 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zacisk hamulcowy tył CARISMA 96 rok |
Autor |
Wiadomość |
GregP [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2010, 09:05 Zacisk hamulcowy tył CARISMA 96 rok
|
|
|
Witam
Mam mały problem z zaciskiem w tylnym kole po stronie kierowcy ostatnio złapał mi klocki
mechanik zdjął koło napuścił płynu pod gumkę tłoczka rozruszał tłoczek faktycznie kiepsko chodził sprawdził mechanizm ręcznego i wszystko wyglądało ok.
Ale po weekendzie auto postało na ręcznym 2 dni nie ruszane w poniedziałek znowu ten sam objaw zacisk dostał dwa strzały i puścił ?? gdzie szukać przyczyny ?? |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 26-05-2010, 09:42
|
|
|
Miałem to samo w lancerze.
GregP napisał/a: | gdzie szukać przyczyny ?? |
w zabrudzonym tłoczku/cylinderku. Zacisk należy rozebrać (najlepiej mieć zestaw reperaturek, ale ja zrobiłem bez), wyczyścić dokładnie cylinderek i tłoczek (w razie delikatnej korozji-ale bez wżerów-można wypolerować jakimś bardzo drobno ziarnistym papierem np 2000) przesmarować smarem do zacisków i problemy powinny się skończyć. Zalecana jest jednak wymiana gumek zacisku, w końcu jakoś ten brud musiał się do cylinderka przedostać-więc osłona przeciwpyłkowa i uszczelka cylinderka są prawdopodobnie do wymiany. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-05-2010, 13:28
|
|
|
GregP, w sobote to samo przerabialem w Carismie - tez '96, moze to wada rocznika Zartuje.
Zapiekla sie dolna prowadniczka zacisku ham. Musialem ja wybijac mlotkiem - jak zaspawana. Stalos sie tak, poniewaz gumka oslonowa zsunela sie i weszlo "brudu" i sie zatarlo.
Po czyszczeniu i od razu wymianie klockow poki co jezdzi ok. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
GregP [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2010, 11:12
|
|
|
Temat powraca
w dalszym ciągu mój zacisk nie działa okazało się ze to mechanizm ręcznego blokuje się i najlepiej i najprościej oddać zacisk do regeneracji lub kupić używkę tyle że jest problem z tymi zaciskami
w większości są to zaciski LUCAS a ja mam jakiś inny model który jest praktycznie nieosiągalny może ktoś z was wie gdzie szukać takiego zacisku lub gdzie można by na Podkarpaciu zregenerować zacisk od ręki
niestety furka musi śmigać codziennie i nie mogę jej postawić na parę dni żeby można było wysłać część do regeneracji
a to ten zacisk
http://images44.fotosik.p...51c267aemed.jpg |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-09-2010, 18:56
|
|
|
GregP, http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#653491
costa brawa napisał/a: | SAN-CAR
Wola Mielecka 60
tel. 510-416-422 |
|
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|