Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty, duże spalanie LPG i skok temperatury
Autor Wiadomość
adami91 
Nowy Forumowicz

Auto: e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: sandomierz
  Wysłany: 05-08-2010, 13:29   Wysokie obroty, duże spalanie LPG i skok temperatury

Witam.jest to moj pierwszy post..
zakupiłem w maju gala 2.0 16v 93.b+g była w nim chłodnica zamontowana bodajze od colta nie był podpiety wentylator postanwiłem podpiac i nawet wszystko chodziło jak nalezy,az do nie dawna zaczeło cos szwankowac zaczoł palig 25litrow gazu co jest to nie wyobrazalne przy 2-litrowym silnku..przykreciłemgo i palił o wiele mniej 13-15litrow jezdziłem tak moze z tydzien.wiadome nie było mocy jak był tak ukrucony ..gdy dodawałem gazu to tak jak by go muliło zalewało no nie wiem poprostu stał w miejscu dopier gdy powoli dodawałem to jakos sie swoim tepem zbierał ..dzisiaj pojechałem zalac gazu/gdy odpaliłem obroty odrazu wskoczyły na 2tys i nic mniej utrzymywały sei przy 2 tys..nie porownywalne było to w z tym gdy pierwszy raz go ukruciłem miał mocy i nie brakowało mu no ale spalanie to tez chyba nie był małe ..az tu nagle zaczeło mi wode gotowac po przejechaniu zaledwie 1kilometra......co moze byc nie tak jesli odorty same ustawiaja sie przy 2k i wode mi gotuje bardzo szybko..prosze o porade ..
Ostatnio zmieniony przez Owczar 05-08-2010, 16:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-08-2010, 14:01   

adami91 napisał/a:
co moze byc nie tak jesli odorty same ustawiaja sie przy 2k i wode mi gotuje bardzo szybko..prosze o porade ..
Za mało płynu chłodniczego w układzie lub układ chłodzenia zapowietrzony.
 
 
adami91 
Nowy Forumowicz

Auto: e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: sandomierz
Wysłany: 05-08-2010, 15:17   

aha ..sprawdze ..a czy to tez moze byc przyczyna ze na 2 tys obroty sie utrzymuja jak je wczesniej ustawiłem jak potrzeba ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-08-2010, 16:22   

adami91, prośba ode mnie. Postaraj się pisać jaśniej, bez pośpiechu.

Z tego co piszesz, to masz zwykłe LPG. Sprawdź płyn tak jak napisał Hugo, a następnie jedź na regulację gazu. Tego się nie reguluje od tak. Trzeba troszkę doświadczenia. Nie kopci CI przypadkiem na biało? Nie masz płynu w oleju, albo ciśnienia w układzie chłodzenia?
 
 
adami91 
Nowy Forumowicz

Auto: e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: sandomierz
Wysłany: 05-08-2010, 16:43   

nic z tych rzeczy ani nie kopci na biało ani cisnienie nie ma w układzie chłodzenia ..tylko tempertatura bardzo szybko rosnie ..przed chwila wykreciłem chłodnice dlatego ze waz ktory jest na gorze chłodnicy był goracy a ten na dole zimny..odkreciłem korek i było widac ze para leci z tego gornego przewodu,woda w chłodnicy zimna była......obroty po odpaleniu sa 2k i spadaja do 2k (wczesniej regulowałem obroty i było na 850-900).poponownym odpaleniu takie cos zaczeło sie dziac
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-08-2010, 17:41   

Masz do wymiany termostat. Znajduje się tam gdzie dolny wąż dochodzi do silnika. Musisz odkręcić obudowę i wymienić. Koszt jakieś 20-30zl.
 
 
adami91 
Nowy Forumowicz

Auto: e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: sandomierz
Wysłany: 05-08-2010, 18:39   

aha..jak mus to mus postaram sie jutro kupic..podłaczyłem chłodnice bez wymiany dolałem płynu i temp jest ok stoi tak jak wczesniej tylko ze nadal przewod ten dolny jest zimny
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-08-2010, 23:12   

To odpal go i poczekaj dłużej obserwując czy nie skacze temp silnika. Jeśli wentylatory się włączą a dolny przewód nadal będzie zimny i temp będzie rosłą to termostat d wymiany. Jeśli zrobi się ciepły to z termostatem ok. Brakowąło płynu?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-08-2010, 23:36   

Termostat do wymiany.
 
 
adami91 
Nowy Forumowicz

Auto: e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: sandomierz
Wysłany: 05-08-2010, 23:56   

nie da rady sprawdzic czy wentylator sie właczy..wgl nie jest podpiety pod jakis czujnik ..włacza sie go innym przełacznkiem zawsze jest właczony ....dokładniej mozecie podac gdzie ten termostat sie znajduje chodzi mi o ten przewod dolny ...plynu brakowało ale silnik nie brał wywalało go poprzez korek ..
Ostatnio zmieniony przez adami91 05-08-2010, 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-08-2010, 23:58   

Tam gdzie wchodzi dolny wąż od chłodnicy.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-08-2010, 00:03   

adami91 napisał/a:
nie da rady sprawdzic czy wentylator sie właczy..wgl nie jest podpiety pod jakis czujnik ..włacza sie go innym przełacznkiem zawsze jest właczony ....
Czy ktoś coś wie z tego zdania? Ja nic. A chętnie bym pomógł. Weź się w garść kolego.
 
 
adami91 
Nowy Forumowicz

Auto: e55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: sandomierz
Wysłany: 06-08-2010, 08:47   

chodzi mi o to ze wentylator nie jest podpiety tak jak nalezy,kupiłem gala juz z nie podpiety.nie było zadnych kabli zeby go podłaczyc tak jak nalezy..wiec podpiołem go na krotko..
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-08-2010, 11:41   

adami91, sprawdź czujnik temperatury silnika.
_________________

 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 08-08-2010, 15:43   

witam ja miałem podobny przypadek co prawda w innym aucie ale przypadek ten sam mianowicie parownikiem przedostawał mi się gaz do układu chłodzenia temperatura szybko wskakiwała na czerwone i gotowało wodę i znacznie więcej zaczoł palić gazu jedyny sposób aby to sprawdzić to pojechać do gazownika i niech sprawdzi czujnikiem od gazu czy w chłodnicy jest gaz
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.