Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Regulacja ręcznego
Autor Wiadomość
cezarek
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2010, 07:03   [Cari 1.9TD] Regulacja ręcznego

Wiem, że temat już był kilkukrotnie wałkowany, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Wygląda to tak: linka "środkowa" do dźwigni jest podciągnięta maksymalnie. Mimo to, gdy się spojrzy w miejsce gdzie zaczepione są dwie linki do kół, to wygląda to tak, że jedna linka jest mocno napięta a druga (prawa) jest w miarę luźna. Podczas przeglądu wyszło, że hamulec nożny działa OK, ale w przypadku ręcznego prawe koło w ogóle nie hamuje. Czy mam to regulować samoregularorem w bębnie hamulcowym, czy może jest jeszcze gdzieś regulacja?
A drugie pytanko tak z innej beczki, czy każda cari po lifcie ma wyprowadzone przewody ogrzewania foteli? I czy jest to równoznaczne z tym, że fotele mają maty grzewcze? Dodam, że nie w miejscu przycisków do włączania ogrzewania foteli mam miejsce na bilon.
Pozdrawiam serdecznie!
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20742
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 16-09-2010, 07:41   

cezarek, ja w swojej przedliftowej też mam wyprowadzone przewody do podgrzewania foteli. Wiązki elektryczne z tego co wiem to są wszystkie jednakowe w każdej cari. A dostępność poszczególnych elementów wyposażenia zależna jest od wersji jaką posiadasz ( EXE, GLS, GLX itp.). Jeśli zaś chodzi o ręczny to może być taki problem że dźwignia od ręcznego która znajduje się w bębnie hamulcowym zapiera się o piastę i dlatego ci nie hamuje. Przyczyną tego stanu rzeczy może być niedziałający poprawnie samoregulator którego zadaniem jest rozepchnąć szczęki. Wystarczy tam zajrzeć i zobaczyć czy nakrętka nie jest zapieczona i czy blaszka która powoduje obrót tej nakrętki jest w prawidłowym położeniu.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?: CY3A (?) - 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
cezarek
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2010, 08:20   

Jaro1974 napisał/a:
cezarekPrzyczyną tego stanu rzeczy może być niedziałający poprawnie samoregulator którego zadaniem jest rozepchnąć szczęki. Wystarczy tam zajrzeć i zobaczyć czy nakrętka nie jest zapieczona i czy blaszka która powoduje obrót tej nakrętki jest w prawidłowym położeniu.


Właśnie ostatnio "bawiłem się samoregulatorem". Szczęki w ogóle nie dotykały bębna hamulcowego. Nakrętka nie jest zapieczona, wyregulowałem tak, że po zaciągnięciu ręcznego ręką bębna przekręcić nie mogłem, jednak na przeglądzie wyszło, że nie działa. Teraz ciężko jest zdjąć bęben, dlatego wolę się upewnić czy nie ma innego rozwiązania.. Dodam, że blaszka kontrująca samoregulator jest zamocowana poprawnie, także możliwość, że samoregulator się "cofnął" raczej nie wchodzi w grę.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20742
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 16-09-2010, 08:26   

To teraz żeby zdjąć bęben musisz poluzować linkę przy dźwigni w kabinie i powinien zejść. A patrzyłeś czy linka nie jest zapieczona i czy nie stanęła w pancerzu?
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?: CY3A (?) - 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
cezarek
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2010, 08:44   

Z tą linką to dobry pomysł.. sprawdzę dziś wieczorem. Dzięki!
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20742
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 16-09-2010, 08:50   

Nie ma sprawy.Jak sprawdzisz to daj znać.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?: CY3A (?) - 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.