|
[1.8 GDI] Koło pasowe |
| Autor |
Wiadomość |
CycuBoss
Nowy Forumowicz :))
Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 31-01-2011, 22:28 [1.8 GDI] Koło pasowe
|
|
|
Witam,
Mam taki problem, Piszczał mi pasek klinowy, wiec kupiłem dwa nowe paski, mechanik założył naciągnął wszystko ok, mijają dwa dni pasek piszczy jadę do niego podciągnął i za dwa dni to samo. Znajomy im sprawdził mówi ze paski naciągnięte odpowiednio, popryskał mi czymś do pasków i spokój na jeden dzień.
I teraz objawy, pasek nie piszczy zawsze tylko od czasu do czasu, jak kręcę kierownicą to obroty falują do 1500, raz mi pisnął to światła przygasły. Powiedziano mi ze to może być zużyte koło pasowe, rowki są za płytkie i dlatego. Jeżeli tak jest to które? Na wale? I czy można to jakoś naprawić/zregenerować jeśli nie to ile to kosztuje??
Pozdrawiam Jakub |
|
|
|
 |
kolo_j
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 31-01-2011, 22:44
|
|
|
nie znam sie za dobrze na tym ale jak by co to mam takie kolko pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23682 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-02-2011, 09:38
|
|
|
| CycuBoss, a może pochwal się jakiej marki wrzuciłeś paski |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
CycuBoss
Nowy Forumowicz :))
Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 01-02-2011, 14:24
|
|
|
| Chciałem zakupić oryginał ale Łódzki serwis mnie olewał wiec kupiłem mitsuboshi. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23682 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-02-2011, 14:31
|
|
|
| Trzeba sprawdzić jak się osadza pasek w kole pasowym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
CycuBoss
Nowy Forumowicz :))
Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 01-02-2011, 14:34
|
|
|
| Mógłbyś powiedzieć jak sprawdzić, tzn jak to się sprawdza? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23682 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-02-2011, 15:26
|
|
|
| Najlepiej zdemontowac koło, sprawdzić je także na mozliwośc rozwulkanizowania. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-02-2011, 17:57
|
|
|
Zmierz suwmiarką wysokość przekroju paska i głębokość koła oraz załóż pasek na koło i zmierz ile wynosi odległość od paska do krawędzi koła.
I jeśli na nowym pasku:
grubość paska+odległość od paska do górnej krawędzi koła=głębokości koła
tzn. koło jest zużyte i pasek opiera się nie na klinach a dolnej części rowka w kole. |
|
|
|
 |
|
|