Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lampka check engine
Autor Wiadomość
mheniek 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 07-09-2010, 10:55   lampka check engine

Zapilala mi sie lampka check engine. Dodam ze zapala mi sie srednio co 2tys km. Auto jest na lpg BRC. Po wizycie u gazownikow stwierdzili ze byla zbyt bogata mieszanka gazu i ja zredukowali (czasem jak sie go przytrzymalo na obrotach to czuc bylo siarkowodor z katalizatora). Zwykle jak sie zapala to wychodzi mi ze spalil srednio mniej gazu niz zwykle o jakies 0,5l na 100km.
Jednak kontrolka zapalila sie ponownie. Jak bylem umowiony aby z nim podjechac do gazownikow to nagle nie zapalila sie rano.
Czy jest mozliwe, aby blad sam sie wykasowal? (akumulator nie byl odlaczany).
Czy jak podjade na komputer to blad wciaz bedzie widziany?
Czy to moze bezpiecznik od kontrolki?
Dodam, ze auto po jezdzie "pstryka" - dzwieki od zagrzanego katalizatora, ktory sie chlodzi.
Czy to nie oznaka czegos z katalizatorem lub sonda lambda?
Dodatkowo przy raptownym zejsciu z obrotow obroty mocno spadaja i dobijaja, nie ma tego na benzynie.
Dodam ze nie mam opornikow na emulatorze, ale dazownicy z Czakram uporczywie twierdza ze nie trzeba.

Dzieki za jakiekolwiek sugestie :)
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-09-2010, 21:06   

Podłączysz pod kompa i lub 1 i 4 pin OBD i będziesz wiedział co powoduje wyrzucanie błędu. Może to być składu mieszanki, a może to być wina czasów wtrysku paliwa. Jakby było coś z sondą lub katalizatorem to na benzynie miałbyś ten sam problem.
 
 
mroofka 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Dołączyła: 07 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 17-09-2010, 11:48   

Witam, pozwolę sobie podłączyć się pod temat.

Też mam problem z check engine, zapaliła mi się ostatnio, dodam, że jakieś 80 km temu wymieniano mi układ wydechowy. Czy to może mieć coś wspólnego? Samochód odpala normalnie, nic nie dławi ale zastanawiam się, czy dojadę nim do serwisu (ok 30 km) ;)

Będę wdzięczna za podpowiedzi, aby u mechanika wiedzieć o co pytać ;)

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.