 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] "nauka wolnych obrotów" + wycięty k |
Autor |
Wiadomość |
rwd14b
Nowy Forumowicz
Auto: carisma II 1.9 DID, I 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: zawiane
|
Wysłany: 23-08-2010, 15:29 [Cari 1.8 GDI] "nauka wolnych obrotów" + wycięty k
|
|
|
witam, posiadam cari GDI z wyciętym katalizatorem (po zakupie sie zorientowałem). Chce ją nauczy obrotów, bo falują strasznie (może pomoże:). Tylko nie wiem czy mogę zrestartowac kompa, gdy nie ma katalizatora. Chodzi mi o to czy komp nie jest jakoś specjalnie ustawiony w związku z tym brakiem i tylko pogorszę sprawę. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 23-08-2010, 15:36
|
|
|
nie bedzie problemu, tylko na początku wyczyść przepustnice,ja robiłem to kilka dni temu, z falującymi obrotami walczyłem 2 lata a okazało się,że uszczelka pod przepustnicą była nie dobra,a niby wyglądała bardzo dobrze.Pojawił mi się taki problem,ze jak wyczyściłem przepustnicę zaczeło szarpać silnikiem,rezonans na całą karoserię przechodził.Postanowiłem ,wiec zrobic nową uszczelkę, wyciołem z kartonu po butach uszczelkę wsadziłem do oleju na 20 min,jak już się cała dobrze zalała załozyłem,jakie było moje zdziwienie jak obroty sie ustabilizowały a ja biedny 2 lata z tym walczyłem.No może jescze delikatnie zafaluje bez obciązenia,przy włączonej klimie nawet nie drgnie.Spróbuj może też masz taką błachostkę |
|
|
|
 |
rwd14b
Nowy Forumowicz
Auto: carisma II 1.9 DID, I 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: zawiane
|
Wysłany: 23-08-2010, 21:20
|
|
|
dzięki, jutro dam mu lekcję. Przepustnice mam czyściutką, bo to była pierwsza rzecz jaką zbadałem przy tych nierównych obrotach. Ale patrzyłem z zewnatrz, wiec faktycznie wina może leżec w np uszczelce |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-08-2010, 22:43
|
|
|
Witam
Pozwolę sobie dopiąć się do tego tematu...
Niecałe 2 miesiące temu kupiłem Carisme i niestety musiałem wymienić akumulator.
Po odłączeniu i ponownym podłączeniu nowego pojawiło się coś nowego.
Mianowicie po zapaleniu silnika przez pierwsze kilka minut pracuje on na około 1300-1500rpm, wcześniej dużo szybciej obroty wracały do "normalnego" poziomu.
Moje pytanie brzmi czy można jakoś samemu nauczyć Carismę obrotów, ażeby wracała szybciej do normalnych ??? Jeżeli tak to w jaki sposób ??
Mam carisme z 1996 r 1834 ccm SOHC, 115KM z silnikiem chyba 4G93
P.S. Potrzebuje tez zmienić Tłumik końcowy, jeżeli ktoś posiada chętnie odkupię.
Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
rwd14b
Nowy Forumowicz
Auto: carisma II 1.9 DID, I 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: zawiane
|
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-08-2010, 10:18
|
|
|
Dzięki za odpowiedź i sorry, za dublowanie tematu.
Mam nadzieję, że na silniku nie GDI też zadziała
PZDR |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
|
|