 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:55 |
Pare pytan o Carisme / Wielka Prosba |
Autor |
Wiadomość |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 25-08-2010, 23:10 Pare pytan o Carisme / Wielka Prosba
|
|
|
Witajcie,
Pisze w waszym dziale ponieważ szukamy razem z ojcem jakiegoś autka do 14000 k. Jak sam ze posiadam mitsu to próbuje namówić ojca na Carisme i jest raczej przekonany.
Problem w tym ze gustuje w 3 autach , wszytkie diesle.
1.Vectra 2.0 2. Focus 1.8 3. Carisma 1.9 wszystkie z rocznika 2000-2002.
1 .Wiem ze to forum mitsu ale jak waszym zdaniem wypadają te auta i silniki pomiędzy sobą???
2 .czy jest moze cos nie tak akurat w tych rocznikach?
3 .jak wygladaja ceny serwisu Carismy na tle tych pozostałych??
Ogólnie proszę o pomoc
Chyba ze akurat ktoś ma do sprzedażny z forum i mieszka na pomorzu( ja w pomorskim ) |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-08-2010, 08:43
|
|
|
Vectra B diesel z silnikiem DTl - nie poleciłbym najgorszemu wrogowi, silnik legitymuje sie moca 101KM - przy czym ani za bardzo nie czuc tych klaczy, jakies takie herlawe są, ponadto silnik nie nalezy do oszczednych, bo potrafi spalic nawet w granicach 8-9l ON/100km w miescie, silnik potrafi byc klopotliwy, w szczególnosci układ paliwowy. Korodujace zbiorniki paliwa - tak, tak, zbiornik jest jeszcze metalowy, siadajace pompy paliwa, a konkretniej rozwarstwiajace sie sterowniki wtrysku - winic za to mozna takze nasze paliwo - regularne czyszczenie pompy wtrykowej (raz-dwa razy w roku) pozwala przedluzyc jej zywotnosc niemalze dwukrotnie.
Focus TDDi/TDCi - legitymuje sie moca od 90 - 115KM, przy czym pod wzgledem osiagow najlepiej wypada najmocniejsza jednostka, jednakze konstrukcja tego silnika nigdy jakos nie cieszyla sie rewelacyjnymi wlasciwosciami/osiagami, Gdyz jest to caly czas konstrukcja silnika stosowanego od lat, jedynie po lekkich modyfikacjach, od strony ukladu paliwowego i rozrzadu, w nowszych jednostkach, wiadomo Direct Iniectjon, w dodatku podwojny naped rozrządum (łańcuch i pasek), praca silnika trochę sztywna i toporna, paliwozerność w granicach nawet 8l ON/100km w miescie, jezeli mialbym wybierac, to napewno byłby ostateczny wybór.
Carisma DID - legitymuje sie moca 102-115KM, silnik na bezpośrednim wtrysku w technologii Commom Rail, osobiscie polecam najmocniejsza wersje, spalanie w miescie moze osiagnac nawet i 7l ON/100km, przyjemna praca silnika, dobra elastycznosc, należy tu wspomnieć że jest to silnik Renault 1.9dCi, silnik mało awaryjny, czasami potrafi napsuc humoru elektronika osprzetowa, największą wada jest to, że Carisma nie posiada skrzyni 6-cio biegowej.
Podsumowująć, Ford gówno wort, a Opel i Fiat jego brat Teraz tak na poważnie, Vectry B nie polecam nikomu, słabe silniki diesla, słaba blacharka karoserii, za dużo wad, a samochód to nie kobieta, aby kochać go za wady
Ford jak dla mnie to byłby wybór numer 1, gdyby nie to ze pojawia sie Carisma, która zmienia wszystko, a w szczególności możliwość wyboru w tym roczniku juz silnika DID - bardzo zachecam, nowsza, bardziej dynamiczna jednostka. Na dobrze utrzymanej Carismie w 10-o letniej budzie ciezko znalezc oznaki korozji, eksploatacja sprowadza sie do minimum ustawowego
Jako że zakupujesz używany samochód, nie ma co gadac o cenach serwisu, czy tez porownujac go z pozostalymi, bo to bedzie tak jak powiedzial moj znajomy, te powyzsze beda sie psuly czesciej, ale bedziesz je naprawial w nizszych kwotach, a ten ostatni bedzie sie psul rzadko, ale niektore czesci moga troszke wiecej juz kosztowac.
Tym sie nie przejmuj, szukaj zadbanego auta.
Pozdrawiam |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-08-2010, 09:51
|
|
|
lukas1 napisał/a: | http://otomoto.pl/mitsubi...-C14184067.html | auto strasznie wypucowane, poduszka powietrzna kierowcy odroznia sie od kierownicy, pozatym nic innego nie rzuca mi sie w oczy, aha jeszcze pytanie skąd auto było sprowadzone, bo tej informacji nie ma, tak samo słabe zdjęcie komory silnika.
lukas1 napisał/a: | http://moto.gratka.pl/tre...7ad79335dce34,1
| Nie napisane skąd auto ściągnięte, starsza jednostka napędowa TD (tak wynika z opisu), brak zdjęć komory silnika, radio nieoryginalne, pozatym nie zauważyłem niczego rażącego
Brak wzmianki o kraju pochodzenia, brak emblematu na masce, reflektory wyglądają jak nowe, albo przeszły odświeżanie (wkońcu to auto ma 9lat i wskazanie licznika ~190tys km) brak zdjęć komory silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 27-08-2010, 12:51
|
|
|
Cytat: | lukas1 napisał/a:
http://moto.gratka.pl/tre...7ad79335dce34,1
Nie napisane skąd auto ściągnięte, starsza jednostka napędowa TD (tak wynika z opisu), brak zdjęć komory silnika, radio nieoryginalne, pozatym nie zauważyłem niczego rażącego
|
Facet mowil ze silnik to diesel mitsubishi troche glosny na zewnatrz ale w srodku cisza . Tzn ze TD byly od mitsu a nowsze od renault dci?????? |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
shymo
Mitsumaniak

Auto: Carisma 2002 DID, 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-08-2010, 15:54
|
|
|
Wg. mojej wiedzy wszystkie jednostki diesla są od Renault.
