec
Skrzynia czekająca na przeróbki
Fabryczny bak był także usunięty, GT-R będzie wyposażony w fuel cell. Niedługo także będą zaczęte prace przy klatce.
Więcej wkrótce!
Ryszard. |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 17-05-2010, 21:57
|
|
|
Kilka nowsci z postępów przy projekcie.
Sirodek jest Just praktycznie ogolony z każdej nie potrzebnej blachy.
Godzilla zasługuje tylko na najlepsze komponenty; JRZ Triple Adjustable Shocks!
Przymierzenia szerszych kol oraz szerszych błotników z carbonu.
Nasz specjalista od zawieszenia Justin przymierza zawieszenie JRZ.
Oraz dalsze postępy diety…
Więcej wkrótce
Ryszard |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 28-05-2010, 17:50
|
|
|
Projekt GT-R na tor sunie do przodu!
Pojawił się fotel Recaro
Justin rozpoczął prace przy mocowaniu siedzenia:
Sean kontynuuje prace przy odchudzaniu GTRa, usunięte została aluminiowa cześć za tylnym siedzeniem oraz niepotrzebne mocowania i uchwyty z tylu auta, aby ułatwić dostęp to regulacji amortyzatorów.
Justin także modyfikował fabryczna kolumnę sterowania zaoszczędzając 7 funtów!
Auto otrzymuje pełna klatkę wiec fabryczne usztywnienie dachu nie będzie potrzebne.
Obecnie usunęliśmy 9.5 kg niepotrzebnej blachy z Nissana. Następnym krokiem będzie budowa klatki.
Więcej wkrótce
Ryszard |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 28-05-2010, 17:50
|
|
|
Kilka fotek z pacy przy klatce.
 |
|
|
|
 |
maklakus
Mitsumaniak

Auto: 200sx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 378 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-05-2010, 18:13
|
|
|
coś niesamowitego - zazdroszczę ci takiej roboty
ps. przepiękne warsztaty tam macie czyściutko, pięknie
czekam z niecierpliwością na następne relacje foto z prac i może jakiś filmik ? |
|
|
|
 |
rapart
Forumowicz JDM maniak

Auto: Cyborg R Wannabe CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 130 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31-05-2010, 19:18
|
|
|
Genialnie Cały czas śledzę wszystkie Wasze projekty. Nadal Wasza Godzilla jest najszybsza na 1/4 mili? |
_________________
Mitsubishi Colt CA4A Cyborg R Wannabe |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 09-06-2010, 16:18
|
|
|
Dziękuje za mile odpowiedzi. Filmy są już w planach
areajdm napisał/a: | Genialnie Cały czas śledzę wszystkie Wasze projekty. Nadal Wasza Godzilla jest najszybsza na 1/4 mili? |
GT-R wyposażony w większe turbiny Greddy 20G pokonał nasz czas 1/4 mili, to było do przewidzenia. Naszym celem było być pierwszymi w b barierze 9-cio sekundowej. Nasz obecny cel jest być pierwszym GT-R w barierze 8 sekund
Kilka więcej fotek z pracy przy klatce….
Po wstępnych spawach klatka została obniżona dla ułatwienia prac. Materiał użyty przy klatce jest mild steel zgodnie z zasadami serji, w której klient chce uczestniczyć.
W kolejnym trybie GT-R otrzyma kilka przeróbek mechanicznych.
 |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 16-06-2010, 19:17
|
|
|
Nowe fotki z pracy przy “Track GT-R”
Klient zażyczył zwiększona pojemność baku paliwa z odpowiednim rozkładem wagowym. Zgodnie z życzeniem ekipa zaczęła prace przy projektowaniu baku z karbonu w stylu „siodła”. Pierwszy stopień to wycięcie fabrycznej podłogi z tylu samochodu.
Oto pierwszy oraz bardzo prosty model baku, w następnych dniach ekipa inżynierów zmierzy odległości naszym maszyna CMM i zacznie projektować bak w Solidworks.
W tym czasie GT-R udał się w ręce mechaników na instalacje komponentów z naszego pakietu SR750. Auto otrzymuje zestaw naszych billet turbin, które pozwolą zrealizowanie celów mocy.
Także zainstalowana została duża chłodnica, z CBRD.
Ujecie rozebranej komory silnika
Czas na instalacje AMS GT-R Billet turbo upgrades
Więcej wkrótce!
Ryszard |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-06-2010, 20:29
|
|
|
Respect! Jakbym oglądał zdjęcia z Marsa! Powodzenia! |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
|