 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wycieraczka |
Autor |
Wiadomość |
tomekhydra
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 81 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 17-07-2010, 19:37 wycieraczka
|
|
|
Witam,dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka-lewa wycieraczka po machnięciu kilka razy
przestała się ruszać,jest całkiem lużna .Jakiś czas temu wymieniałem przednią szybe(kamyczek ) w pewnej renomowanej firmie w Toruniu i od tego czasu nie używałem
wycieraczek-jakoś nie padało.Po pobieżnych oględzinach wydaje mi się że zerwało się jakieś cięgno,lub wyczepił się jakiś element napędu wycieraczki.Jak potwierdzą się moje przypuszczenia to podam nazwe firmy .
Wracając do tematu-mam pytanie ;rozbierał ktoś listwę podszybia i mechanizm wycieraczki? Są potrzebne jakieś specjalistyczne nażędzia?,i wogóle jak się do tego zabrać?
pzdr tomek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 17-07-2010, 19:55 Re: wycieraczka
|
|
|
tomekhydra napisał/a: | Witam,dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka-lewa wycieraczka po machnięciu kilka razy
przestała się ruszać,jest całkiem lużna .Jakiś czas temu wymieniałem przednią szybe(kamyczek ) w pewnej renomowanej firmie w Toruniu i od tego czasu nie używałem
wycieraczek-jakoś nie padało.Po pobieżnych oględzinach wydaje mi się że zerwało się jakieś cięgno,lub wyczepił się jakiś element napędu wycieraczki.Jak potwierdzą się moje przypuszczenia to podam nazwe firmy .
Wracając do tematu-mam pytanie ;rozbierał ktoś listwę podszybia i mechanizm wycieraczki? Są potrzebne jakieś specjalistyczne nażędzia?,i wogóle jak się do tego zabrać?
pzdr tomek |
To nie wina tych co montowali szybe, to się często zdarza, trzeba będzie wymienić.
Klucz sztorcowy "10" i "12" |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tomekhydra
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 81 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 18-07-2010, 18:49 !
|
|
|
Witam ponownie ,potwierdziła sie moja diagnoza;po odkręceniu podszybia okazało się iż wyczepiło się cięgno łączące prawą wycieraczkę z lewą.Pod prawą wycieraczką od strony dna grodzi jest taki biały(coś jak teflon)element , na który wciskana jest końcówka cięgna
z tego samego materiału.Po wciśnięciu na miejsce wszystko ok ,nie wiem tylko czy nie wskakuje za lekko i czy nie spadnie za jakiś czas Wskakuje z wyrażnym klikiem.
Czy cięgno spadło samo czy zostało naruszone przez majstra przy wymianie szyby tego nie wiem,więc nie będę kogoś oczerniał
zastanawiam sie tylko czy ewentualnie można zakupić nowy element łącznikowy,czy trzeba kupić cały kpl cięgna ?Ma ktoś wiedzę na ten temat?pzdr tomek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-07-2010, 19:50
|
|
|
napisałem ci, ze to się wyrabia. I tak wyskoczy za jakiś czas. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
momich
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: Szydłowo
|
Wysłany: 25-08-2010, 14:02
|
|
|
"zastanawiam sie tylko czy ewentualnie można zakupić nowy element łącznikowy,czy trzeba kupić cały kpl cięgna"
Niestety trzeba kupić cały koplet |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-08-2010, 19:01
|
|
|
momich napisał/a: | "zastanawiam sie tylko czy ewentualnie można zakupić nowy element łącznikowy,czy trzeba kupić cały kpl cięgna"
Niestety trzeba kupić cały koplet |
cały mechanizm, bez silniczka |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
keraj998
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID Long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 8 Skąd: LLB
|
Wysłany: 26-08-2010, 22:22
|
|
|
ja za to g ...o plus wycieraczki w ASO zapłaciłem 1k PLN |
_________________ "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący" |
|
|
|
 |
taz
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 31 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 26-08-2010, 22:41
|
|
|
Polecam troszkę się pobawić i dorobić od innego auta.
Ja osobiście przerobiłem mechanizm z el. pochodzących z fora eskorta 97.
Podobne rozwiązanie. Główkę przełożyłem ramiona przedłużyłem i od paru miesięcy chodzi bez problemu. |
|
|
|
 |
|
|