Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ FOTO ] Nowy projekt AMS -World Challenge GT GT-R!
Autor Wiadomość
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 06-04-2010, 00:02   [ FOTO ] Nowy projekt AMS -World Challenge GT GT-R!

Duża częścią naszego bussinesu w AMS jest budowa i przygotowanie rożnych auto do zawodów motosportu. Sukcesy oraz doświadczenie z naszego rozbudowanego programu motosporty pozwalają nam oferowanie mocnych samochodów dla naszych klientów.

Kilka miesięcy temu mięliśmy dwójkę klientów, którzy zawierzyli nam prace na zbudowanie dwóch bardzo zawansowanych EVO na tor:
„Silver bullet” EVO X
http://www.amsperformance.com/s_bullet.php
Oraz „Blue Demon” EVO VIII
http://www.amsperformance.com/blue_demon.php

Klienci, którzy są bardzo dobrymi przyjaciółmi postanowili zbudować następne auto na tor, tym razem jest to nowy Nissan GT-R. Tak jak było z EVO klienci zakpili nowego GT-Ra z lokalnego salonu z dostarczeniem do AMSu. Auto dotarło do nas z 74 milami na liczniku!
Dwa dni temu zabraliśmy się do rozbiórki nowego GT-Ra. W planach jest kilka podstawowych przeróbek na dodanie mocy w postaci naszego zestawu SR-750 oraz zaawansowane przeróbki zawieszenia, hamulców oraz usztywnienia budy plus dieta. Lista części obejmuje niektóre z najlepszych komponentów w branży wiec GT-R zapowiada się na prawdziwe bestie na tor.

Oto kilka fotek Nissana, kiedy do nas dotarł:













Ostatnio zmieniony przez Rysiek@AMS 12-08-2010, 17:59, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 06-04-2010, 00:13   

Oto kilka zdjęć z postępów przy prac. Mechanik Eric Jones był bardzo zapracowany przy projekcie w ostatnich dwóch dniach. Auto będzie tylko do użytku na torze wiec pierwszym stopniem było zważenie Godzili! Waga auto z pełnym fabrycznym wyposażeniem 3, 908 funtów.









































Fabryczne drzwi sa także usunięte, waza 68 funtów, wersje z karbony sa juz w drodze.











Więcej wkrótce!

Z poważaniem Ryszard.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-04-2010, 00:25   

Zapowiada się bardzo ciekawy projekt. Powodzenia w realizacji.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2010, 11:16   

Fajnie, że ktoś juz może dzisiaj to dłubać, ja pewnie za 10-15lat będę mógł tym się bawić :wink:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 06-04-2010, 22:02   

Czarek trzeba do Obamy napisać żeby wziął Polskę za 52-gi stan. może wtedy będzie lepiej :D
Rysiek@AMS, zazdroszczę Wam zaplecza technicznego i roboty :)
_________________
CA0
Galant II
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-04-2010, 22:27   

Kurde, nowe auto tak rozbabrać? Niewiele z tej nysy zostanie jak do końca łapy wsadzicie :lol: Swoją drogą ludzie to mają fantazję :p
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 06-04-2010, 23:14   

Dziękuje bardzo za mile komentarze! Oto kilka nowych fotek z dzisiejszych postępów przy prac.

Wnętrze auta jest kompletnie usunięte.





Kolekcja fabrycznych komputerów



Także usunięte były przednie i tylnie okna, aby ułatwić prace przy klatce



Przygotowania do usunięcia skrzyni







GT-R wygląda jak poduszkowiec





Skrzynia czekająca na przeróbki





Fabryczny bak był także usunięty, GT-R będzie wyposażony w fuel cell. Niedługo także będą zaczęte prace przy klatce.

Więcej wkrótce!

Ryszard.
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 17-05-2010, 21:57   

Kilka nowsci z postępów przy projekcie.
Sirodek jest Just praktycznie ogolony z każdej nie potrzebnej blachy.





Godzilla zasługuje tylko na najlepsze komponenty; JRZ Triple Adjustable Shocks!