Te starsze to F8QT (DTI bodajże), nowsze F9Q |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ulf
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '00 Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Posty: 63 Skąd: To-ruń
|
Wysłany: 27-08-2010, 17:55
|
|
|
http://moto.gratka.pl/tre...7ad79335dce34,1
Patrzac po stanie wnetrza bagaznika auto nie bylo oszczedzane, az dziwi prawie idealna tapicerka wewnatrz auta (no oprocze mega plamy na oparciu tylnej kanapy , jakis cien ? ). Cos mi podpada ta tapicerka, jakas taka za nowa za ladna jest. Tez odcien tapicerki na obrzezach foteli i na bokach drzwi jest rozny, z tego co widzialy moje oczy z reguly jest taki sam, ale moze to byc efekt niedoskonalej optyki aparatu lub mojego oka .
Obszyta kiera skora, zmieniona galka dzwigni zmiany biegow. No i ta tapicerka mnie intryguje .
Byc moze poprzedniemu wlascicielowi wnetrze auta tak sie podobalo bardziej, a byc moze to proba ukrycia prawdziwego stanu auta.
poza tym zdjecia komory silnika, tylko i tak w wiekszosci sa to odpicowane plastiki i wytarte wycieki |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-08-2010, 20:42
|
|
|
lukas1, oba typy diesla w Carismie pochodzą od Renault, jednakze polecam tego nowszego, gdyz przy prawidlowej eksploatacji silnik ten nie jest jakos szczegolnie klopotliwy, ale jezeli liczysz na oszczednosci jezdzac na biopaliwach, to niestety DID sie nie nadaje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 27-08-2010, 21:12
|
|
|
jutro ojciec jedzie obejzec ta bordowa, jak bede wiedzil cos wiecej to podziele sie opinia
[ Dodano: 28-08-2010, 20:27 ]
a wiec z relacji ojca auto prezentowalo sie ok. ogladal je ze wszytkich stron ale dodatkowo mam zdjecia komory silnika
http://www.fotosik.pl/pok...28cc665290.html
http://www.fotosik.pl/pok...ef5497bed9.html
co myslicie ???
[ Dodano: 29-08-2010, 20:20 ]
halo halo
[ Dodano: 30-08-2010, 09:09 ]
Witajcie ponownie,
Jak mozna poznac czy dane auto nie pochodzi z angli i nie mialo robionej przekladki???
rozwazam po prostu rozne aspekty |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-08-2010, 09:23
|
|
|
lukas1, Ty nam piszesz, a tematy się nie podbijają nie widzialem Twoich postów, następnym razem poganiaj kogos na PW o podbicie wątku.
Odnośnie zdjęć, błotnik kierowcy malowany, silnik wypucowany - ciekawe po co, w jakim celu był myty.
lukas1 napisał/a: | Jak mozna poznac czy dane auto nie pochodzi z angli i nie mialo robionej przekladki??? | Czasami na szybach, są coś ala oznaczenia antykradziezowe wypalane, najpewniej to zawsze jest zerknac pod plastykowe podszybie - tam gdzie sa wycieraczki, bo przynajmniej widac czy bylo cos w tunelu rzezbione czy nie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 30-08-2010, 09:37
|
|
|
lukas1 napisał/a: | Jak mozna poznac czy dane auto nie pochodzi z angli i nie mialo robionej przekladki??? | Można spojrzeć na nr VIN. Początek XMC oznacza "prawidłową" kierownicę, a XMD oznacza kierownicę "angielską" Chyba że ktoś przekładał całą gródź, ale to już zaczyna podchodzić pod paragrafy.
W kodzie modelu na tabliczce znamionowej 8 znak też wskazuje po której jest kierownica. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 30-08-2010, 10:47
|
|
|
chlpaki dzieki za pomoc, niedlugo pewnie pojawi sie moj ojciec jako nowy mitsumaniak. Sprawdzimy te wskazowki w tej Cari i mam nadzieje ze bedzie spoko.
[ Dodano: 01-09-2010, 16:42 ]
znacie jakas strone gdzie mozna sprawdzic VIN w europie??, z tego co sie orientuje to wyszukiwarki dzialaja w USA bo ten system nie jest skomputeryzowany w EU
[ Dodano: 01-09-2010, 16:42 ]
znacie jakas strone gdzie mozna sprawdzic VIN w europie??, z tego co sie orientuje to wyszukiwarki dzialaja w USA bo ten system nie jest skomputeryzowany w EU |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
shymo
Mitsumaniak

Auto: Carisma 2002 DID, 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-09-2010, 16:02
|
|
|
Kod: | http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/index.php?s&vin=TU WPISZ VIN |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 06-09-2010, 12:52
|
|
|
http://analogx.com/contents/vinview.htm
na tej mi zadzialalo a ta poprzednia to po pierwsze nie kumam ruskjiego a po drugie chyba nie moglo i tak znalezc tego numeru VIN
po zdekodowaniu jedynie pokazlo mo ze auto bylo wyprodukowane w holandi w 2000 roku w fabryce o danym numerze i co =s tam jeszcze |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 06-09-2010, 22:11
|
|
|
albo tutaj: Kod: | http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat |
|
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
|
|