Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[PYTANIE] Zmiana przełożeń w mostach
Autor Wiadomość
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 18-09-2010, 09:30   [PYTANIE] Zmiana przełożeń w mostach

Czy ktoś z szanownego grona zmieniał przełożenie w mostach Pajero
Dokładnie interesuje mnie zmiana przełożeń z 4,875 na wolniejsze 5,285

Troszkę się interesowałem i można za nieduże pieniądze znaleźć kompletne mosty.
Ale przełożenie 5,285 występowały tylko w Pajero Long 2,5TD ze skrzynią automatyczna i skrzynią rozdzielczą super select . No chyba ze o czymś nie wiem .

Ja mam Skrzynie Easy Select i tu się rodzi pytanie czy przedni most pasuje od SS do ES w sensie ze ma takie same mocowanie do ramy i takie same półosie . Pomija tu fakt ze SS ma rozpinaną półoś . Ewentualnie czy same przełożenie koła talerzowego razem z wałkiem atakującym jest możliwe. Czyli ten sam rozstaw śrub w mechanizmie różnicowym żeby przykręcić koło talerzowe .

Częściowo sam odpowiedziałem na te pytanie bo jeżeli przejrzymy specyfikacje blokad ARB to jedna blokada pasuje do wszystkich przełożeń w przednim moście z silnikiem 2,5 TD
No ale może ktoś przerabiał ten temat i może cos dokładniej się wypowiedzieć .

No i jeszcze jest kwestia tylnego mostu .
To że cały kompletny most jest taki sam niezależnie od wersji silnikowej to wiem przynajmniej jeżeli chodzi o Diesla .
Ale czy można przełożyć sam wałek atakujący z kołem talerzowym od wersji bez blokady do mostu z blokada . Pomijam tu fakt odpowiedniej regulacji luzu miedzy zębnego i tego ze źle wyregulowany most skończy się po 20 km .Albo będzie wył niemiłosiernie.

Ewentualnie czy ktoś zmieniał przełożenia w reduktorze na wolniejsze bo fabryczne 1,9 to jakoś tak dla mnie za szybko ten samochód jedzie .

[ Dodano: 29-12-2010, 21:53 ]
Niestety nikt nie odpowiedział mi na pytanie .

To zadam drugie
Czy ktoś wie kto by posiadał kompletne mosty z półosiami tarczami zaciskami przedni i tylni z blokadą o przełożeniu 5,285 .
Lub ewentualnie posiada i chętnie by sprzedał .
Mosty o takich przełożeniach występowały w Długim Pajero z 2,5 litrowym silnikiem Diesla i Automatyczna skrzynią biegów.
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.