Przymierzenia szerszych kol oraz szerszych błotników z carbonu.






Nasz specjalista od zawieszenia Justin przymierza zawieszenie JRZ.








Oraz dalsze postępy diety…




Więcej wkrótce

Ryszard
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 28-05-2010, 17:50   

Projekt GT-R na tor sunie do przodu!

Pojawił się fotel Recaro


Justin rozpoczął prace przy mocowaniu siedzenia:





Sean kontynuuje prace przy odchudzaniu GTRa, usunięte została aluminiowa cześć za tylnym siedzeniem oraz niepotrzebne mocowania i uchwyty z tylu auta, aby ułatwić dostęp to regulacji amortyzatorów.






Justin także modyfikował fabryczna kolumnę sterowania zaoszczędzając 7 funtów!




Auto otrzymuje pełna klatkę wiec fabryczne usztywnienie dachu nie będzie potrzebne.




Obecnie usunęliśmy 9.5 kg niepotrzebnej blachy z Nissana. Następnym krokiem będzie budowa klatki.

Więcej wkrótce

Ryszard
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 28-05-2010, 17:50   

Kilka fotek z pacy przy klatce.



















 
 
 
maklakus 
Mitsumaniak


Auto: 200sx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 378
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-05-2010, 18:13   

coś niesamowitego - zazdroszczę ci takiej roboty ;)

ps. przepiękne warsztaty tam macie ;) czyściutko, pięknie :)

czekam z niecierpliwością na następne relacje foto z prac i może jakiś filmik ?
 
 
 
rapart 
Forumowicz
JDM maniak


Auto: Cyborg R Wannabe CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 130
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-05-2010, 19:18   

Genialnie ;) Cały czas śledzę wszystkie Wasze projekty. Nadal Wasza Godzilla jest najszybsza na 1/4 mili? ;)
_________________

Mitsubishi Colt CA4A Cyborg R Wannabe
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 09-06-2010, 16:18   

Dziękuje za mile odpowiedzi. Filmy są już w planach :D

areajdm napisał/a:
Genialnie ;) Cały czas śledzę wszystkie Wasze projekty. Nadal Wasza Godzilla jest najszybsza na 1/4 mili? ;)


GT-R wyposażony w większe turbiny Greddy 20G pokonał nasz czas 1/4 mili, to było do przewidzenia. Naszym celem było być pierwszymi w b barierze 9-cio sekundowej. Nasz obecny cel jest być pierwszym GT-R w barierze 8 sekund :twisted:



Kilka więcej fotek z pracy przy klatce….








Po wstępnych spawach klatka została obniżona dla ułatwienia prac. Materiał użyty przy klatce jest mild steel zgodnie z zasadami serji, w której klient chce uczestniczyć.















W kolejnym trybie GT-R otrzyma kilka przeróbek mechanicznych.
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 16-06-2010, 19:17   

Nowe fotki z pracy przy “Track GT-R”

Klient zażyczył zwiększona pojemność baku paliwa z odpowiednim rozkładem wagowym. Zgodnie z życzeniem ekipa zaczęła prace przy projektowaniu baku z karbonu w stylu „siodła”. Pierwszy stopień to wycięcie fabrycznej podłogi z tylu samochodu.











Oto pierwszy oraz bardzo prosty model baku, w następnych dniach ekipa inżynierów zmierzy odległości naszym maszyna CMM i zacznie projektować bak w Solidworks.


W tym czasie GT-R udał się w ręce mechaników na instalacje komponentów z naszego pakietu SR750. Auto otrzymuje zestaw naszych billet turbin, które pozwolą zrealizowanie celów mocy.










Także zainstalowana została duża chłodnica, z CBRD.



Ujecie rozebranej komory silnika


Czas na instalacje AMS GT-R Billet turbo upgrades :D







Więcej wkrótce!

Ryszard
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-06-2010, 20:29   

Respect! Jakbym oglądał zdjęcia z Marsa! Powodzenia!
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.