Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie LPG do Galanta 2.0, V6, 24V, 150 koni, 96r. .
Autor Wiadomość
bielonek
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2007, 15:58   Jakie LPG do Galanta 2.0, V6, 24V, 150 koni, 96r. .

Mam pytanie kupiłem Galanta takiego jak w temacie i muszę wrzucić go w gaz, chce założyć zwykłą instalację taką za 2 - 2.5 tyś zł, słyszałem że też na tych silnikach takie chodzą nie chce się wykosztowywać instalacją sekwencyjną za 4.5 tyś. . Prosił bym o wypowiedź użytkowników tego auta z instalacją gazową czy wszystko ładnie, pięknie chodzi na zwykłej instalacji, czy są jakieś problemy z tym modelem, jeśli tak to jakie?? Pozdrawiam Bielonek.
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 10:59   

TYLKO SEKWENCJA!!!! Nie daj się nabrać!!!
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 12:04   

Tomas79 napisał/a:
TYLKO SEKWENCJA!!!! Nie daj się nabrać!!!


Popieram - tylko sekwencja
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 16:47   

Możesz założyć "zwykłą" instalację z emulatorem wtrysków + "bum-klapka"
Zwróć uwagę tylko na parownik aby był to ten większy, na większe moce.
Podstawa to dobry zakład montujący instalację
przełączanie na lpg po przekroczeniu 3000obr/min
Koszt ok. 1800zł z butlą w kole
mam tak od prawie 2 lat bez jakichkolwiek problemów.

sekwencja jest zdecydowanie lepsza.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 18-04-2007, 19:12   

BodoV6 napisał/a:
Koszt ok. 1800zł z butlą w kole
mam tak od prawie 2 lat bez jakichkolwiek problemów.

sekwencja jest zdecydowanie lepsza.


i wcale nie tak wiele drozsza od solidnej 2 generacji, bielonek pisze o 2.5kpln, ja widzialem juz oferty za 2.7kpln do v6, ale mysle, ze 3 bedzie juz spokojnie osiagalne w solidnym warsztacie i z polskim kompem, ostatnio coraz wiecej dobrego slysze sie o stag300.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.