 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jakie LPG do Galanta 2.0, V6, 24V, 150 koni, 96r. . |
Autor |
Wiadomość |
bielonek [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2007, 15:58 Jakie LPG do Galanta 2.0, V6, 24V, 150 koni, 96r. .
|
|
|
Mam pytanie kupiłem Galanta takiego jak w temacie i muszę wrzucić go w gaz, chce założyć zwykłą instalację taką za 2 - 2.5 tyś zł, słyszałem że też na tych silnikach takie chodzą nie chce się wykosztowywać instalacją sekwencyjną za 4.5 tyś. . Prosił bym o wypowiedź użytkowników tego auta z instalacją gazową czy wszystko ładnie, pięknie chodzi na zwykłej instalacji, czy są jakieś problemy z tym modelem, jeśli tak to jakie?? Pozdrawiam Bielonek. |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2007, 10:59
|
|
|
TYLKO SEKWENCJA!!!! Nie daj się nabrać!!! |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2007, 12:04
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | TYLKO SEKWENCJA!!!! Nie daj się nabrać!!! |
Popieram - tylko sekwencja |
|
|
|
 |
BodoV6 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2007, 16:47
|
|
|
Możesz założyć "zwykłą" instalację z emulatorem wtrysków + "bum-klapka"
Zwróć uwagę tylko na parownik aby był to ten większy, na większe moce.
Podstawa to dobry zakład montujący instalację
przełączanie na lpg po przekroczeniu 3000obr/min
Koszt ok. 1800zł z butlą w kole
mam tak od prawie 2 lat bez jakichkolwiek problemów.
sekwencja jest zdecydowanie lepsza. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 18-04-2007, 19:12
|
|
|
BodoV6 napisał/a: | Koszt ok. 1800zł z butlą w kole
mam tak od prawie 2 lat bez jakichkolwiek problemów.
sekwencja jest zdecydowanie lepsza. |
i wcale nie tak wiele drozsza od solidnej 2 generacji, bielonek pisze o 2.5kpln, ja widzialem juz oferty za 2.7kpln do v6, ale mysle, ze 3 bedzie juz spokojnie osiagalne w solidnym warsztacie i z polskim kompem, ostatnio coraz wiecej dobrego slysze sie o stag300. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
|
|